חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל יין הדגל לימיטד אדישן Carmel Limited Edition 2014

יין הדגל של יקבי כרמל, מופק במהדורה מוגבלת וממוספרת. היין הוא ממסך בסגנון בורדו, המשלב חמישה זני בורדו קלאסיים, ומבטא את המסורת הצרפתית של הברון רוטשילד. להפקת היין היוקרתי נבחרות חלקות הכרם המצטיינות ביותר של יקבי כרמל, שהניבו את הפרי האיכותי ביותר, תוך דגש על אלגנטיות והרמוניה בין כל המרכיבים.

יקבי כרמל יין הדגל לימיטד אדישן Carmel Limited Edition 2014

רשמי טעימה שלי: צבע, סגול-אדום עמוק. השוליים בוהקים. באף, ניחוח אינטנסיבי ומורכב, של פירות אדומים בשלים ורמזים של דובדבן, ליקוריץ ופירות יבשים, טבק ותבלינים. בפה, הגוף מלא. על החיך, הוא מציג איזון מצוין, מרקם קטיפתי, עם מנגינה מרוכזת והרמונית של טעמי פירות יער ותיבול ירקרק, משלימים בטאנינים מתוקים, בשלים ורכים. גמר ארוך, מאוד עסיסי ואלגנטי.

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב זני: 55% קברנה סוביניון, 27% פטי ורדו, 6% קברנה פרנק, 12% מלבק.

הכרמים: אזור הכרמים בגליל העליון גבוה וקר. הכרמים נטועים בגבהים שבין 400 ל-850 מטר מעל פני הים ושלג במהלך החורף אינו נדיר. הטמפרטורה והלחות נמוכים יחסית במהלך הקיץ ומתאימים ביותר לגידול ענבי איכות. כמות המשקעים השנתית גדולה יחסית ומאפשרת גידול גפנים מאוזנות עם השקיה מעוטה בלבד. מרבית הקרקעות באזור גיריות, למעט אזור בן זמרה, המתאפיין בקרקע בזלתית.

ייצור היין: כל כרם עבר תהליכי ויניפיקציה והתבגרות בנפרד במשך 8 חודשים, לאחר מכן נקבע הבלנד הסופי והיין הוחזר לחביות לתקופת התבגרות נוספת של 8 חודשים.

התיישנות: בסך הכול התבגר היין 16 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי כ-50% מהן חדשות.

אלכוהול: 15%

פוטנציאל השתבחות: היין מוכן לשתייה עם שחרורו, אך ימשיך ויתיישן כעשור משנת הבציר בשמירה בתנאים נאותים.

טמפרטורת הגשה מומלצת: כדי ליהנות מהיין בצורה מקסימלית רצוי להגישו בטמפרטורה שבין 18 – 20 מעלות.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 220 ש"ח.

יקבי כרמל

כתובתשוהם 1, ראש העין

טלפון03-948-8888

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top