חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"חג היין של ישראל" – 20 -19 באוקטובר, מ- 18:00, "מתחם התחנה" תל אביב – "חג היין"- במתחם התחנה בתל אביב חוגג 3 שנים בפסטיבל סוף בציר שמציג לראשונה את היינות החדשים של יקבי ישראל

'איש הענבים', מזמין את הקהל הרחב להשתתף ב-'חג היין', פסטיבל סוף הבציר במתחם התחנה בתל אביב. הפסטיבל, שנערך זו השנה השלישית, יתקיים בין התאריכים 19-20 באוקטובר, החל משעה 18:00- ובו יציגו למעלה מ-25 יקבים ותיקים וצעירים את היינות החדשים שלהם, בבכורה עולמית, לצד יינות מובילים מהארץ ומהעולם. 

בין היקבים שיציגו: יקב מאיה, יקב ברקן, יקב סגל, יקב טפרברג, יקב כישור, יקב דלתון, יקב ירושלים, יקב גוש עציון, יקב דרימיה, יקב קדמה וזמן אמיתי בי"ס לברמנים עם קוקטיילי יין מיוחדים שיעשו לכם שמח.

במחיר של 65 ש"ח ברכישה מוקדמת באתר איש הענבים ו- 79 ש"ח ברכישה במקום (מחזיקי "כרטיס דיגיתל": 53 ₪) כל אורח שיגיע ל-'חג היין' ייהנה מכוס יין וטעימת יינות חופשית לאורך כל הערב.

לצד טעימת היינות החופשית, מדי ערב יערכו הופעות חיות במקום ויוצבו, לצד דוכני היין,  דוכן קוקטיילים על בסיס יין מבית זמן אמיתי בשיתוף עם יקב. דוכני אוכל שילוו את הטעימות, גבינות של "מן האדמה", קרפים צרפתיים מהקרפרי ועוד,  דוכני גאדג'טים לאוהבי היין ובהם: דקנטרים, כוסות, חולצי פקקים עוד.

 20-19 באוקטובר, מ-18:00, מתחם התחנה תל אביב

רכישת כרטיסים מוקדמת בהנחה:

 www.grape-man.com/wine-fest 

 035180533

האירוע בשיתוף עיריית תל-אביב יפו, המחלקה למופעים, 'איש הענבים' ואלי לוי הפקות

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top