חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פסגות משיק 2 יינות – מרלו 2017 ו- בלנד אדום EDOM 2017 – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019

יקב פסגות הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. יקב פסגות והכרמים הנטועים עמוק באדמת בנימין הטרשית, הוא המשך של שרשרת דורות רבת שנים של התיישבות ועשיית יין משובח, באזור בו התנאים לכך הם אופטימליים.
היקב הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. כיום היקב מייצר למעלה מ – 350,000 בקבוקים מ- 11 סוגים שונים, אשר למעלה מ- 70% מהם מיוצאים לעשרות מדינות בעולם. יינות היקב זוכים מידי שנה בתחרויות יוקרה ברחבי העולם, במדליות ובפרסים בינלאומיים.
במבנה אבן יפיפה המשקיף על נוף ואדי קלט והרי אדום, נמצא מפעל ייצור היינות והאולם המרשים בו מתיישנות בכל שנה מעל 600 חביות. במבנה הייחודי מרכז מבקרים שוקק חיים אשר הוקם בשנת 2008 ע"י המועצה האזורית מטה בנימין ובו מתקיימים סיורים לקבוצות ויחידים, אירועים קטנים וגדולים, כנסים וימי עיון, באווירה מיוחדת עם יין טוב ונוף מרהיב, רק 15 דקות נסיעה צפונית לירושלים. יקב פסגות משיק 2 יינות – מרלו 2017 ו- בלנד אדום EDOM 2017 – לכבוד ראש השנה וחגי תשרי תש"פ 2019. 

יקב פסגות מרלו 2017

רשמי טעימה שלי: צבע, ארגמן עמוק וכהה. אף, מתובל. עם אוכמניות ותות, ארומות של שזיפים ותבלינים ארומטיים בשלים ומפתים. בחיך, מופיעים אוכמניות בשלות וטעמי פטל שחור, עם רמזים לפרחים. מירקם משיי וחלק, עם "עובי" מסוים ופירותיות. איזון ואורך מקסים.

הרכב היין: 100% ענבי מרלו (מכרמים מקומיים),

אלכוהול: 14.5%

התיישנות בחביות: היין שהה 12 חודשים בחבית

תיאור היין על פי היקב: היין בעל גוף בינוני, מבנה מהודק מאד וסיומת בינונית. ניחוחות של פרי אדום וסגול, לבנדר, יין מתובל מאד, מהחבית מקבלים ניחוחות של ונילה, קוקוס ואספרסו, מהפרי אנו מקבלים שזיפים אדומים, דובדבן אדום מתוק ואוכמניות. היין נגיש, אלגנטי מאד, בעל טאנינים יבשים והוא ישתבח על ציר הזמן .
היין יתלווה טוב לארוחת סטייקים שומנים כגון אנטרקוט, לפסטה בולונז (ראגו) ופאי רועים.

כשרות: מהדרין. מטה בנימין. הרב ש.יוסף וייצן

מחיר מומלץ לצרכן: 100 ש"ח.

יקב פסגות בלנד אדום EDOM 2017

רשמי טעימה שלי: בלנד מקומי בסגנון זני בורדו. צבע, אטום בגוונים כהים של כחול-שחור, עם נצנוצים של סגול, ושוליים בוהקים. באף, באים לידי ביטוי זר עשיר בניחוחות של דומדמניות שחורות ופטל שחור, על רקע עץ אלון מעושן. החיך, הרמוני להפליא, מציג תחושה בעלת מרקם מושקע, עם טאנינים משולבים היטב, שיאפשרו ליין להתיישן בחן במשך 10- 8 שנים מהבציר.

הרכב היין: בלנד העשוי מ- קברנה סוביניון 42%, מרלו 45%, פטיט וורדו 13%

אלכוהול: 14.5%

התיישנות בחביות: היין שהה 12 חודשים בחבית

תיאור היין על פי היקב: זהו יין אלגנטי בעל גוף בינוני עד מלא, 14.5% אלכוהול, טאנינים יבשים, חומציות טובה וסיומת ארוכה.
בלנד עשיר עם ארומות מרעננות, ארומטיות ומרובדות של פירות אדומים, שחורים וקצת כחולים, נגיעות של אספרסו, עשבי תיבול, מנטה וקינמון.
פסגות אדום 2017 יהווה בן לוויה מושלם לארוחות עשירות עם מאכלים מורכבים כמו תבשילי כתף, לחי, זנב, פסטה עם בשר, אסאדו ארגנטינאי על האש או כתבשיל קדירה עמוק.

פוטנציאל השתבחות: היין יתיישן טוב על ציר הזמן בתנאי יישון אופטימליים.

כשרות: מהדרין. מטה בנימין. הרב ש.יוסף וייצן

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ש"ח.

יקב פסגות

יישוב פסגות ד.נ מזרח בנימין 90624

02-9979333

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top