חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Martini Asti המבעבע התוסס שלכם לחגיגות הסילבסטר ולכל אירוע חגיגי ושמח

הגבעות התלולות והגדולות בלב אזור פיאמונטה באיטליה, הן סביבה צומחת ואיכותית שתאפשר למוסקאטו Martini Asti להפוך לאחד היינות המפורסמים בעולם. ההרגשה הקרירה, הטרייה של כוס Martini Asti עם ניחוחו ותכולת האלכוהול הנמוכה, מאפשרת תמיד למזוג ולשתות כוס נוספת. החודשים אוגוסט וספטמבר הם עונת הבציר. "mosto" הוא השם שניתן למיצים היוצאים מלחץ הפרס, וכדי לשמור על איכות הארומה הטבעית שרוצים, הפרס נעשה תוך כדי התסיסה, ה-"mosto" עושה את בסיס היין. סופה של השנה האזרחית קרב וברחבי העולם הנוצרי חוגגים את מסיבות ונשפי הסילבסטר. גם יוצאי חבר המדינות נוהגים לחגוג את הנובי גוד ומה יותר נכון לשמח ולשמוח מאשר יין מבעבע ומוגז נעים וטעים, יין שהפך לשם דבר בעולם ככזה שחביב ומרצה קהל. 

רשמי טעימה שלי: צבע, צלול זהוב עם שוליים בוהקים בגווני ירוק בהיר. בועות עדינות, נצנוץ תוסס. אף, בעל ארומה פרחונית מרמזת על פירות  כמשמש, אפרסק וריחות ממתקים שנוגעים בלימון. פֶּה, עם חומציות מאוזנת, נעימה, טעם פרי עם מתיקות מרומזת. גימור טעים.

נתוני יצרן: 

ארומה: ארומה של פריחה עם תשלובת בין פרחי סמבוק שחור ושן הארי לצד אפרסקים ואננס.

טעם: מתוק עם גווני טעם של דבש ופירות כמו מנגו ואפרסק.

אלכוהול: 7.5%

נפח: 750 מ"ל

מחיר לצרכן: 70 ₪.

מ. אקרמן

מ. אקרמן בע"מ עוסקת בייבוא והפצת משקאות חריפים ויינות מהגדולים והמובילים בעולם. החברה הוקמה בשנת 1963, על ידי מנחם אקרמן ז"ל, והיא נותרה בבעלות משפחתית תחת ניהולם של האחים אסתי ומיקי אקרמן. כיום, החברה הינה היבואנית הרשמית של יותר מ- 70 מותגי אלכוהול שונים, שמקורם באוסטרליה, ארצות הברית, צפון אפריקה ומדינות אירופה. לחברה צוות של כ-100 עובדים הפועלים בשני מוקדים: אזור התעשייה פולג, נתניה וחיפה. מ. אקרמן בע"מ פועלת לקידום תרבות המשקאות בישראל עם אירוח תחרויות בינלאומיות כגון Bacardi Legacy, חשיפתם של מוצרי פרימיום וסופר-פרימיום, קידום טרנדים בינלאומיים בתחום השתייה ועידוד הייצור המקומי.

טלפון 09-8358930 

יד חרוצים 31, אזור התעשייה פולג, נתניה

[email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top