חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב כרמי יוסף ברבדו יינות הדגל Landmark Merlot 2014, Landmark 2B 2013

BRAVDO LANDMARK היא סידרת יינות דגל, שנולדה משילוב של מסורת חקלאית בת 130 שנים, עם שיטות חקלאיות חדשניות המבוססות על ידע, מחקר וסקרנות. , BRAVDO LANDMARK סידרת יינות איכות, המגלמת בתוכה את התשוקה, הידע והאהבה לפרי האדמה. היינות הם תוצר של למידה ממושכת של הכרם, מיפוי מוקפד של חלקות ותת חלקות, מיצוי הפוטנציאל והייחוד של כל אחת מהן. האדמה והאקלים שחוברים יחד לגידול ענבים משובחים, הם הבסיס ליין איכותי. זוהי סידרת יינות פרימיום, של יקב ברבדו כרמי יוסף, המופקים מכרמים בעלי רמות איכות יוצאות דופן. LANDMARK Merlot, הינו יין ייחודי, שמקורו מענבים שנבצרו מחלקת מרלו מקלון (תת זן) מצטיין, בו נמצאה רמת רזברטרול (האחראי העיקרי לסגולות הבריאות שיש ביינות אדומים) גבוהה משמעותית מהרמות המקובלות בענבים אדומים בכלל ובענבי מרלו בפרט, בארץ ובעולם. יינות BRAVDO, הם פרי ידע מצטבר של הייננים פרופ' בן עמי ברבדו ופרופ' עודד שוסיוב.

 יקב כרמי יוסף  LANDMARK 2B 2013 – SAMSON BRAVDO

רשמי טעימה שלי: זהו יין בשל לגילו, שמציג אף עשיר בדובדבנים כהים ואוכמניות, עם רמיזה ברקע של טימין, אניס, מרווה, עור, וניל, דובדבן כהה, מוקה ותבלינים, שנפתחו היטב בכוס. בפה, בשרניות נעימה, עם טאנינים משיים ופרי עגול ועשיר. עמוד שדרה, מורכבות, אלגנטיות, איזון ואורך ליניארי, לוקחים לסיומת ארוכה נעימה וטעימה.

2B הינו ראשון בסדרת יינות הפרימיום Landmark, שמקורם בכרמים בעלי רמת איכות יחודית.

Landmark 2B הינו בלנד, המורכב מענבי קברנה סוביניון ומרלו.

הענבים נבצרו לאחר שהגיעו לבשלות פנולית. לתירוש התוסס הוספו זגים של קברנה פרנק שהופרדו זמן קצר לאחר המעיכה מתירוש שיועד לייצור יין רוזה.  תוספת הזגים לתירוש התוסס הכפילה את את רכיב הזגים ביין ותרמה רבות לארומה, לגוף היין וליכולת ההתבגרות שלו. לאחר הסחיטה והתסיסה המלולקטית הועבר היין לחביות עץ חדשות ( 75% צרפתיות, 25% אמריקאיות) שם התבגר: במשך 24 חודשים.

אלכוהול: 15.5%

כשר: כן.

מחיר לבקבוק: 170 ₪.

LANDMARK Merlot 2014 – BRAVDO  יקב כרמי יוסף

רשמי טעימה שלי: אף, שמביא עמו ניחוחות בשלים עזים של שזיפים, גרגרים, תה שחור, יחד עם רמזים עדינים יותר, של כמהין, תבלינים ווניל. בפה, שזיפים, קסיס, אוכמניות, הרמוניה של פרי בשל, עגול, עם עידון ומיבנה מתובל וקטיפתי, עם רמזים מעושנים מתוקים ולנגיעות וניל. לסיומת, יש אורך ועוצמה ומינרליות עדינה. נפלא.

תיאור היין על פי היקב: LANDMARK Merlot ניבצר בהבשלה פנולית מלאה מחלקה יחודית זו, עבר השרייה קרה למיצוי מיטבי של חומרי הטעם, הארומה, הצבע והרזברטרול ולאחר התבגרות: של 18 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי (75%) ואמריקאי (25%), התקבל יין הרמוני, עמוק ומורכב.

אלכוהול: 15.5%

כשר: כן.

מחיר לבקבוק: 170 ₪.

יקב כרמי יוסף ברבדו

מרכז המבקרים הפסטורלי נמצא בלב הכרמים שמול היישוב כרמי יוסף על כביש 44, בין כרמי יוסף לפדיה.

קרדיט צילום: אייל גוטמן

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top