חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

LES HAUTS DE JANEIL יין אדום גראנאש בלאנק סוביניון בלאן 2012 – יין לבן בלנד 2012 MAS JANEIL – Le Petit Pas שני יינות חדשים בישראל ביבוא של חברת NEW-CODE ובמחיר שווה לכל כיס !

NEW CODE COMPANY ISRAELניוקוד בע”מ, הנה חברה צעירה המתמחה בעיקר באיתור וייבוא מוצרים ייחודיים ומעניינים באיכות גבוהה ובמחירים סבירים עם הקפדה על התייעצות עם המומחים בתחום. חברת ניוקוד הינה היבואנית הבלעדית בישראל ליינות המשובחים של ”פראנסוה לורטון – Francois Lurton”. בימים אלה ולאחר חשיפת יינות הייבוא של החברה ובהצלחה רבה בתערוכת היין המקצועית סומלייה 2014 שהתקיימה לאחרונה, החלו משווקים לחנויות היין המובחרות בארץ, שני יינות נוספים בפורטפוליו המשובח של יינות  ”פראנסוה לורטון”. היינות לבן ואדום LES HAUTS DE JANEIL יין אדום גראנאש בלאנק סוביניון בלאן 2012 – יין לבן בלנד 2012 MAS JANEIL – Le Petit Pas מוצעים במחירים שווים לכל כיס המעניקים תמורה שווה והרבה יותר למחירם.
למה בחרנו ב- ”פראנסואה לורטון”?
לאחר התייעצות עם הסומלייה הטוב בעולם, Andreas Larsson, הוא בדק, טעם והמליץ בחום על היין של “פראנסוה לורטון”.

מי הוא פראנסואה לורטון?
פראנסואה לורטון הינו יצרן יין מלידה ומבחירה והנו המשך של הדור החמישי של המשפחה המפורסמת מבורדו המתמחה בעשיית היין, משפחת לורטון- Lurton Family.

הוא בילה את 20 השנים האחרונות כיינן מעופף, טס בין היבשות במסעו ליצר יינות משובחים במחיר סביר, ועד היום הוא לא מפסיק להדהים את העולם ביינות שלו, בכך שהוא מייצר יינות "הזוכים בפרסים" בכל אחד מארבעת היקבים שלו: ארגנטינה, צ’ילה, צרפת וספרד.

מהאמירות שלו: "Born to create fine and interesting wines" , "If I were a vine, I would want to be planted in Chile".

רוצים לדעת יותר על פראנסואה לורטון? כנסו לאתר הרשמי שלו: www.francoislurton.com

NEW CODE COMPANY ISRAELLES HAUTS DE JANEIL גראנאש בלאנק סוביניון בלאן 2012

היין עשוי בלנד מעניין של 80% ענבי גראנאש בלאנק (זן הידוע בדרום צרפת ונמצא בין המרכיבים הקבועים של זני שאטו נף דו פאפ) ו- 20% ענבי סוביניון בלאן צבעו צהבהב זהוב בהיר כעין הקש האף ארומאטי מורכב ופרחוני הפה מאוזן מלא עגול ורחב עם חומציות תומכת עד לסיומת הארוכה. הענבים גדלים על אדמת גיר וחימר, גיל הגפנים 20 – 25 שנים הגראנאש מביא עמו ביטוי של אפרסק בשל ונגיעות של תבלין המצטרפים ללימוניות ולקריספיות של הסוביניון בלאן. ליין 13% אלכוהול. הגישו מצונן.

מחיר לצרכן 60 ₪.

.

.

NEW CODE COMPANY ISRAELבלנד 2012 MAS JANEIL – Le Petit Pas

יין אדום יבש של יקב פרנסואה לורטון שנת הבציר 2012 מדינה צרפת אזור גידול קוט דו רוסיון היין עשוי בלנד של הזנים הבאים : סירה 10% מורבדר 20% קריניאן 30% גראנאש 40%

 צבעו אדום סגול מרשים, עם ניחוחות אלגנטיים של פרי טרי ורמזים של תבלינים ליין טעמים עוצמתיים וטקסטורה מעודנת סיומת ארוכה ורעננה יין נגיש ונעים לשתייה. היין מתאים למאכלי בשרים צלויים פסטות ברוטב בולונז ותבשילים ים תיכוניים היין נגיש ומוכן לשתייה וניתן ליהנות ממנו עד 2017 ליין 14.8% אלכוהול היין מופק מגפנים בוגרות בנות 30- 50 שנה הנוטעות בכרמים הציוריים של כפרי הקוט דו רוסיון. חלקות הכרם נבצרות בבציר ידני ובבשלות אופטימלית. ביקב, לאחר התסיסה שליש מהיין מתבגר בחביות עץ צרפתיות ושאר היין מתבגר במיכלי בטון מסורתיים לשמירת טעמי הפרי הרעננים והאופי הים תיכוני של היין. זהו יין קלסי שעושה הרבה כבוד לזני הענבים האוטנטיים של דרום צרפת.

מחיר לצרכן 80 ₪.

חברת NEW-CODE

http://newcode.co.il

[email protected]

0546599999   0542099671

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top