חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רקנאטי ממליץ על סוביניון בלאן – גליל עליון 2018 לכבוד חג שבועות

"וְחַג שָׁבֻעֹת תַּעֲשֶׂה לְךָ, בִּכּוּרֵי קְצִיר חִטִּים." חג השבועות הוא חג ביהדות, השני מבין שלוש הרגלים. החג חל יום לאחר סיום ספירת העומר בת שבעת השבועות, ובלוח העברי הקבוע חל תמיד בו' בסיוון. מנהגים שונים מלווים את עדות ישראל המיוחסים לחג שבועות כמו הבאת ביכורים, לבישת בגדים לבנים ואכילת מאכלי חלב,סוף עונת האביב וראשית עונת הקיץ מביאים עמם פריחה וליבלוב, תקופות קציר ובציר. את אלה נוהגים ללוות בשתיית יינות לבנים וסמוקים המתאימים למאכלי החג. יקב רקנאטי הוקם בשנת 2000 על ידי לני רקנאטי ואורי שקד. מטרתם הייתה הקמתו של יקב חדש אשר יפיק יין ישראלי איכותי ומקורי. פילוסופיית היקב מכוונת ליצירת יינות מקומיים ומקוריים, יינות שיבטאו בצורה הטובה ביותר את אקלים המקום, האדמה ואת שנות הבציר. את תהליך הפקת היין מובילים הייננים גיל שצברג וקובי ארביב. לכבוד חג השבועות מציע יקב רקנאטי יינות איכותיים ומרשימים שיתאימו לשולחן החג בכל בית. הסוביניון בלאן הינו חלק מסדרת 'גליל עליון', בה היינות מגיעים מכרמים שניטעו בחלקות מובחרות, הטובות ביותר ודרכן מבטאים את המאפיינים הטובים ביותר של כל זן. יקב רקנאטי ממליץ על סוביניון בלאן – גליל עליון 2018 לכבוד חג שבועות.

יקב רקנאטי סוביניון בלאן – גליל עליון 2018

רשמי טעימה שלי: אף, רענן, חיוני, עם ניחוחות של פירות טרופיים, רמזים עשבוניים ופרחוניות לבנה של פרי הדר. בחך, הערות עדינות של פריחת לימון, אפרסק לבן, ורמיזה לפסיפלורה. הגימור מרענן, פריך ויבש.

סדרת "גליל עליון" של יקב רקנאטי מציגה זנים קלאסיים מבית גידול מובחר.

ליין ארומת סוביניון בלאן אופיינית של פרי הדר, פרחים ופירות טרופיים.

סוביניון בלאן "גליל עליון" הוא ביטוי ייחודי לאדמה גלילית משובחת ואקלים יוצא דופן. יקב רקנאטי איתר במשך שנים חלקות מובחרות ברחבי הגליל העליון המיועדות לגידול זני איכות.

סדרת "גליל עליון" מתרכזת בטרואר הגלילי הנפלא ובאקלים הקריר המאפיין אותו, ונהנית במיוחד מהלילות הקרירים החשובים כל כך לייצור סוביניון בלאן ארמוטי ורענן במיוחד.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 8-10 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: 55 ₪.

כשר: רבנות איזורית, O.U, בד"צ בית יוסף, חוג חת"ס ב"ב.

יקב רקנאטי

 פארק תעשיות עמק חפר, גשר העץ 16, עמק חפר

04-622-2288

צילום: עומרי מירון

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top