חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזם "אוצרות יין" במסגרת תערוכת סומלייה 2019 יינות הראויים לתשומת הלב

היום הנו יומה השני של תערוכת סומלייה תערוכה ואירוע היין הכי חשוב ונחשב בישראל. הרבה יין יש בתערוכה ולצד השמות הגדולים והחשודים הברורים, יכולתם למצוא גם כמה פניני יין ייחודיות בדמותם של יינות בוטיק של יקבים שרבים לא שמעו או שומעים מספיק אודותיהם.

שחר זיו בחר לשוב ולהציג בעמדה אלגנטית מעוצבת בטוב טעם נקי את מיזם היקבים השיתופי שלו – "אוצרות יין" – כאן זוכים לייצוג גם אותם יקבי בוטיק שלא עושים יין בייצור המוני לא אחת אין להם גם מספיק יין למזוג להמונים לטעימה ולא אחת גם לא יכולים להרשות לעצמם עמדת הטעמה אישית ופרטנית.

זו הפעם השנייה כמדומני שהייננית ניצן סברסקי, חוזרת עם הבלנד הלבן הנקרא "אחת" היין מבוסס רוסאן וויונייה והוא איכותי וראוי לתשומת לב.

יקב בהט – של הכורם והיינן עופר בהט, מעין זיוון שברמת הגולן,הפתיע אותי עם יין גוורצטרמינר מבציר 2018 שהוא נשבע שהוא יבש לחלוטין אבל החנפנות המהנה שבתוכן מסגירה שאריות מתיקות וזה בהחלט יופי של יין .

יקב בקוש – של היינן אלי בקוש, עם החייט 2017, יין לבן מבוסס סמיון, הטעים את היין הלבן שלו לצד יין לבן של יקב צוובנר, אף הוא יין לבן מבוסס סמיון,של הכורם והיינן יוסי צוובנר, יינן המלווה על ידי היינן המוכשר יעקב אוריה, שני היינות מגיעים מהכרם של צוובנר אך עשויים מעט אחרת ושניהם יינות מקסימים.

ועוד הפתעה ואני מודה ומתוודה שלא שמעתי מעולם על היקב הזה ויחד עם זאת יקב עמוס – מייצר ומייצא למעלה מ 40- אלף בקבוקים לשנה.טעמתי כאן רוזה משגע עשוי מענבי מוסקט עם ארומה מוסקטית אך שום רמיזה למתיקות בחך. היין נוצר ביקב השירות ליבנה כשבתפקיד היועץ של היקב עומד יעקב אוריה.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top