חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"טועמים עולם" – תערוכת היין הכשר השנתית של "צור עולם של יין"- תפתח בשני, 04.02.2019 ב'טראסק' שבנמל תל אביב זו השנה השמינית ויוצגו ויושקו בה יינות חדשים – וייטעמו מ- 40 יקבים ישראלים ובינלאומיים, ומעל ל-170 סוגי יין, וייקחו בה ייננים מובילים מיקבים מהעולם לראשונה בישראל !

"טועמים עולם"- תצוגת היין השנתית של "צור עולם של יין" תפתח ביום שני, 04.02.2019 ב'טראסק' שבנמל תל אביב זו השנה השמינית. אל האירוע יגיעו השנה כ-40 יקבים מחו"ל ומהארץ עם מגוון של למעלה מ-170 יינות חלקם יושקו בפעם הראשונה בישראל.
כמו כן יגיעו השנה לראשונה, ייננים מהעולם המייצרים ליין של יינות כשרים במיוחד לקהל היהודי והישראלי, יפגשו עם המבקרים ויתנו הסברים, על היינות הכשרים המיוצרים על ידם.

המשתתפים באירוע יוכלו לטעום ללא הגבלה את מגוון היינות של קטלוג 2019 המשווק ב"צור עולם של יין", להיפגש עם הייננים המומחים, של היקבים הכשרים מהעולם, על מנת לשמוע ולקבל הסבר אישי ומלומד על היין הנטעם ותהליך ייצורו.

'טועמים עולם' – הנו המקבילה הישראלית לאירוע (KFWE (Kosher Food & Wine Experience) המתקיים ב-6 ערים ברחבי עולם (לוס אנג'לס, ניו יורק, פריז, לונדון, תל אביב ומיאמי) ונחשב לאירוע טעימות היין והאוכל הכשר הגדול והיוקרתי ביותר בעולם.

האירוע בתל אביב ילווה במנות ממסעדות כגון מיט אנד ווין (הרצליה), סקיילין (ירושלים) ורסטו (תל אביב).

בין היינות החדשים שיושקו באירוע:

Herzog Lineage Cabernet Sauvignon
Herzog Lineage Pinot noir
Herzog Lineage Choreograph
Herzog Alef
Tzafona Riesling
Tzafona Chardonnay
Tzafona Icewine Cabernet
Koenig Cre'mant
Champagne Baron De Rothschild Rose
Domanie Ternynck Pinot noir
Domanie Ternynck Chardonnay
Chateau Piada Sauternes
Chateau Clarke
Chateau Mayne Guyon
Chateau Montiviel Pomerol
Ramon Cardova Albarino
פסגות גוורצטרמינר
שילה שור מרלו,
שילה פריוולג',
עמק יזרעאל אייקון,
עמק יזרעאל גוורצטרמינר

בין היקבים המשתתפים באירוע:

שילה, פסגות, ו- עמק יזרעאל (ישראל)

ובגזרת הבינלאומיים:
Herzog California; Hagafen California USA ; ELVI Spain; Chateau Lascombe – France; Chateau Leoville Poyferre – France; Drappier – France ; Les Marronniers France; Barons Edmond & Benjamin De Rothschild France; Tsafona – Canada; Goose Bay New Zealand; Ramon Balboa Spain; Koenig – France; Chateau Malartic Lagraviere – France ; Chateau Giscours – France; Bartenura – Italy;

`צור עולם של יין" הינה חברה ליבוא ויצוא יינות ומשקאות אלכוהוליים כשרים, לישראל וממנה מכ-40 יקבים בארץ ובעולם (ביניהם מצרפת, קליפורניה, איטליה, ספרד, פורטוגל, ארגנטינה, ניו זילנד ועוד). היינות מגוונים מאד הן מבחינת זני הענבים מהם מופקים היינות, הן מבחינת מקום ייצורם ותנאי ייצור הענבים והן מבחינת תהליך ייצור היין. נכון לשנת 2018 משווקים בחברת צור עולם של יין כ-150 סוגים שונים של יינות, ביניהם יינות רבים אשר זכו במדליות בינלאומיות ויינות של היקבים הנחשבים והיוקרתיים בעולם, שעברו תהליך הכשר מיוחד וביניהם Château Leoville Poyeferre, Château Giscours Margaux, Château Malartic-Lagravière,Barons E & B De Rothschild/. בנוסף, משווקת החברה ליקרים ומשקאות אלכוהולים ממיטב היצרנים בארץ ובחו״ל.

בין המותגים השונים ניתן למצוא את המותגים Walders, herman Jensen,,boondocks ,levov ,bicerin, ,shmerling, sabra ,shannon ועוד.

פרטים נוספים באתר צור עולם של יין

צילום: דני רובין

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top