חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

אירועי אביב ביקבים כרמי יוסף ברבדו וביקב אמפורה

סככת טעימות מרכז מבקרים יקב ברבדו (1)

הפסח בפתח והיקבים מצפים לבואכם !

פסח ביקב כרמי יוסף BRAVDO

שף אורח ירון אורלב עם מנות המתאימות ליינות היקב, טעימות יין והשקת יין חדש- סוביניון בלאן
שישי ה-24.3 וה-7.4 בין השעות 10:00-14:00

יקב ברבדו פותח את חגיגות פסח עם יומיים מיוחדים במרכז המבקרים של היקב השוכן בלב הכרמים ומזמין את הקהל להינות מהשקת BRAVDO Sauvignon Blanc 2016 וטעימה של מגוון יינות היקב ובהם יינות זניים לבנים, אדומים ובלנדים.
חגיגות פסח יתקיימו בשני ימי שישי לפני החג ולצד טעימת היין יציע השף ירון אורלב מטבח שטח ושלל מנות אשר משתדכות ליינות היקב ומה בתפריט:
סלק בתנור, יוגורט, אגוזים ורוקט 20 ₪, סלט שוק, ירקות חתוכים גס, עשבי תיבול ופטה 25 ₪, מבחר גבינות מעולות, אגוזים ופרי 40 ₪, טאקו פתוח עם אבוקדו וסלסלת עגבניות 25 ₪, קיש כרישה ומנגולד 25 ₪, ברוסקטת שיפון עם גבינת שמנת וסלמון מעושן 35 ₪, דג נא, עשבי תיבול, שקדים קלויים ויוגורט 35 ₪, פאדג שוקולד 20 ₪, תותים, מרנג וקצפת 30 ₪.
24.3, יום שישי, בין השעות 10:00 – 14:00
וגם ב 7.4, יום שישי, בין השעות 10:00 – 14:00
הכניסה היא בעלות 50 ₪- כל אורח יקבל כוס לטעימה חופשית של היינות.
בנוסף הסכום שיתקזזו ברכישת יין
יש להזמין מקומות מראש: בטל. 050-2207022

היקב ממוקם מול היישוב כרמי יוסף, בין הכרמים, על כביש 44, את מפת הגעה ניתן לראות גם באתר היקב.

על יקב BRAVDO -כרמי יוסף:
יקב כרמי יוסף BRAVDO הינו יקב משפחתי הנמצא בלב הכרמים שהמשפחה מטפחת זה למעלה מ 130 שנה. אזור גידול הכרמים במדרונות המערביים של הרי יהודה אל מול היישוב כרמי יוסף, נודע בזכות ניקוז אוויר ייחודי ואדמת גיר עשירה המייצרים מיקרו אקלים אידיאלי לגידול ענבי יין . הייננים, פרופסור בן עמי ברבדו ופרופסור עודד שוסיוב, הינם מבכירי המומחים בישראל ובעולם בנושא גפן ויין. ההכרות העמוקה עם כל חלקה, הטיפול החקלאי המוקפד, טכנולוגיות הייצור המתקדמות והמסורת החקלאית בת 130 שנה בגידול גפן, באים לידי ביטוי בכל בקבוק הנושא את שם היקב .
אתר: www.bravdo.co.il

אמפורה- יקב צילום רוני סופר

אירוע אביב ביקב אמפורה

יום שישי ה-31.3 בין השעות 10:00-16:00
טעימת יינות, גבינות, שמן זית והופעת ג'אז
יקב אמפורה השוכן במנה אבן עוצר נשימה בחוות מקורה בכרם מהר"ל, אחד האזורים היפים בארצנו מזמין את כולם לאירוע חגיגות אביב. רגע לפני פסח ב 31.3 ייפתח היקב את שעריו באירוע אביב שכבר הפך למסורת. באירוע יוצעו מגוון טעימות של יינות היקב לצד נשנושים וכמו כן יוקמו דוכנים של אוכל מהחוות והמגדלים באזור: שמני זית, גבינות, שוקולד טבעוני ועוד. את האירוע תלווה הופעת ג'אז חיה. העלות הינה 50 ₪ ומתקזזת ברכישת יינות, כמו כן בנוסף ביום האירוע באופן חד פעמי יוצע 15% הנחה על כל יינות היקב החל מהבקבוק הראשון.

פרטים נוספים והזמנות: יקב אמפורה
הזמנות: חוות מקורה, כרם מהר"ל טלפון: 04-9840702
www.amphoraewines.com

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top