חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Blanc du Castel קסטל "C" בציר 2017 – שאפו!

ביקב קסטל שמחים להשיק את הבציר החדש של יין השרדונה 2017 Blanc du Castel  וזו בהחלט סיבה להגיע ליקב למרכז המבקרים, לסיור מתואם מראש ולטעימות וכמובן לחפש אחר היין החדש ובכלל ליהנות כתמיד מיינות היקב. היין הינו יין לבן, המופק מ – 100% ענבי שרדונה. היין תוסס ולאחר מכן מתיישן במשך כשנה על משקעיו, בחביות עץ אלון צרפתיות.

רשמי טעימה שלי: אני נמצא על הצד של ז'אנר חובבי העץ בשרדונה שלהם ועבורי הקסטל C, היה ונשאר דוגמה מובהקת ומופתית לאיך שרדונה איכותי צריך להיטעם. הצבע, זהוב בהיר. השוליים בוהקים. באף, לימון גראס, ניחוחות מלון, פירות לבנים ופריחה הדרית. טיפות אגסים וטעמי אבן רטובים על האף ועל החיך, מורכבות עם רכות, מרקם חלק ונגיעות שמנת ודבש, טעמים של אפרסק לבן וחומציות של גרידת לימון מלטפת ומשיית משולבת ברמיזות לפרי טרופי, עם תחושה של רעננות מסיימת וממריצה. זהו יין הדוניסטי, מלכותי ועשיר. עשוי מצוין. מטובי יינות השרדונה שמסתובבים כאן. שאפו.

תיאור היין על פי היקב: היין מאופיין בבוקה עשיר וחמאתי וחומציות מרעננת, טעמו מלא ועגול, עם קורטוב של פרי הדר, פרי טרופי צהוב ושקדים קלויים. זהו יין מאוזן היטב ובעל סיומת ארוכה ונעימה.

סוג היין: לבן יבש

זן הענבים: 100% ענבי שרדונה

תהליך גידול: היין תוסס בחביות ( 1/3 עץ חדש וגדל בהן כ 12- חודשים, בשיטת Sur Lie) גדילה יחד עם השמרים והמשקעים הטבעיים. השימוש במספר סוגי שמרים מוסיף למורכבות היין. במהלך החודשים הראשונים מתבצע "בטונאז'" ולאחר 12 חודשים מתחילת התהליך, מחברים את הבלנד ומכינים לביקבוק. ליין יכולת התיישנות והוא ממשיך להתפתח בבקבוק.

טמפרטורת הגשה: 12-14° C מעלות

אלכוהול: 13%

בקבוק: 750 מ"ל.

פוטנציאל השתבחות: היין מגיע לשיאו כ- 4 שנים לאחר שנת הבציר.

כשרות: רבנות מטה יהודה, בד"ץ בית יוסף

מחיר מומלץ לצרכן:  145 ₪.

יקב קסטל

יד השמונה, הרי יהודה Yad Hashmona, Haute-Jude, Israël 9089500 טל. Tel. 025358555 פקס.  Fax. 025700995

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top