חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Glenlivet גלנליווט ו"מוזיאון הוויסקי" חוברים לשיתוף פעולה ומשיקים לראשונה בישראל את ה –"Walter", בר הוויסקי של Glenlivet גלנליווט במסגרת ההשקה של הבר החדש, Glenlivet "גלנליווט" השיק את המהדורה המדוברת ביותר בעולם '’The Glenlivet Cipher"

באירוע רב משתתפים שקיימה חטיבת האלכוהול של טמפו בבר ה- WALTER התל אביבי שלבש בגדי חג תחת לוגו המותג Glenlivet הושק ה-'The Glenlivet Cipher', זוהי מהדורה מוגבלת מבית Glenlivet גלנליווט המושקת בעולם כמוצר מסתורי בנראות של בקבוק שחור אטום ללא מידע על הטעמים, החבית או גיל הוויסקי על מנת לאתגר את צרכני הסינגל מאלט לפענח (decipher) את הארומה והטעם של הוויסקי החדש Glenlivet. בר ה- WALTER מציע חמימות אינטימית, מושקעת בטוב טעם בריהוט, אווירה, תאורה, סאונד, שירות, אוכל וויסקי נהדר.
גלנליווט, הסינגל מאלט הנמכר ביותר בעולם ומוזיאון הוויסקי חוברים לראשונה לשיתוף פעולה ומשיקים את את בר הוויסקי והסיגר של Glenlivet גלנליווט.

ה –Walter, בר הוויסקי והסיגר של Glenlivet גלנליווט ממוקם במתחם שרונה, במרפסת חיצונית אחורית ואינטימית לצד סלון יוקרתי ומעוצב הממוקם סמוך למוזיאון הוויסקי הנחשב לאחד ממתחמי הוויסקי הגדולים בעולם. ה –Walter מציע חוויה אקסקלוסיבית בה מוצעים מגוון סיגרים לרכישה, תפריט אלכוהול מעולה המבוסס על מגוון מוצרי The Glenlivet , מותג הידוע כמוביל בעולם ותפריט שף ייחודי המותאם לחוויית השילוב המושלם בין וויסקי פרימיום וסיגרים יוקרתיים.

בר ה-Walter עוצב בקפידה תוך חשיבה על הפרטים הקטנים במטרה להעביר את חווית המותג דרך עיצוב, גוונים, חומרים וטקסטורות ובו אף יוצעו למכירה פריטי לבוש ואביזרים ייחודים במיתוג Glenlivet גלנליווט באיכות וברוח המותג כגון מעילי עור, תיקים יוקרתיים וארנקים. הצוות בבר ה-Walter מורכב ממומחי וויסקי וסיגרים שידעו לייצר עבור הלקוחות חווית אירוח יוצאת דופן.

שגריר Glenlivet גלנליווט הבינלאומי, איאן לוגן, יגיע במיוחד לארץ במהלך השנה להעברת סדנאות טעימה ייחודיות, חווייתיות ובלתי נשכחות.

ב-Walter יוגשו טעימות במחיר מיוחד וכן האופציה לרכוש בקבוק אישי אשר ישמר תחת שם הלקוח עד לביקורו הבא. כמו כן, ניתן לרכוש כרטיסים לסדנאות טעימות ממוצרי Glenlivet גלנליווט ייחודיות בשילוב מגוון מנות מתפריט האוכל.

במסגרת ההשקה של הבר החדש, Glenlivet גלנליווט אנשי חטיבת האלכוהול של היבואנית חברת "טמפו" ומנהלת המותג, השיקו את המהדורה המדוברת ביותר בעולם ה-'The Glenlivet Cipher'.

ה-'The Glenlivet Cipher', הינה מהדורה מוגבלת מבית Glenlivet גלנליווט המושקת בעולם כמוצר מסתורי בנראות של בקבוק שחור אטום ללא מידע על הטעמים, החבית או גיל הוויסקי על מנת לאתגר את צרכני הסינגל מאלט לפענח (decipher) את הארומה והטעם של הוויסקי החדש.

The Glenlivet Cipher רשמי טעימה שלי : אפתח ואומר שאהבתי מאוד את הויסקי. אהבתי אותו חד ונקי כמו שהוא, אהבתי אותו מדולל עם מעט מים ואהבתי אותו בקוקטייל המקסים שרקחו הברמנים המקצועיים של בר ה-Walter בשילוב של מיץ לימון סחוט ומזיגה של כמה כפיות סירופ דבש, קוביית קרח, ועיטור של גבעול ועלי נענע טרייה. ולטעימה: 48% האלכוהול מורגשים באף ובבית החזה. עם נגיעות וניל, רמיזה לאגס ולתפוח ודבש עם נגיעות אלון מתובל. בפה, רמיזה לתבלין חם כקינמון ודבש בננה וטופי. הסיומת מתובלת. יבשה. נוגעת שוב בעץ. ויסקי איכותי, עם טעם של מזמין עוד.

אודות Glenlivet גלנליווט
גלנליווט היא מזקקת הסינגל מאלט הראשונה שקיבלה רישיון חוקי לייצור וויסקי ב-1824. למעשה הגלנליווט סינגל מאלט הוא היוצר של סגנון הוויסקי באיזור ספייסייד ורבים ניסו לחקות את סגנון הייצור שלו כמו גם לנכס לעצמם את שמו, אשר הפך לחותמת של איכות. גלנליווט הוא הטעם המייצג של ספייסייד – אלגנטי, פרחוני, עם מתיקות דבשית, עוצמה ועומק.

The Glenlivet Cipher גלנליווט סייפר – מחיר מומלץ לצרכן: 500 ₪ בכמות מוגבלת של 2,100 בקבוקים בלבד.

Walter Whiskey & Cigar by The Glenlivet

דוד אלעזר 27, מתחם שרונה, תל אביב
03-9551105
החל מתאריך ה-8.1.18 לתקופה של 6 חודשים בלבד.
שעות פתיחה:
ימים א-ה 12:00-24:00
מוצ"ש משעה אחרי צאת שבעת ועד 24:00

צילום מהאירוע: שוקה כהן מאושר לשימוש בכל מדיה מערכתית
צילום בקבוק גלנליווט סייפר – יח"צ חו"ל מאושר לשימוש בכל מדיה מערכתית

צילומים מאירוע ההשקה: בלעדי לדני רובין 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top