חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי כרמל מתחדשים עם סדרה יוקרתית: משיקים סדרת יינות פרימיום למסעדות וחנויות בשם "Carmel Vineyards" בהשקה שיווקית של כ-1.5 מיליון שקל

מחקר שנערך, על ידי "שילוב", עבור יקבי כרמל חושף כי 38% מהישראלים לוגמים יין כמה פעמים בשבוע. דליה זוננפלד-מנדלמן:" ישנה דרישה הולכת וגוברת ליינות איכותיים והדבר בא לידי ביטוי גם בישראל."

 יקבי כרמל naheho סדרת יינות יוקרתית למסעדות וחנויות יין. השקה זו מהווה את המהלך הראשון של ההנהלה החדשה, בראשותה של המנכ"לית דליה זוננפלד-מנדלמן, וזאת כחלק מתכניות הצמיחה של היקב. השקת הסדרה החדשה, העונה לשם: Carmel Vineyards תלווה בהשקה שיווקית של כ-1.5 מיליון שקל.

הסדרה החדשה מיועדת ללקוחות חובבי היין, הנוהגים לרכוש יין בחנויות המתמחות לצריכה ביתית, ולשתות יין איכותי במסעדות המנהלות תפריטי יין מקצועיים.

 הסדרה כוללת ארבעה יינות לבנים וארבעה יינות אדומים במגוון זנים רחב, שמתאים לכל סגנון וטעם, עם דגש על זנים שמתאימים לאזור ים תיכוני. סדרת הפרימיום Carmel Vineyards מצטרפת ליינות הדגל של יקבי כרמל Limited Edition ו- Mediterranean וסדרת הסופר פרימיום Carmel Single Vineyards.

 יקבי כרמל מייצרים מדי שנה כ 15 מיליון בקבוקים וחולשים על כרמים בשטח של 14 אלף דונם, מהגליל העליון ועד הנגב. דליה זוננפלד-מנדלמן, מנכ"לית יקבי כרמל, מסבירה כי מהפכת האיכות המתרחשת ביקבי כרמל בעשור האחרון השפיעה על שדרוג האיכות בתעשיית היין כולה. "כיקב המוביל את קטגוריית היין בישראל אנו שואפים להמשיך ולפתח את תרבות היין הישראלית ולתרום להגדלת הצריכה, וזאת על ידי יצירת הצעות ערך לצרכן, העמקת הפעילות בערוצי המכירה עם דגש על חנויות יין מתמחות ומסעדות ופיתוח תיירות היין של היקבים".

להערכת יקבי כרמל, שוק היין בישראל נאמד כ-1.8 מיליארד שקל בשנה ובכ-40 מיליון ליטרים, הנצרכים מדי שנה. כמות היין הנרכשת ברשתות השיווק גדלה בקצב שנתי ממוצע של 3.5% בשנה, בהשוואה ליציבות בצריכה העולמית.

מתוך נתוני מחקר שערכו יקבי כרמל עולה כי כ-70% מהאוכלוסייה מצהירים כי הם שותים יין. הצריכה השנתית לנפש בישראל עומדת על כ-5 ליטרים, עדיין נמוכה יחסית לשאר העולם, אך נמצאת במגמת עלייה.

 מהמחקר עולה כי כמחצית מהאוכלוסייה הצהירה כי הגבירה את צריכת היין שלה במהלך חמש השנים האחרונות. אחד הנתונים המעניינים במחקר עוסק בכובד הצריכה. 38% מהצרכנים הוגדרו כצרכנים כבדים, כלומר כאלה הלוגמים יין כל יום או כמה פעמים בשבוע. 31% מהנשאלים הוגדרו כבינוניים, כאלה הצורכים 2-3 פעמים בחודש.

 לדברי זוננפלד-מנדלמן מדובר בתהליך בו "הצרכן החדש" משנה את הרגלי הקנייה גם ביין, "הצרכן חכם יותר, מעורב יותר ומחפש ערך מוסף מעבר למחיר טוב. אנו מבחינים בפרימיומיזציה כמגמה עולמית בולטת. ישנה דרישה הולכת וגוברת ליינות איכותיים והדבר בא לידי ביטוי גם בישראל. הסדרה החדשה שלנו מהווה עוד נדבך בפיתוח תרבות היין בישראל עם דגש על יינות פרימיום. חובבי היין ייהנו מיין איכותי המופק מכרמים נבחרים וייחודיים בתתי אזורי גידול מהם מופקים הענבים האיכותיים ביותר בישראל. הכרמים מטופלים במקצוענות ובדייקנות כדי להגיע לאיכות הגבוהה ביותר".

 סדרת Carmel Vineyards:

זן

מיקום הכרמים

רשמי טעימה

מחיר צרכן מומלץ

מתאים לאכול עם

סוביניון בלאן

צפון הגולן

ניחוחות טרופיים, עשב טרי ומינרלים, גוף קל עד בינוני וחמיצות מרעננת

58 ש"ח

גבינות צאן רכות, סושי, קישים ודגי ים

גוורצטרמינר

מרום הגליל

ניחוחות פירות טרופיים מפתים, גוף בינוני עד מלא וחמיצות מאוזנת

65 ש"ח

גבינות קשות  מיושנות, אספרגוס בגריל ומאכלים מהמטבח האסיאתי

קברנה פרנק

עמק קדש

ניחוחות פרי יער אדום עסיסי המשתלבים עם עלי טבק, גוף בינוני עד מלא וסיומת ארוכה ומאוזנת

80 ש"ח

טונה בגריל, נתח צלוי של טלה, תבשילים מבוססי בשר עגל ולזניה

קריניאן old Vines

עין תות

ניחוחות טריים של פרי עסיסי ועשבי תיבול ים תיכוניים, גוף בינוני עד מלא וסיומת פירותית ארוכה ומאוזנת

90 ש"ח

בשרים צלויים ותבשילי קדרה מבוססי טלה / כבש, וגם טאפס, פיצה, גבינות עזים ופסטות עם פטריות ובשר

קברנה סוביניון

מרום הגליל

ניחוחות קסיס, מנטה ואקליפטוס ופרי עסיסי ורענן, גוף בינוני ומעודן וסיומת ארוכה ומאוזנת

80 ש"ח

רוסטביף, שוק טלה צלויה ברוזמרין, צלעות טלה, סטייק אנטרקוט ובשרים צלויים אחרים

 פטיט סירה old Vines

עדולם

ניחוחות עשירים של פטל שחור בשל ולקריץ, גוף מלא, גדוש ומרוכז וסיומת ארוכה ומאוזנת

90 ש"ח

נקניקיות בגריל, בשרים צלויים ובעיקר אומצות, בשר ציד ותבשילי קדרה עשירים

 על יקבי כרמל

יקבי כרמל נוסדו בשנת 1882 ביוזמתו ובתמיכתו של הברון אדמונד דה רוטשילד בעליו של יקב שאטו לאפיט המפורסם בבורדו. סיפור יקבי כרמל הוא סיפורה של מדינת ישראל, החל מהעלייה הראשונה ועד לימינו אלה. ברשות החברה שני היקבים הגדולים והוותיקים בארץ, בזיכרון יעקב ובראשון לציון ובנוסף שני יקבי בוטיק צעירים, היקב ברמת דלתון שבגליל העליון ויקב יתיר בתל ערד בצפון הנגב.

אנקדוטות בהיסטוריה

כרמל הוא היקב ההיסטורי של מדינת ישראל. המפעל המסחרי הראשון והיצואן הראשון של מדינת ישראל.

הטלפון הראשון והחיבור הראשון לחשמל היו ביקבי כרמל.

שלושה ראשי ממשלה עבדו ביקב (דוד בן גוריון, לוי אשכול ואהוד אולמרט).

סדרות היקב

Carmel Limited Edition & Carmel Mediterranean– שני יינות הדגל של היקב

Carmel Single Vineyard – סדרת הכרמים היחידניים

הסדרה החדשה – Carmel Vineyards – יינות מתתי אזורים נבחרים

הסדרה ה'אזורית' – יינות מאזורי היין השונים

Private Collection

Selected

 ליקב צוות ייננים,  מקצועית וצוות אגרונומים ברמה בינלאומית

ליאור לקסר – יינן ראשי, אחראי לקבוצה של שמונה ייננים. למד ייננות בבון שבבורגון, צבר ניסיון בעבודה בבורדו, בבורגון ובאוסטרליה. הצטרף ליקבי כרמל בשנת 2003 .

ערן גולדווסר – יינן יקב יתיר. למד ייננות באדלייד שבאוסטרליה. צבר ניסיון בעבודה באוסטרליה. הצטרף ליקב בשנת 2000.

ד"ר ניר גיל – אגרונום. המנהל המקצועי של המחלקה החקלאית. הצטרף ליקב בשנת 1997 , ניר הוא אחד מהאגרונומים המנוסים ביותר בישראל.

אדם מונטיפיורי – מנהל המחלקה המקצועית – יותר מ-35 שנות ניסיון בעולם היין, מתוכם 25 שנה בישראל. אדם הצטרף ליקב ב 2002 .

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top