חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לדרישת הברמנים בעולם: וודקה פינלנדיה משיקה עיצוב בקבוק חדש קל יותר עם 8% פחות זכוכית ממשקלו הקודם. בנוסף, מסייע להתמודד עם בעיות איכות הסביבה בהפחתת פליטת גזי חממה.

וודקה פינלנדיה משיקה בקבוק בעיצוב חדש אשר מייצג את גישת הקיימות “dynamic essence” של המותג המעריך את חיבורו ההדוק לעולם הטבע. גישת הקיימות מוכוונת להגנה ושימור משאבי הטבע הן עבור פעילותו העסקית והן עבור הדורות הבאים. ישראל הינה בין המדינות הראשונות בעולם להשקת הבקבוק החדש, במקביל לרוסיה ופולין, ורק לאחר מכן יושק בשאר העולם.

אריזות מהוות חלק מהותי באספקת מוצרים בטוחים, איכותיים ומושכים לצרכן. לכן, חיפשו במותג דרכים שונות על מנת לנצל חומרים הניתנים למחזור ולהפחית את הפסולת. אחד האמצעים המידיים הוא צמצום גודל האריזה לרבות השימוש בזכוכית.

צוות הולנדי עבד במשך 3 שנים על עיצוב ואריזה חדשה למותג הוודקה תוך שמירה על איזון בין דרישות הקיימות עם מראה נחשק למוצר.

התוצאה הינה בקבוק קל יותר המנצל פחות משאבי טבע ועם דרישות שינוע מופחתות על מנת לצמצם את פליטת גזי החממה. התוצאה הסופית היא הפחתה של למעלה מ- 8% ממשקל הבקבוק ועד 2 ק"ג לקרטון בקבוקי פינלנדיה בנפח 1 ליטר. נתונים דומים מגיעים גם עבור בקבוקי המותג בנפח 700 מ"ל.

"פינלנדיה נולדה מתוך הטבע של פינלנד; קיימות היא חלק מה-DNA שלנו" מוסרת ג'ני מידור, ראש מחלקת החדשנות בפינלנדיה. "לאורך מחזור חייה של וודקה פינלנדיה, החל מהמרכיבים הטהורים ועד למאמצי השיווק, אנו מחפשים כל הזמן דרכים להפחית את טביעת הרגל שלנו על הסביבה. אנו גאים בעובדה שמדינת הבית שלנו נחשבת לאחת המדינות הקיימות ביותר."

סיבות נוספות לשינוי בקבוקי המותג נבע מקבוצות מיקוד של ברמנים ברחבי העולם. אלו ביקשו בקבוק קל יותר ונוח לאחיזה על מנת שיוכלו לעבוד איתו בצורה הרמונית ונוחה.

על מנת להביא לעשייה משמעותית בתחום הקיימות, מרבית שיתופי הפעולה של המותג נערכים באמצעות קרן DendriFund העוסקת בעשייה סביבתית. הקרן נוסדה ביוזמתה של משפחת בראון ותאגיד האלכוהול המשפחתי Brown-Forman’s המחזיק במותגי אלכוהול בין לאומיים ביניהם וודקה פינלנדיה, וויסקי ג'ק דניאל'ס, טקילה הרדורה ועוד.

אחד משיתופי הפעולה הבולטים הינו בתחום החקלאות – היוזמה מנסה למצוא פתרונות חדשניים ומימון פרויקטים לפתרון בעיות גלובליות. פעולות אלו, אף הובילו להכרזה המשמחת של מגזין Newsweek כי תאגיד בראון-פורמן הינו אחד משלושת החברות הירוקות ביותר בעולם בסקטור המזון והמשקאות.

רשמי טעימה שלי: צבע, צלול לחלוטין נקי ושקוף. אף, עדין ומרענן, עם ארומה המזכירה נגיעות של פרי הדר, ג'ינג'ר, כוסברה, פלפל שחור ואבן רטובה. בפה, הגוף בינוני, עם סוג של תבלין חם כציפורן, מתקתקות שקדים, חנפנית, עגולה, חלקה ושמנונית. הסיומת מאוזנת היטב, מנטולית במעט, מחממת ומעקצצת את החך.

להשיג ברשתות השיווק וחנויות האלכוהול. 700 מ"ל – 65 ₪ 1 ליטר – 85 ₪.

מ. אקרמן

מ. אקרמן בע"מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז"ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע"מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top