חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היבואן שקד ממליץ לכבוד חג שבועות על יין לבן מניו זילנד מאד האוס Mud House סוביניון בלאן 2018

"וְחַג שָׁבֻעֹת תַּעֲשֶׂה לְךָ, בִּכּוּרֵי קְצִיר חִטִּים." חג השבועות הוא חג ביהדות, השני מבין שלוש הרגלים. החג חל יום לאחר סיום ספירת העומר בת שבעת השבועות, ובלוח העברי הקבוע חל תמיד בו' בסיוון. מנהגים שונים מלווים את עדות ישראל המיוחסים לחג שבועות כמו הבאת ביכורים, לבישת בגדים לבנים ואכילת מאכלי חלב, סוף עונת האביב וראשית עונת הקיץ מביאים עמם פריחה וליבלוב, תקופות קציר ובציר. את אלה נוהגים ללוות בשתיית יינות לבנים וסמוקים המתאימים למאכלי החג. היבואן שקד ממליץ לכבוד חג שבועות על יין לבן מניו זילנד מאד האוס Mud House סוביניון בלאן 2018.

מאד האוס – Mud House
יקב מאד האוס (בית הבוץ) נוסד במרלבורו ניו זילנד לפני כ- 20 שנה מתוך תשוקה ליין ואהבת המקום. הבית שבנו המייסדים מאדמת המקום העניק ליקב את שמו.
כיום מייצר היקב מגוון יינות איכותיים שמיוצאים לרחבי העולם וזוכים באופן עקבי להוקרה והצלחה בינלאומית. עיקר התמחותו של היקב ביינות סוביניון בלאן נפלאים אשר מייצגים נהדר את הסגנון הניוזילנדי הארומאטי המפורסם.

(אלה מכם הפוקדים לפחות כמוני אחת מחנויות רשת "דרך היין" לא יוכל שלא להבחין בביקוש הרב ובתנועה מיד ליד של היין הכל כך מבוקש, נגיש, שתי ומהנה כמו היין הזה).

Mud House Sauvignon Blanc מאד האוס סוביניון בלאן 2018

רשמי טעימה שלי: צבע, צהוב זהבהב, כעין הקש, עם גוונים ירקרקים ושוליים בוהקים. באף, ניחוחות מבושמים של אשכולית טרייה, גויאבה, אפרסק לבן ואגס, עם פירות טרופיים. בפה, היין פריך, משיי וחלקלק מרוכז פרי רענן, ירוק וכתום, מרומז טרופית, מתוחכם ושופע חיוניות, על החיך הקדמי. כל אלה, מתמזגים בצורה מושלמת עם חומציות אשכולית, הנותנת ליין גימור עסיסי ומרענן. הגישו צונן במעט לחוויה שלמה. תענוג ניו זילנדי המעניק הרבה יין במעט כסף.

אזור גידול: מרלבורו, ניו-זילנד

זן ענבים: סוביניון בלאן

תהליך ייצור: תסיסה קרה במיכלי נירוסטה מבוקרי טמפרטורה

תיאור היקב את היין: כל מה שניתן לבקש מסוביניון ניו זילנדי. ניחוחות מתפרצים של פלפל ירוק, עשב טרי, לימון ופרי טרופי. מאוזן מאוד ורענן עם נוכחות נהדרת וסיומת ארוכה.

ציונים: 90 Wine Spectator (בציר 2017), 90 Wine Spectator (בציר 2016)

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ₪.

כשרות: לא.

מאד האוס Mud House

22 Liverpool Street, Riverlands Estate, Blenheim, New Zealand Tel + 64 3 520 6011

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top