חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן ממליץ על ירדן רוזה 2012 כיין האולטימטיבי לחגוג עמו את ה"יום ולנטיין" או יום "ולנטינוס הקדוש", St. Valentine's Day, הרי הוא "יום האהבה הבינלאומי" החל בתאריך 14.2

לכבוד "יום ולנטיין" או יום "ולנטינוס הקדוש", St. Valentine's Day, הרי הוא "יום האהבה הבינלאומי", ממליץ יקב רמת הגולן על ירדן ברוט רוזה 2012, כיין האולטימטיבי, לחגוג עמו זוגיות ואהבה. חרף היותו חג נוצרי, אומץ החג גם כאן אצלנו בארץ, והוא נחוג בצורה בלתי רשמית כ"יום האהבה", החל בתאריך 14.2.

יקב רמת הגולן ירדן ברוט רוזה 2012

 רשמי טעימה שלי: צבע יפה, אף, ארומאטי. פרי אדום, מבושם, פרחוני, טרי וריחני של עלי כותרת לבנים ותותים. בפה, מבעבע עדינות ותוסס בנעימות, פרי אדום, קל עד בינוני, נקי ורענן עם טעם מתמשך של תות, פרי הדר ולימון. בועות יפות זורמות עד לגרון ולמעלההמתקפה הלימונית של השרדונה משלימה יפה את ניחוחות הפטל הטעימים של הפינו נואר. הדגש הוא על הפה. שילוב תוסס של חומציות ופריכות, כשהחך, טעון עם טעם פירותי מהנה. פרי לפנים, עם רמזים עדינים של פטל וניחוחות תות, ופירות אדומים טריים, חמוציות ורימונים, מלווים בתפוחים מזן פינק ליידי וחומציות חדה ומאוזנת המתענגת בנעימות על הטעם המסיים. מתנה והפתעה מושלמת לחגוג אהבה וכל אירוע חגיגי. יופי של יין.

על סדרת ירדן: 

אין מרשים יותר מהחיבור המושלם בין יצירת האומנות של הטבע לבין היצירתיות של האדם.

זו מהות סדרת ירדן, סדרת הדגל של יקב רמת הגולן, המשלבת בין ענבי היין הנבחרים, יצירת האומנות של הטבע ברמת הגולן, לבין היצירתיות של יינני היקב.

על היין:

תיאור היין על פי היקב: ירדן רוזה 2012: מציג ניחוחות ארומטיים של תות שדה, תפוח ירוק, קליפת לימון, פרחים, מינרלים, שמנת ובגט קלוי. בעל צבע ורדרד מקסים וחמיצות טובה , זהו יין מבעבע חגיגי, רענן ומרענן.
בעוד שהיין מוכן לשתייה בעת שחרורו, ירדן רוזה 2012 צפוי להתיישן בגאון עד עשר שנים משנת הבציר.

ירדן רוזה 2012 ישתלב נהדר עם מנות עשירות ומלוחות כמו קוויאר או מבחר נקניקים, מנות עדינות כגון דגים בטמפורה או טרטר טונה וגם לצד קינוחים כגון פטל בציפוי שוקולד או סופלה תותים.

על ייחודיות בציר 2012:
אחרי שתי עונות בציר עם מאפייני אקלים ששברו שיאים – בציר 2010 עם הטמפרטורות החמות במיוחד ובציר 2011 עם הטמפרטורות הקרות במיוחד, בציר 2012 התגלה לשמחתם הרבה של אנשי היקב כבעל מאפיינים ממוצעים נהדרים. חורף קר וגשום יחסית הסתיים עם הנצה מאוחרת אך חזקה. חודש אפריל חם יחסית זירז את תחילת העונה , כך שבסופו של דבר הבציר החל בשבוע הראשון של אוגוסט, כבשנה נורמלית. בסיומו של קיץ נהדר שהיה חם רק במעט מהממוצע, הם חוו שרב קצר במהלך אוקטובר שאפשר להם להשלים את הבציר הקצר יחסית ב-21 בחודש. הבציר של 2012 הסתכם ביבול נמוך מהממוצע ובאיכות טובה מאוד.

ירדן רוזה 2012: מופק מ- 71% ענבי שרדונה ו- 29% פינו נואר, שגודלו בכרמים הממוקמים בגובה רב בצפון רמת הגולן. היין מיוצר בדקדקנות אך ורק על פי השיטה המסורתית, הכוללת בציר ידני, סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. היין התיישן על משקעי השמרים בבקבוק, למשך חמש שנים.

נתונים אנליטיים:
אלכוהול: 11.5%
 חומצה(גר'/ל') 9.3
pH: 2.89
מתיקות: ברוט

אזור הגידול:
הגליל הוא אזור הגידול הצפוני ביותר בישראל ונחשב הטוב ביותר לגידול ענבי יין. בתוך אזור גידול זה, רמת הגולן היא החלק בו הטמפרטורות הן הקרירות ביותר והענבים באיכות הגבוהה ביותר. הכרמים על רמה וולקנית זו גדלים מ- 400 מטר ועד 1,200 מטר מעל פני הים והגבוהים שבהם פוגשים שלג בחורף.
יקב רמת הגולן ממוקם בעיר קצרין אשר במרכז הגולן.

כשרות: כן.

מחיר לצרכן: 135 ש"ח.

יקב רמת הגולן

דרך היין 4, קצרין

04-696-8409

קרדיט צילום: חגית גורן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top