חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מסעדת MEAT & WINE .CO בהרצליה, משיקה תפריט חורף משודרג שמאפשר ליהנות ממגוון מנות חדשות של בשרים איכותיים המוגשים לצד מגוון יינות שיחממו אותנו במהלך העונה הקרה.

איל גוטמןבפעם האחרונה, שבקרתי במסעדת MEAT & WINE .CO זו הייתה בהשקת יין דגל של אחד היקבים שבחר במסעדה הזו בכדי לקיים בה את האירוע המכובד על שום היותה כשרה מצד אחד ואיכותית מכל צד אחר שיודעת להגיש בשרים איכותיים ליד יינות כשרים של מיטב היקבים גדולים ויקבי בוטיק כאחד. אחד הדברים הכי בולטים במסעדה מעבר לאוכל וליין המשובח שהיא יודעת ומציעה לאורחיה, הוא סוג קהל הלקוחות, השקט והאינטימיות המכובדת והאלגנטית שהמקום משדר. הרבה אנשים שהפרוטה מצויה בכיסם בוחרים במסעדה זו כמקום מפגש עסקים או אירוח נכבדים וחשובים וגם תמצאו כאן, הרבה קהל דתי שאיכות האוכל הגבוהה והכשרות הם לחם חוקם. הייתה לי הזכות והכבוד להתארח במסעדה לארוחת ערב על טהרת הבשר והיין, ארוחה שהייתה לא פחות ממשתה מלכים, ערב אבירים, סעודת קיסרים ושחיתות של סועדים. בואו ותצטרפו אל הצלם איל גוטמן ואליי לטעימה מהמנות ומהתמונות.

איל גוטמןבין המנות הראשונות בתפריט החדש תוכלו לטעום את לחם הבית המוגש לצד רטבים.

איל גוטמןקרפצ'יו פילה בקר המוגש עם קוויאר חומץ בלסמי מעשה ידי השף ניר רונן.

איל גוטמןקבבוני סלמון, פטה מכבד עוף ושומן אווז ופטריות שמפיניון צלויות ברוטב טריאקי.

איל גוטמןהרגלים טובים לא משנים ולכן ב-  MEAT &  WINE CO ניתן למצוא גם את המנות המוכרות והטעימות שהפכו לסימן ההיכר של המקום, ביניהן:  

איל גוטמןהספריבס עגל שמבושל ברוטב מיוחד וסודי,  נתחי אנטריקוט עשויים מבשר משובח המיושן במסעדה,

איל גוטמןהמבורגר עשוי מ-100 אחוז אנטריקוט ושיפודי קצבים איכותיים במיוחד.

איל גוטמןהמנות מוגשות עם מבחר תוספות הבית הכולל את טבעות הבצל הביתיות, צ'יפס זהוב, פירה אורז ושעועית ירוקה .

איל גוטמןקשה להעביר את החורף בלי יין טוב שיחמם את הימים הקרים  ובמסעדת  MEAT &WINE CO  , מוצעים לסועדים לצד הבשר המשובח מבחר יינות כשרים מהיקבים בארץ בשילוב טעמים שמעוררים תאבון.

איל גוטמןביניהם מרלו של יקב גבעות וקברנה סוביניון מבזלת הגולן ויין קינוח נפלא של יקב גת שומרון.

איל גוטמןומה עם קצת מתוק?! לסיום הארוחה ניתן למצוא בתפריט מגוון קינוחים מיוחדים ופרווה לחלוטין.

איל גוטמןבין הקינוחים ניתן למצוא את הפרפה החלבה שמתובל עם פירות העונה הטריים ,פונדנט שוקולד חם מלווה בכדור גלידה ולצידו ניתן להזמין את יין הקינוח הלבן ICED WINE מיקב גת שומרון.

אודות המסעדה

איל גוטמןמסעדת The meat & wine co הינה חלק מרשת מסעדות בשרים דרום אפריקאית הפועלת ברחבי העולם. המסעדה בוחרת את הבשרים המובחרים בשוק ואינה קונה בשר מוכן. היישון מתקיים במקום עצמו על ידי מקרר מיוחד. הבשר מיושן בוואקום כתוצאה מכך הנתחים הופכים רכים יותר עסיסיים יותר ואיכותיים יותר.

איל גוטמןשף הבית ניר רונן מתמחה ביישון וצלייה של בשרים מובחרים כבר למעלה מ 8 שנים, לאחר סיום לימודיו בתדמור ב-2004 המריא לאירופה הקרה לרכוש ניסיון נוסף. ניר החל את דרכו במסעדה כסו שף ובשנתיים האחרונות מתפקד כשף המרכזי של מסעדת The meat & wine co.  המסעדה מתאימה לאירועים קטנים ומציעה שני חדרי V.I.P שיכולים לשמש גם לפגישות עסקיות אינטימיות.

איל גוטמןמחירים:

תבשילים החל מ: 90 ₪

מנות בשר עיקריות החל מ: 70 ₪

יינות החל מ: 149 ₪ לבקבוק

קינוחים: החל מ: 35 ש"ח.

המסעדה ממוקמת בהרצליה פיתוח רחוב שנקר  16

http://www.meatandwine.co.il/

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top