חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יין גדול על שולחן ראש השנה? עם מארזי החג של יקב הבוטיק בן חיים החלום הופך למציאות

כשהקימו בשנת 1998 את יקב הבוטיק בן חיים, אף אחד בסביבת משפחת בן חיים לא הופתע. אחרי הכל, האם רות היא דור שישי לבוני חביות, עוד מרומניה, דרך חיפה ועד לבית המשפחה ברמת חן. האב, אלי, ביום יום יועץ משפטי של בנק דיסקונט ועורך דין עסוק, גדל בפריז בבית של סוחרי יין ולמד את ההבדל בין מרלו לקברנה עוד לפני שלמד ללכת. כך שכשהשניים החליטו להפוך את יקב הגראז' המשפחתי, זה שמדי שנה עשה למשפחה ולחברים חבית אחת של יין לבן ואחת של אדום, ליקב בוטיק אמיתי, איש לא הרים גבה.

חלפו להן 13 שנה והיום יקב בן חיים (כשר בהשגחת הרב עזרן, בד"צ בית יוסף ותג של ועדת הכשרות הבינלאומית OK) הוא מיקבי הבוטיק האיכותיים בישראל. המשפחה מחזיקה כרמים באיזור הר מירון, מה שמאפשר לה לבחור את הענבים הטובים ביותר כדי ליצור יינות גדולים. ב-13 השנה האחרונות זכו יינות היקב ב-22 מדליות זהב בינלאומיות וביססו את מקומו כאחד מיקבי הבוטיק האיכותיים שמייצגים את ישראל. לאחרונה עבר היקב למתחם חדש ומושקע במערב רמת השרון, ולכבוד המעבר השיק מארזים חגיגים לראש השנה והצעה אחת יוצאת דופן.

את המארזים ניתן לרכוש בחנות היקב, ברחוב השרף 1 ברמת השרון, בתוך  מתחם ירוק ישראלי.

טלפון: 03-6762656

הצעות לחג

מארז סילבר – 99 שקל

בתוך מארז הסילבר של יקבי בן חיים, תמצאו שלושה יינות מסדרת vin neuf השולחנית של היקב. שלושת היינות, מבציר 2008, מתאפיינים בפירותיות רבה, והם קלים לשתייה. המארז כולל את היינות הבאים: אדום בר 2008, לבן בר 2008 ושרדונה 2008.

מארז גולד – 200 שקל

מארז גולד הוא המארז שתרצו על שולחן החג שלכם. הוא כולל את היינות הבאים: קברנה טרדישיין 2008, מרלו טרדישיין 2008 ושיראז טרדישיין 2008. כל היינות מתיישנים לפחות 12 חודשים בחביות עץ אלון מובחרות, ומהווים ליווי מושלם לארוחת חג איכותית. הסדרה מתאפיינת בטעמי פרי אלגנטים עם נינוח קל של תבליני החבית והופכת כל מאכל לחגיגה אמיתית בפה ובנשמה.

יין פרימיום לחג – ביקב בן חיים מזיזים את השעון אחורה

בנוסף לשני המארזים, מציע היקב הצעה מיוחדת. היקב מציע את יין הדגל של היקב, הגרנד ריזרב 2005, יין עטור מדליות זהב, במחיר של גרנד ריזרב 2006, כלומר 150 שקל. היין עטור המדליות, התיישן 26 חודשים בחביות עץ אלון, ומגיע אך ורק מהחלקה המובחרת ביותר של היקב, חלקת הר מירון. מדובר ביין המורכב מ-85 אחוז ענבי קברנה, מעט קברנה פרנק ומעט מרלו. היין עשיר בטעמים וניחוחות, פירותי ובעל גוף עמוק. בעל צבע ארגמן בוהק ובעל פוטנציאל התיישנות לעוד שנים רבות.

 

יקב בן חיים. השרף 1, רמת השרון. טלפון: 03-6762656

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top