חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב עמק יזרעאל משיק 2 יינות – ויונייה 2018, ו – יין חדש – "מגידו" בלנד אדום 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

ייקב עמק יזרעאל מתמחה ביצירה של יינות מזני ענבים אוהבי שמש, המתאימים במיוחד לאקלים המקומי. העשייה הייחודית ואופיו של היקב משקפים עולם חדש של יין ישראלי מקורי. יקב עמק יזרעאל משיק 2 יינות ויונייה 2018, ויין חדש בלנד אדום"מגידו" 2017, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

יקב עמק יזרעאל ויונייה 2018

רשמי טעימה שלי: באף, ניחוחות עשירים ומובחנים של אגסים, משמשים, פריחת תפוז ויערת דבש. בפה, טעמים עשירים במיוחד של משמשים, אפרסק ולימון עם גוון קינמון ואגוז לוז מקורם בתסיסה של חבית. הזדקנות על מכסת השמרים הבטיחה מרקם חלק וקרמי. יין לבן ארומטי, ומורכב, אלגנטי וחזק.

ויוניה רזרב 2018

סוג היין: לבן יבש

זן: ויוניה 100%

כרם: כרם עלמה

חביות : 10 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי – ללא עץ חדש

הערות היינן :

היין עשוי 100% ענבי וויונייה שנבצרו ידנית ונסחטו בעדינות בטמפרטורה נמוכה. היין עבר שקיעה קרה ועבר לתסיסה והמשך התיישנות על השמרים בחביות עץ למשך 10 חודשים. התיישנות היין בחביות עץ ללא עץ חדש העניקה ליין יכולת התפתחות מרשימה תוך שמירה על אופי זני דומיננטי.

תיאור היין על פי היקב: יין לבן ים – תיכוני, ארומטי, המשלב איזון ומורכבות, יחד עם פירותיות ורעננות.

התאמה לאוכל: ליין גוף בינוני שיעמוד יפה בלווי מאכלים קלים בעלי טעמים עזים. דגים בגריל, גבינות חריפות ומאכלים אסייתים.

ייננים : יהודה נהר וארי ארל

אלכוהול: 12.5%

טמפ' הגשה מומלצת: 6°- 4° מעלות C

מועד בציר : אוגוסט 2018

מועד הביקבוק : מאי 2019

כשרות: OK ורבנות מקומית.

מחיר לצרכן:  80 ₪.

יקב עמק יזרעאל מגידו 2017

רשמי טעימה שלי: בלנד אדום מושקע ועשוי היטב, שמציג את השינוי החיובי והשאיפה הבלתי פוסקת לאיכות ולעשיית טוב יותר של היקב. באף, ניחוחות של שזיפים בשלים, פטל, תותים, תבלינים וליקוריץ. אופי של פרי יער כחול ושחור, אוכמניות עם תבלינים ובסיסי שוקולד מריר על החך. תחושת החך האמצעית שלו מציגה איזון יפה של פרי וחומציות רעננה ופרי מתקתק בחך הקדמי. הוא טעים ועשיר עם אלון משולב וגימור מובנה ארוך. היין בעל רעננות מאוזנת וטאנינים עדינים ורכים. יופי של יין.

יין חדש  לסדרת המחווה לעמק של יקב עמק יזרעאל – "מגידו", ממסך בלנד אדום המורכב מהזנים שיראז וקברנה סוביניון. העיר מגידו העתיקה שוכנת בצידו הדרומי של עמק יזרעאל וטומנת בחובה יותר מ-3000 שנים של היסטוריה מפוארת. מארמונו של המלך שלמה ועד חזון אחרית הימים, מגידו היא עדות להיסטוריה המורכבת והמרתקת בעמק יזרעאל.

הרכב זנים: שיראז וקברנה סובניון

הכרמים : שיראז מכרם מירון – קברנה סוביניון מעמק קדש

התיישנות בחביות : 22 חודשי התבגרות בחביות עץ אלון צרפתי. 10% מהן חביות חדשות.

הערות היינן:

הענבים נבצרו בבציר ידני הועברו להשרייה קרה ולתסיסה מבוקרת במיכלי נירוסטה. בתום התסיסה הועברו להתיישנות בחביות עץ. לאחר 18 חודשים שולבו הזנים והוחזרו לחביות לזמן נוסף עד למילוי הבקבוקים.

תיאור היין על פי היקב: ליין ארומות מפתות ללגימה. הוא משלב טעמי פרי אדום ושחור המתגלים בהדרגה ומשתלבים בטעמי פלפל שחור ועישון קל. גוף בינוני מלא, טאנינים נוכחים במתינות וחמיצות עדינה ברקע יבטיחו המשך התבגרות בבקבוק. הזמן הממושך בחביות והשימוש העדין בעץ חדש תרמו להתפתחות היין עם שמירה של אופי הזנים בקדמת הבמה. הוא מוכן לשתייה אך ימשיך להתפתח במשך השנים ויגלה שכבות נוספות של טעמים ומורכבות. זהו יין מתגמל ומהנה שייהנה מאוורור של מספר דקות טרם הטעימה.

התאמה לאוכל: היין ילווה באופן נפלא בשר על הגריל בשרים מעושנים  ומאכלי קדירה כמו גם גבינות עזות טעמים וישמור על נוכחות ורעננות מולם.

ייננים : יהודה נהר , ארי ארל

אלכוהול: 14%

טמפ' הגשה מומלצת:  14° מעלות C

מועד בציר: ספטמבר 2017

מועד ביקבוק: יולי 2019

כשרות: OK ורבנות מקומית

מחיר לצרכן: 100 .

יקב עמק יזרעאל

קיבוץ חנתון (מחלף המוביל)

טלפון – 04-8708701

[email protected]

שעות פעילות (יש לתאם ביקורים מראש)

ימים א'-ה' 9:00-15:00

יום שישי 10:00-14:00

יום שבת סגור

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top