חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת הגולן גמלא השמורה ברוט NV המבעבע שלכם לחגיגות הסילבסטר וכל אירוע חגיגי ומשמח

בסוף החודש, יחגוג העולם הנוצרי בכל העולם את חגיגות הסילבסטר. בד בבד, חוגגים יוצאי חבר המדינות את הנובי גוד, אלה וגם אלה, מהווים תמיד סיבה לנשף וחגיגה ועוד מסיבה וכולם מתחילים לבעבע. כשהנוף מתחיל להשתנות והדרך כבר לא נראית מוכרת, מתחילה ההרפתקה. סדרת היינות  גמלא השמורה מזמינה אתכם לצאת למסע מעורר חושים ומרגש, עם יינות נבחרים שיוצרו במהדורה קטנה יחסית ובתשומת לב יתרה. יקב רמת הגולן ממליץ על:

יקב רמת הגולן גמלא השמורה ברוט NV 

רשמי טעימה שלי: אם אתם מחובבי השמפניות האיכותיות אבל מרשים לעצמכם גם "לחטוא" בשווי ערך לקוות איכותיות ואפילו לפרוסקו ואתם מבקשים לעצמכם משהו נגיש, בעל אופי מרענן, מלא בחן, בסימפטיות, לא מחייבת, חסרת יומרנות ועדיין משקה כזה שיעניק לכם אף פרחוני, מאוד נעים, נוגע בפירות הדר, ליים, משמש ולימון, בדגש על תפוח ירוק, ביעבוע עדין, פה יבש, בעל "מלאות" מסוימת, נוגעת ברמיזה ללחם, ובמתקתקות פרי קלילה, נעימה מאוד ללגימה והכול במעטפת של VALUE FOR MONEY אז קבלתם את מה שבקשתם, פלוס פלוס.

גמלא השמורה ברוט (NV (non-vintage מציג מאפיינים של ליים ותפוח ירוק לצד רמזים לאפרסק ופריחה; כל זאת תחת מעטפת של ניחוחות עדינים של בגט קלוי. זהו יין מבעבע מרענן ונגיש במיוחד אשר יהווה אתנחתא מצננת מושלמת ביום קיץ לוהט, או כליווי מושלם לכל ארוחה.

גמלא השמורה ברוט מורכב מחלקים שווים של פינו נואר ושרדונה. היין מיוצר בדקדקנות על פי השיטה המסורתית, הכוללת סחיטת אשכולות שלמים ותסיסה שנייה בבקבוק. כל בקבוק עבר יישון של שנים עשר חודשים לפחות על משקעי השמרים. מרבית הפרי שממנו יוצר היין נבצר בבציר 2015.

נתונים אנליטיים:

אלכוהול: 11.5%

חומצה גר'/ל 9.2

pH 2.84

מתיקות: יבש מאוד

פוטנציאל התיישנות: מוכן לשתייה כעת, ויישמר בתנאי שתייה מצוינים כחמש שנים מיום צאתו לשוק.

התאמה לאוכל: החמיצות הטבעית הייחודית של היין הופכת אותו לפתיח נפלא לכל מפגש ולכל ארוחה, ובאופן ספציפי – לצד מגוון רחב של מאכלים עשירים או מלוחים, כמו קוויאר, קנאפה עם סלמון מעושן, וגם לצד קינוחים כמו פאי לימון פריך.

ניתן להשיג בחנויות היין והמסעדות המובילות

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 75 ₪ (בחנויות).

יקב רמת הגולן

קרדיט צילום: ענת לנדאו

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top