חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב ברינג'ר שבעמק נאפה קליפורניה ממליץ על Main&Vine, Cabernet Sauvignon, Beringer לכבוד "יום ולנטיין" או יום "ולנטינוס הקדוש", St. Valentine's Day, הרי הוא "יום האהבה הבינלאומי",החל ב- 14.2

לכבוד "יום ולנטיין" או יום "ולנטינוס הקדוש", St. Valentine's Day, הרי הוא "יום האהבה הבינלאומי", יקב ברינג'ר מעמק נאפה קליפורניה ממליץ על Beringer Main&Vine, Cabernet Sauvignon. במשך 139 שנים, שימש יקב ברינג'ר שבעמק נאפה, קליפורניה, כמרכז תרבות היין האזורית וכמוביל בעולם. חרף היותו חג נוצרי, אומץ החג גם כאן אצלנו בארץ, והוא נחוג בצורה בלתי רשמית כ"יום האהבה", החל בתאריך 14.2.

Beringer Main&Vine, Cabernet Sauvignon

רשמי טעימה שלי: הצבע, אודם עמוק עם שוליים בוהקים. באףניחוחות של וניל, אוכמניות, לצד ניחוחות מתונים של גרגרים כהים, קסיס. בפה, יין בעל גוף בינוני, עם מבנה עדין, שכבות של טעמי פירות יער בשלים וטאנינים משיים. רמיזה למתקתקות פרי מדומה. סיומת טובה. יין לאוכל. יין לערב אהבה זוגי עם תמורה נאה למחיר. 

תיאור היין על פי היקב:

הרכב היין: היין מורכב מ-100% ענבי קברנה סוביניון. לדברי היקב ה- Beringer Main&Vine, Cabernet Sauvignon הוא יין עשיר בטעמי פירות כהים, בשלים וריבתיים.

צבע: אדום עמוק

ארומה: פירות יער כהים, קסיס ווניל.

טעם: פירות יער עסיסיים, וניל ושזיפים. היין יבש ובעל מרקם קטיפתי.

המלצת הגשה: מומלץ להגיש את היין בטמפרטורה של 14-15 מעלות צלזיוס, לצד מנות בשר אדום, תבשילי קדירה וגבינות.
אלכוהול: 13.5%

נפח: 750 מ"ל

מחיר לצרכן: 50 ₪.

כשרות: לא.

יקב ברינג'ר

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top