חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חוגגים את שבועות, חג הקציר, ביקב "דלתון" עם יינות לבנים חדשים –
פומה בלאן 2010 וסוביניון בלאן רזרב 2010 וגבינות איכות גליליות



יקב דלתון מציע חוויה שכולה יין וגבינות איכות גליליות (מחלב עיזים וכבשים). במהלך הבוקר של ערב החג יוכלו המבקרים לטעום מהיינות החדשים של היקב המתאימים למאכלי חג השבועות- פומה בלאן 2010 וסוביניון בלאן רזרב 2010כמו כן, ברוח החג ובנוסף לטעימות היינות, תתקיימנה טעימות של גבינות צאן גליליות. המשתתפים בטעימות יוכלו להתרווח במרכז המבקרים של יקב דלתון ולהתענג על מבחר היינות של היקב.

במסגרת פיתוח התיירות סביב היקב, אנשי היקב ממליצים לערוך סיורים מיוחדים בסביבה הגלילית בה הוא שוכן, במקומות כמו הר יבנית ביער ביריה, נקודת תצפית מרהיבה הסמוכה ליקב דלתון, עין מרגנית, אתר פיקניקים ממנו ניתן לצאת למסלול רגלי, החוויה הצ'רקסית, ועוד.

לדברי ייננית היקב נעמה סורקין: "פומה בלאן וסוביניון בלאן רזרב שניהם מסוביניון בלאן ומדגימים היטב את הקשת הרחבה של טעמים וניחוחות שניתן להפיק מזן נפלא זה. מהצד האחד: סוביניון רזרב. טהור וצלול. טעמיו וניחוחו הם השתקפות ישירה של הכרם והאזור. ללא עץ ועם התערבות ייננית מינימאלית. שתו אותו מצונן היטב ותעברו בשלום את הקיץ הישראלי. מהצד השני: פומה בלאן. תסס בתסיסה ספונטאנית בחביות עץ אלון גדולות. התיישן בחבית ויצא מהן כשהוא שמנמן ועגול. מאפיין את הצד הבשל יותר של הזן ומהווה יין אוכל מושלם".

יקב "דלתון" נוסד ב-1995, כיקב בבעלות משפחתית מראשוני היקבים אשר קמו באזור מרום הגליל הידוע בנופו הציורי ובאדמתו הפורייה. טרואר ובית הגידול המקומי מספק את המיקום הטוב ביותר בישראל לגידול גפנים. יקב דלתון הנו יקב מודרני, המייצר ב-70,000 ארגזי יין בשנה, עם מגוון יינות כגון: קברנה, מרלו, שיראז, שרדונה, ויונייה וסוביניון בלאן. סדרות היקב הן- סדרת כנען, סדרת דלתון D, סדרת עלמה וסדרת הרזרב. כמו כן, היקב מייצר גם יינות עונתיים ויינות מיוחדים: סינגל ויניארד, פטיט סירה, זינפנדל, בלנדים ועוד.

הייננות נעשית בסגנון העולם החדש, עם נטייה, לעתים, לסגנון העולם הישן.

אתר יקב- www.dalton-winery.com

דף הפייסבוק- http://www.facebook.com/DaltonWinery

יקב דלתון מזמין את המטיילים וחובבי היין לביקור וטעימות יין ביום שלישי ה- 7.6.11, ערב חג השבועות, בין השעות 10:00-14:00

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top