חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ברקן משיקים יינות ובצירים חדשים בסדרת Altitude הנחשבת והיוקרתית – Altitude +780 Sauvignon Blanc, 2015 – חדש בסדרה – Altitude +770 Cabernet Franc, 2012 – חדש בסדרה

download-1

יקבי ברקן השיקו לפני כשבועיים, יינות ובצירים חדשים בסדרת Altitude הנחשבת והיוקרתית. גובה הכרם בו גדלים הענבים הוא מהגורמים המשפיעים ביותר על אופי היין. יינות סדרת ALTITUDE מגיעים מכרמי העילית של יקבי ברקן. יינות הסדרה נקראים על שם גובה הכרם שבו גדלו ענבי האיכות של היין. סדרת יינות זו מבקשת לעצמה להביא לידי ביטוי את הטרואר הארצ-ישראלי על ידי השוואה בין שלושה יינות קברנה סוביניון מאותה שנת בציר, עברו את אותם תהליכי הכנה ויישון אך נבצרו, משלושה כרמים בגבהים שונים. באופן שכזה, ניתנת לטועם היין האפשרות לחוש ולבחון את השפעת גובה הכרם בו גדלים הענבים על אופיו של היין, ולמצוא את הבידול בין היינות שכל טרואר מבטא. לסדרה, נוספו עתה לראשונה 2 יינות חדשים. לראשונה יין לבן סוביניון בלאן ויין קברנה פרנק.

Altitude +780 Sauvignon Blanc, 2015 – חדש בסדרה

היין עשוי מ- 100% ענבי סוביניון בלאן מכרם בית נקופה בגובה 780 מ'. היין תסס במשך כשבוע בטמפרטורה נמוכה של 12 מעלות במכלי נירוסטה. ליין אלכוהול: 14%.

וכך מתאר היקב את היין: היין מציג ניחוחות עשבוניים לצד פרי טרופי רענן, עם גוף קל פריך שמאוזן עם ההדריות שבפה, ומאגד בתוכו את כל המרכיבים שהופכים אותו ליין קר שמתאים למדינה חמה.

Altitude +770 Cabernet Franc, 2012 – חדש בסדרה

היין עשוי מ- 100% ענבי קברנה פרנק מכרם בן זמרה בגובה 770 מ', תסיסה והשריה על הקליפות בין 20 ל- 28 ימים, בטמפרטורה של 25 מעלות. היין התיישן  14 חודשים בחביות עץ אלון חדשות, 80% צרפתיות. ליין אלכוהול: 15%.

וכך מתאר היקב את היין: גוון היין אדום-בריק. ארומות עוצמתיות של פירות אדומים ושחורים כגון שזיפים, תותים ותפוחים, משולבות בנגיעות עשבוניות רעננות של קורנית ואורגנו. בפה מורגשים טעמי פרי רעננים כגון תפוחים, תותי שדה ואף אפרסקים. האופי הפירותי נתמך בארומות של עץ אלון איכותי קלוי, נגיעות שוקולד ווניל. מבנה הטאנינים מורגש בכל חלל הפה ומקנה ליין גוף מלא, מבנה מעוגל וסיומת ארוכה, ארומטית ועשבונית האופיינית לזן זה.

Altitude +585 Cabernet Sauvignon, 2012

היין עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם יפה נוף (קיבוץ מנרה) בגובה  585 מ'. תסיסה והשריה על הקליפות בין 28 ל- 34 ימים, בטמפרטורה מבוקרת של 25 מעלות. יישון 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, רובן חדשות. ליין אלכוהול: 14%.

וכך מתאר היקב את היין:  גוון אדום-בריק. באף היין מציג ניחוחות של פירות אדומים כגון תפוחים ושזיפים, אליהם מצטרפות ארומות של מנטה, ליקוריץ, עלי דפנה וקפה קלוי.  טעמי דובדבנים ושזיפים עטופים בשוקולד מריר עם נגיעות עץ אלון וטבק, משתלבים עם טאנינים רכים. גוף בינוני וסיומת ארוכה.

Altitude +624 Cabernet Sauvignon, 2012

היין עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם עלמה בגובה 624 מ'. תסיסה והשריה על הקליפות בין 30 ל- 34 ימים, בטמפרטורה של 25 מעלות. יישון 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ומעט בעץ אלון אמריקאי, ברובן חדשות. ליין אלכוהול: 14%.

וכך מתאר היקב את היין: גוון היין אדמדם בעל שוליים בהירים. ארומות עוצמתיות של פרי שחור, כגון שזיפים ואוכמניות. מורגשים תבלינים מתקתקים, מנטה, מרווה, ושילוב עץ אלון. בפה פירות שחורים משולבים בקליפות תפוז, קפה, מוקה, ועשבי תיבול כגון קורנית ובזיליקום. גוף היין מלא, בעל טאנינים מוצקים ומורגשים. חמיצות טובה ומבנה מאוזן. סיומת ארוכה של טעמי עץ אלון קלוי וקפה.

Altitude +720 Cabernet Sauvignon, 2012

היין עשוי מ- 100% ענבי קברנה סוביניון מכרם דובב (הר גודרים) בגובה 720 מ'. תסיסה והשריה על הקליפות בין 27 ל- 38 ימים בטמפרטורה של 25 מעלות. יישון 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי, רובן חדשות. ליין אלכוהול: 13.5%.

וכך מתאר היקב את היין: גוון היין אדמדם עמוק. באף ניחוחות של פירות אדומים משולבים עם ארומות של מנטה, אקליפטוס, קליפות תפוז ושוקולד. בפה פירות אדומים כגון תפוחים ושזיפים משולבים בקפה ומוקה, וטעמי מנטה עוצמתיים, שיחד עם החמיצות ממשיכים לסיומת ארוכה ופירותית. גוף היין מלא, בעל מבנה טאנינים עוצמתי.

מחיר כל אחד מהיינות כ- 120 ₪, והם כשרים בהשגחת הרבנות הראשית לישראל.

downloadיקבי ברקן

מרכז יין חוויתי
טלפון: 08-9447790
אימייל: [email protected]
פקס: 08-9447793

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top