חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אדיר משיק שני יינות חדשים רוזה 2017 ו- שיראז 2016 בסדרת "כרם בן זמרה" הסדרה הזנית של היקב לכבוד פריחת האביב, שולחן חג הפסח וראשיתו של הקיץ.

ליבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכן יקב משפחתי מעורר השראה, אשר העלה את הסטנדרט של היין הישראלי לרמה חדשה. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו. יינות אדיר מצטיינים בארומה, בטעם ובגוף. הם מתנה אמיתית מן הטבע שצמחו באהבת האדמה ויוצרו בהשגחה יתרה ומתוך מחויבות לאיכות בלתי מתפשרת. יינות אדיר מיוצרים בתשומת לב מרבית, המבוססת על ארבעה עשורים של ניסיון חקלאי, מומחיות בייצור יינות ומחויבות לאיכות. עצם היות היקב בבעלות ובהפעלה משפחתית מאפשר לו ליהנות מניסיון חקלאי מצטבר והכרות מעמיקה עם האדמה. משתילה דרך גידול, דילול, בציר, הפרדת הגרגר ובקבוק, כל תהליכי הייצור מוגדרים ומבוקרים על פי הסטנדרטים המקצועיים המחמירים ביותר. עם הקפדה מרבית לאורך כלל שלבי העשייה, כל בקבוק מהווה ביטוי למחויבות של יקב מתמחה המשלב נגיעה אישית כמו שרק עסק משפחתי יכול להציע. יקב אדיר משיק שני יינות חדשים רוזה 2017 ו- שיראז 2016 בסדרת "כרם בן זמרה" הסדרה הזנית של היקב לכבוד פריחת האביב, שולחן חג הפסח וראשיתו של הקיץ.

סדרת "כרם בן זמרה" – הנה סדרה של יינות זניים בעלי איכות גבוהה וארומה משובחת, המציעים שילוב ייחודי של טעמים. ענביהם שצמחו לאורך מדרונות חלקת הפלאטו המיוחדת ונבצרו בשעות הבוקר המוקדמות והקרירות, הפכו ליינות שעברו תהליך יישון בחביות עץ אלון צרפתיות ואמריקאיות למשך תקופה של 12-14 חודשים, ולאחר מכן עברו תהליך יישון נוסף של 5 חודשים לאחר הביקבוק. היינות נעימים לשתייה ומעניקים חווית יין מענגת במיוחד.

יקב אדיר רוזה 2017

רשמי טעימה שלי: זן ענבי הברברה מביא איתו חמיצות טבעית גבוהה וטובה. החמיצות מביאה איתה רעננות שלצד פרי טוב, גם עסיסיות שלצידה. ומכאן גם נגישות מהנה. הצבע, ורוד בהיר וצלול. השוליים בוהקים. באף, פרי אדום. חַיּוּת אֲרוֹמָאַטִית. בפה, היין רענן ומורכב. חד. הגוף, קל עד בינוני. פרי טוב. יובש טוב. סימפטיות וכייפיות של קיץ. בסיומת מרירות קלה ונעימה.

הרכב היין:  יין זני עשוי על טהרת 100% ענבי ברברה

עשיית היין: היין נעשה בצורה המסורתית בסחיטה מהירה של הענבים, הושרה למשך שעתיים עם הקליפות עד לקבלת הצבע הרצוי. ומשם תסס בחביות עץ ישנות למשך 40 יום, עבר תהליכי הצללה,עוצב בקור ובוקבק.

תיאור היין על פי היקב: הגוון הינו ורוד בהיר וצלול. בפתיחה התפרצות של תות שדה, עשבוניות קלה, עלי ורדים ואשכולית אדומה. חמיצות גבוהה אך משתלבת עם גוף בינוני עד מלא ועץ. מתיקות נעימה וסיומת מתמשכת.

אלכוהול: 13%

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח

כשרות: כשר בהשגחת הרב אלמשעלי – מועצה אזורית מרום הגליל

יקב אדיר שיראז 2016

רשמי טעימה שלי: צבע כהה סגול עמוק עם שוליים בוהקים. אף, רחב. מתובל. עשבוני. פירות יער שחורים ותבלינים. פה, גוף בינוני נוטה למלא. מגובש. מתובל. "שרירי". רכות. פרי עמוק. שזיף שחור. עשבי תיבול יבשים. תבלין מתוק. דובדבן שחור. פלפל ו-וניל. סיומת טובה וארוכה. הרבה יין בתמורה נהדרת למחיר.

הרכב היין: יין זני עשוי על טהרת 100% ענבי שיראז.

תיאור היין על פי היקב: בעל צבע סגול כהה ואטום. ליין אף עשיר בפרי שחור מרוכז עם נגיעות של פירות יער, טבק וסיגארים, מגוון תבלינים רחב, מעט ירקרקות טרייה, גוף בינוני עד מלא. מתיקות עדינה וסיומת מתמשכת עד מאוד.

התיישנות: 12 חודשי חבית

אלכוהול:  14.5%

מחיר מומלץ לצרכן: 90 ש"ח.

כשרות: כשר בהשגחת הרב אלמשעלי – מועצה אזורית מרום הגליל

יקב אדיר

פארק התעשייה דלתון

מרכז מבקרים:
טלפון: 04-6991039

[email protected]
[email protected]

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top