חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב שילה עם 3 יינות אדומים נהדרים שילה "סוד" רזרב קברנה סוביניון 2015, שילה פסיפס 2015, שילה לג'נד "פידלר" 2014, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי

היינות המגיעים מהשומרון, טומנים בחובם מורשת ומסורת בת אלפים בשנים, וטרואר שממנו מגיעים הטובים בענבים. חשוב וכדאי שתדעו ותתרשמו, היינות של יקב שילה, הם היינות הישראלים הנמכרים ביותר במסעדות בארצות הברית, הרבה לפני היינות של היקבים הישראלים הגדולים. אם תשאלו את עמיחי לוריא לסיבה לכך, הוא עונה בצניעות ובפשטות – עקביות. 3 היינות שאני ממליץ עליהם כאן בפניכם, זכו בבצירים קודמים בשלל של מדליות וציונים של 90-93 וכשהיינן בטוח במושג עקביות, כל שעליו לעשות זה להגיש גם את 3 היינות הללו לתחרויות ולחזור משם בוודאות כמנצח. היינן עמיחי לוריא מייצר ביקב שילה הנמצא במעלה לבונה יישוב קהילתי דתי בשומרון במרחק 15 ק"מ מהעיר אריאל כ- 100.000 בקבוקים בשנה. הענבים ליינות היקב, מגיעים מכרמים איכותיים הנטועים באזור שילה ובנימין וממקומות נוספים בארץ והכרמים פרושים כיום על למעלה מ- 150 דונם. הבסיס הטבעי ליקב שילה המודרני נשען על העובדה שיין, היה חלק מהמסורת היהודית ושפע הגתות העתיקות שנמצאו בשומרון וליד הישוב שילה הן ההוכחה לכך. סיסמת היקב היא: "שורשים קדומים – יקב עכשווי". יינות המגיעים מהשומרון, מביאים עמם תמיד משהו אחר, משהו ייחודי המביא לידי ביטוי את הטרואר המקורי עם דבר מה נוסף, תרצו תקראו לזה המשכיות של מסורת, תקראו לזה אמונה ועבודת האדמה, תרצו תקראו לזה רוח הקודש, ובבקשה, שלא תעזו להכניס לטעימת ולאהבת יין, פוליטיקה. היא לא שייכת. ולעולם לא תהיה מבחינתי שייכת ליין, אותו יש לבחון ולטעום, אובייקטיבית נטו. יקב שילה עם 3 יינות אדומים נהדרים שילה "סוד" רזרב קברנה סוביניון 2015, שילה פסיפס 2015, שילה לג'נד "פידלר" 2014, לכבוד ראש השנה וחגי תשרי.

יקב שילה "סוד" רזרב קברנה סוביניון 2015

רשמי טעימה שלי: יין עשוי היטב. קברנה סוביניון "גבר גבר", רק שכרגע הוא בגדר נער צעיר. צבע אדום כהה ארגמני ועמוק עם שוליים בוהקים. באף, פרי יער שחור וכחול, קאסיס וניל ליקוריץ ועשבוניות תבלין. בפה, גוף מלא. פרי שחור עשיר דחוס מרוכז מאוד. עץ נוכח. מאוזן בחמיצות תומכת ובעמוד שדרה איתן עם פרי עוצמתי. סיומת טובה וארוכה. יופי של יין. פוטנציאל השתבחות ארוך על ציר הזמן. 

תיאור היקב את היין: יין זה עשוי מהחלקות המובחרות ביותר ביקב. הוא מביא עמו גוף מלא ועוצמתי וסיומת ארוכה.

יישון בחביות: 16 חודשים +-

אלכוהול: 14.7%

מחיר לצרכן: 135 ש"ח.

כשר: למהדרין.

יקב שילה לג'נד "פידלר" 2014

רשמי טעימה שלי: ענבי השיראז ו-הפטי ורדו, מוסיפים ממד של עומק וגם רכות. הפטי ורדו, מעמיק צבע ומעשיר בתיבלון. חומציות טובה מאזנת. פרי בשל, עם מגע מעט מעושן נוגע בעץ אלון ו-וניל. זהו יין עם אופי ומורכבות ואפילו עם מקדם גסטרונומי שיאהב כל ארוחת בשרים. אהבתי את הבצירים הקודמים של הלג'נד, אני בהחלט מתחבר גם ללג'נד הנוכחי. 

זנים: יין זה מורכב מ 39% ענבי פטי סירה, 29% ענבי שיראז, 32% פטי ורדו.

תיאור היקב את היין: זהו בלנד אדום מעניין ומסקרן שמביא עמו צבע עמוק שחור סגול, ארומות עוצמתיות של שזיפים, פירות יער, שוקולד מריר, פרי בשל, יין דומיננטי, גוף בינוני, סיומת ארוכה ונעימה.

יישון בחביות: 16 חודש בחביות עץ אלון צרפתי ואמריקאי.

אלכוהול: 14.6%

מחיר לצרכן: 100 ש"ח.

כשר: למהדרין.

יקב שילה "מוזאיק" פסיפס 2015

רשמי טעימה שלי: זהו יין הדגל של יקב שילה. ניכר בו ביין, שהיינן עמיחי לוריא, לקח את הכי טוב מכל מה שיש, ומיזג את הכל לבלנד הפרימיום הזה. הצבע כהה ועמוק השוליים בוהקים. אף, מביא עמו פרי יער שחור נוגע בתבלינים וירקרקות. בפה, גוף מלא עשיר בפרי. חומציות נוכחת וטובה. עשיר במורכבות וניואנסים. רחב, נדיב, קטיפתי, אלגנטי. ויחד עם זאת לנוכח גילו הצעיר, הוא עדיין מאופק במידה. לא בומבסטי. לא מוחצן. אלא כזה שנעשה באפו "מדוד" ומדויק מאוד. סיומת מהנה וארוכה. פר לומר, מצטער שפתחתי. פוטנציאל השתבחות של רץ למרחקים ארוכים. יין נהדר לא פחות.

זנים: זהו בלנד מיוחד המורכב מ42% ענבי מרלו, 32% ענבי קברנה פרנק, 18% ענבי פטי ורדו, 8% ענבי קברנה סוביניון.

יישון בחביות: 18 חודש בחביות עץ אלון.

אלכוהול: 14.6%

כשר: למהדרין

מחיר לצרכן: 220 ש"ח.

יקב שילה

מעלה לבונה ד.נ. אפרים 44825

029400736

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top