חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"צור עולם של יין" – ממליצים על 2 יינות יבוא כשרים מצרפת 2017 Chateau Les Riganes ו- Chateau Mayne Guyon לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

"צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא יינות ומשקאות אלכוהוליים לישראל ממגוון מדינות בעולם ביניהן צרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד, ועוד כשכל היינות והמשקאות המיובאים כשרים. צור סוכנויות מייבאת את מרבית היינות מחברת "רויאל ויין" ROYAL WINE ששייכת לתאגיד המזון הכשר מהגדולים בעולם. ועוסקת ביבוא יינות ייחודיים אותם ניתן להפיק במיטבם מאזורים מסוימים בעולם – צור סוכנויות מביאה מגוון רחב ביותר של יינות מיוחדים אלו לארץ. היינות המגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים, והן מבחינת תהליך ייצור היין. וכן מגוונים מאד בסגנונות ובאיכויות ובהתאם לכך גם מחיריהם. יינות רבים זכו במדליות בין לאומיות ועמדו בקריטריונים המחמירים ביותר של שופטים בתחרויות בין לאומיות בהן השתתפו. וכן קיבלו ציונים גבוהים ביותר ממבקרי יין. צור סוכנויות מביאה לישראל יינות אלו כדי שגם הציבור בישראל יוכל לטעום וליהנות מיין משובח, איכותי, טוב וכשר. יין שכולם יוכלו לשתות! צור עולם של יין ממליצים על 2 יינות יבוא כשרים מצרפת 2017 Chateau Les Riganes ו- Chateau Mayne Guyon לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019.

Chateau Mayne Guyon

Blaye Côtes de Bordeaux AOC

רשמי טעימה שלי: צבע רובי עמוק. באף, ניחוחות מרלו קלאסיים – שזיף, עם רמזים לעלי כותרת של ורדים, לצד גוונים אדמתיים. בחך, יין פירותי בשל וצפוף, קטיפתיות מירקם וריכוז של טאנינים מוצקים. טעמים מעושנים ופירות יער בשלים, כחולים ושחורים. הפרי מנוגד לליבה הטאנית המוצקה. הרעננות, מעניקה ליין אופי עסיסי ופירותי, שיתפתח בטווח הבינוני.

יין בורדו זה מגיע מאפלסיון הנקרא Côtes de Blaye הידוע כאחד האזורים שממנו מופקים היינות הטובים.

סגנון יין אדום יבש

אזור בורדו צרפת

זנים קברנה סוביניון ומרלו – לתחושתי, המרלו באחוזיות גבוהה יותר בבלנד

תיאור היין על פי היקב

אלכוהול 14%

כשרות: כשר לפסח למהדרין בהשגחת הרב מרדכי יעקוביאן ובנו הרב משה יעקוביאן U P

טמפרטורת הגשה מומלצת 16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן 100 ש"ח.

 2017 Chateau Les Riganes

רשמי טעימה שלי: בלנד בורדו. באף, ארומות של פרי יער שחור. פטל, דובדבן, ודומדמניות לצד, נגיעות ארז, קופסת סיגרים, פרחוניות סגלגלה, אדמה, וקפה. בחך, הממשיך את האף, גוף מלא. פרי יער שחור. דומדמניות, פטל שחור, דובדבן, פלפל, זית, אספרגוס, תבלין, נגיעות אלון, וניל, וקלייה. הסיומת ארוכה. תמורה נאה מאוד למחיר. הרבה יין בקצת כסף.

סגנון יין אדום יבש

אזור בורדו צרפת

זנים קברנה סוביניון ומרלו

אלכוהול 12.5%

יין בצבע רובי עם בוקה פירותי, וסיומת ארוכה.

תיאור היין על פי היקב בורדו אדום זה מבטא היטב את התכונות של Entre-Deux-Mers הממוקם בלב אזור בורדו באזור בו נהר Gironds מתפצל. צבעו סגול בינוני עם בהירות אדומה סביב הקצוות. הניחוח נקי וצלול, עם ריחות של רצפת יער אדמתית עם תווים עדינים של פירות יער ואוכמניות. הגוף בינוני, עם חומציות בינונית וטעמי אוכמניות. הסיומת חלקה עם טאנינים קלים שהופכים את היין לחלק וקל לשתייה.

כשרות: כשר לפסח למהדרין בהשגחת הרב מרדכי יעקוביאן ובנו הרב משה יעקוביאן U P

טמפרטורת הגשה מומלצת 16°-18°C

מחיר מומלץ לצרכן 60 ש"ח.

צור עולם של יין

רחוב מנחם 21 – בני ברק

טלפון: 036183937

פקס: 035793211

 [email protected]

 

 

 

 

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top