חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היינות של יעקב אוריה "עֵין הַסְּעָרָה" GSM 2015 ו- "אוֹר מאֹופֶל" Mourvèdre, Grenache and Cinsault 2016, לֵהָנוֹת מֵהָאֵיכוּת והייחודיות, לְהִשְׁתָּאוֹת, וּבְהֶחְלֵט לְחַפֵּשׂ אַחֲרֵיהֶם, וְלָרוּץ וְלִקְנוֹת.

את היינות המאוד מיוחדים וייחודיים שלו, הנושאים את שמו ומעטרים את תוויות היין שעל הבקבוקים, מייצר היינן יעקב אוריה, ב"יקב לִּבְנֶה" שבמושב שדה משה, ליד קריית גת. זהו יקב שירות שבבעלותו של יורם לִּבְנֶה, בן המושב, חקלאי שמייצר שמן זית וגם יין. ההיכרות בין השניים נולדה, כשלִּבְנֶה היה הכורם שסיפק את ענביו ליקב "אסיף" שם שימש בשעתו יעקב כיינן היקב. את היינות תחת המותג "יעקב אוריה" מייצר יעקב אוריה כעיסוק צדדי, מעבר לעבודתו הראשית והמחייבת כיינן ב"יקב פסגות". מי שמכיר את היינות של יעקב אוריה, יודע גם שמדובר ביינן בחסד, מקצוען בעל ידע רב, אומן אמיתי ביין לבן, איש מקסים, ענו וצנוע וחסר יומרות ומניירות לחלוטין. בואו ותצטרפו אלי לטעימה. 

יעקב אוריה "עֵין הַסְּעָרָה"  – Grenache, Syrah ו-Morvedre גראנש, סירה, מורוודר GSM 2015

רשמי טעימה שלי:

תערובת זני ה-GSM הקלאסית, תורמת את חלקה ואת השפעת האקלים הטרוארי והאופי הים תיכוני. באף, רמזים לפרי יער שחור ואדום עם עשבי בר ותבלין כמו אורגנו וטימין לצד פרחוניות סגלגלה יבשה. בפה, טאנינים נוכחים לצד חומציות טובה ומאזנת פרי עסיסי עם מידה מסוימת של מתיקות. וגם מתינות ורכות, ורמיזה מנטולית משהו עם פרי יער שחור, שזיף מיובש ושוב תבלין ומרווה יבשה. נוכחות עץ החבית מאוד מאופקת. הגימור ארוך, יבש ומתובל. 

אלכוהול: 14%
מיוצר ע"י: אלפא אומגה תרבות יין בע"מ
כשר: בהשגחת הרב נח וז'ונסקי מ.א. לכיש

התיישנות בחביות: 12 חודשים.

מחיר לצרכן: 150 ש"ח.

יעקב אוריה – "אוֹר מאֹופֶל" – גראנש, סינסאו, מורוודר – white wine blend Mourvèdre, Grenache and Cinsault מהדורה מיוחדת 2016

רשמי טעימה שלי: צבעו של היין כעין הקש בגוון זהוב בהיר עם נימות ירקרקות. השוליים צלולים ובוהקים. היין נפתח ברעננות הדרית שופעת ומאוד נקייה ומיד לאחריה, קמה ועולה ארומה הרמונית ומורכבת של ניחוחות, כגון פרחי אביב לבנים, לימון, אפרסק לבן ופרי הדר טרי, היישר מהפרדס. בפה, ניתן לחוש בחומציות נהדרת ותומכת ומאזנת עם פרי לבן ומַרְוֶה באורך מרענן ואנרגטי. זהו יין שונה. אחר. אחד. יחיד. ומיוחד. הסיומת ארוכה.

אלכוהול: 11.5%
מיוצר ע"י: אלפא אומגה תרבות יין בע"מ
כשר: בהשגחת הרב נח וז'ונסקי מ.א. לכיש

מחיר לצרכן: 125 ש"ח.

יעקב אוריה

[email protected]

 

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top