חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פסגות מציע לכם את הבלנדים האדומים מהסדרה הגבוהה של היקב: 'אדום' 2016 ו-'פיק' 2016, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי


יקב פסגות והכרמים הנטועים עמוק באדמת בנימין הטרשית, הוא המשך של שרשרת דורות רבת שנים של התיישבות ועשיית יין משובח, באזור בו התנאים לכך הם אופטימאליים.
היקב הוקם בשנת 2003 ומאז גדל בהתמדה. כיום היקב מייצר כ-400,000 בקבוקים בשנה מ- 11 סוגים שונים של יין כאשר למעלה מ- 70% מהם מיוצאים לעשרות מדינות בעולם.
יינות היקב זוכים מידי שנה בתחרויות יוקרה ברחבי העולם, במדליות ובפרסים בינלאומיים.
במבנה אבן יפיפה המשקיף על נוף ואדי קלט והרי אדום נמצא מפעל ייצור היינות והאולם המרשים בו מתיישנות בכל שנה מעל 600 חביות.
במבנה הייחודי ישנו מרכז מבקרים שוקק חיים ובו מתקיימים סיורים לקבוצות ויחידים, אירועים קטנים וגדולים, כנסים וימי עיון, באווירה מיוחדת עם יין טוב ונוף מרהיב.
רק 15 דקות נסיעה צפונית לירושלים. לכבוד השנה החדשה וחגי תשרי, יקב פסגות משיק בצירים חדשים לשני יינות הבלנדים בסדרה הגבוהה: 'אדום' 2016 – הבלנד הבורדולזי של היקב ו'פיק' 2016 – בלנד מזני דרום צרפת.

יינות אלו שונים באופיים אך איכותם דומה. בהתאמת היינות לאוכל ישמשו לתפקידים שונים ויהיה מעניין לטעום אותם אחד ליד השני. 

יקב פסגות פיק 2016

רשמי טעימה שלי: בלנד זני דרום צרפת בסגנון קלאסי, מודגש בצבע דיו עמוק עם שוליים בוהקים. האף, נשלט על ידי ניחוחות פרי שחור כהה, כמו שזיפים, דובדבן כהה, אוכמניות, יחד עם רמזים לגרפיט, צפחה, עשן וזפת ותבלין ציפורן. הפה, עם גוף בינוני נוטה למלא, מאוזן עם חומציות תומכת. טעמי פרי יער שחור, אוכמניות ופטל, עם רמזים עדינים של וניל ופלפל לבן. הסיומת ארוכה וממושכת.

כרמים: הרי ירושלים

בציר: 2016

הרכב זני: בלנד של סירה 47%, פטיט סירה 39%, מורבדרה 14%

נתוני יין: 
3.73 pH
5.4 גרם/ליטר TA
14.5% אלכוהול:

סיווג: יין אדום יבש

תהליכי ייצור: בציר ידני, תסיסה והשריה על הקליפות למשך כשבועיים וחצי למיצוי עומק טעמים, יישון בחביות צרפתיות למשך 12 חודשים, סינון גס בלבד.

תיאור היין על פי היקב: פיק 2016 הינו יין המורכב מזני דרום צרפת, המותאמים באופן מחמיא לאקלים ארצנו. הסירה נותן את הפרי השחור והתבלינים, הפטיט סירה את המסגרת הטאנית והפרי האדום, והמורבדרה את החיוניות והרעננות שעושים את היין לרענן וצבעוני. התוצאה היא יין בעל מבנה ארומטי עשיר
ומהודק. פרי שחור, פלפל שחור, שוקולד מריר, פרחים מיובשים ומינרליות. ליין מרקם קטיפתי, טאנינים יבשים, עם חומציות תומכת, וטעמים דחוסים של פרי אדום ושחור, פולי קפה, בשר מעושן, מינרליות, אניס, מנטה, אגוזי לוז ופירות יער מיובשים. בתנאי יישון נאותים, היין צפוי להשתבח על ציר הזמן.

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 150 ש"ח.

יקב פסגות אדום 2016

רשמי טעימה שלי: בלנד בסגנון קלאסי בורדו המביא לידי ביטוי ניחוחות קברנה ייחודיי אופי זני של פרי יער שחור, ליקוריץ, קסיס, עם טעמי דומדמניות שחורות וגרגרים בשלים, שילוב זני הבלנד, יצרו בסיס מורכב שבו הקברנה סוביניון נותן "עמוד שדרה" ועגלגלות, המרלו מוסיף פירות אדומים "מתוקים", ניחוח אלגנטי ועוד מורכבות, בעוד המגע של הפטי ורדו מעניק צבע, תבלין, מבנה משובח, עם פרחוניות סגלגלה וטאנינים דמויי עיפרון. הסיומת ארוכה, משתהה ומתמשכת.

בציר: 2016

הרכב זני: בלנד של קברנה סוביניון 45%, מרלו 40%, פטי ורדו 15%

נתוני יין:

3.74 pH : 
5.5 גרם\ליטר TA
15.5% אלכוהול: 
סיווג: יין אדום יבש

תהליכי ייצור: הזנים השונים מהחלקות השונות נקלטו ביקב במועד הבשלה אופטימלי ועובדו כל זן וחלקה לעצמם, ולאחר מכן הורכב בלנד על טהרת זני בורדו, באופן המבטא את כל הטוב והייחודי של כרמי היקב והעבודה הייננית ביקב פסגות. לאחר הכנת הבלנד הוכנסו היינות לחביות לתקופת יישון של כשנה, כדי לאפשר
למרכיבים השונים להגיע לאיזון ולהרמוניה ביניהם.

תיאור היקב את היין: ליין ארומות מרוכזות שלי פרי יער שחור ואדום, אוכמניות, אספרסו וליקוריץ. בפה
היין עם גוף מלא, מבנה דחוס וטאנינים מהודקים, מבנה חומצי תומך וטעמים הממשיכים את המנעד הארומטי וסיומת נעימה.

כשר: כן.

מחיר מומלץ לצרכן: 120 ש"ח.

קישור לכתבה של המגזין הכלכלי הבינלאומי World Finance (לונדון) אשר בחר השנה ביקב פסגות ליקב הטוב ביותר בישראל בעקבות תהליך מקצועי אשר כלל פאנל שופטים מקצועיים אשר ערכו מחקר מעמיק ומקיף הכולל קטגוריות רבות וביניהם: איכות היין, שיטות יצור, עיצוב המוצרים, קצב גידול, נתח שוק, ניהול העסק, חדשנות טכנולוגית ועוד.
בזכייה זו, רואים ביקב כבוד גדול למדינת ישראל כאשר מדינת ישראל מוגדרת באופן רשמי ובינלאומי כמדינת יין אשר מייצרת יין איכותי ברמה גבוהה וכבוד הוא ליקב, להיות חלק מתהליך זה ולייצג את ישראל כחלק מענף עסקי כלכלי זה.

יקב פסגות

יישוב פסגות ד.נ מזרח בנימין 90624

02 9979333

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top