חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב MORELI ממליץ לכבוד ראש השנה וחגי תשריי על 3 יינות אדומים זניים מסדרת "אלברטו" מבציר 2014

לכבוד החג, בחרתי לטעום 3 מיינות יקב MORELI היינות אדומים יבשים, 3 היינות עשויים על טהרת 100% זן הענבים, הענבים ל-3- היינות נבצרו בכרמים בהרי ירושלים, 3 היינות התיישנו 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי. ול-3- היינות אותם אחוזי אלכוהול +- 14%-13.5. יקב MORELI יקב הנושא את שם משפחת אימו של אלי פרץ טרום נישואיה, "משפחת מורלי". השם של היקב אליבא ד-אלי פרץ הוא "גם פרגון אוהב למשפחה, שעל שמה נקרא היקב". כשהוא נשען על מסורת עתיקה רבת שנים אותה ירש כנין לסבא רבא שייצר יין באופן עצמאי עוד בספרד הרחוקה למטרות קידוש ולצריכה עצמית. בתקופת גירוש ספרד, נדדה המשפחה לאיטליה ובנו של הסבא רבא שיכלל את טכנולוגיית ייצור היין של הסבא באמצעים המתקדמים של אותה תקופה עד לעליית המשפחה לישראל. כיום אלי פרץ הנין, מייצר יינות ישראלים כשרים מקומיים הנשענים על אותה מסורת ביתית שירש מבית סבא תוך שימוש בזני ענבים איכותיים בטכנולוגיה מתקדמת. אלי פרץ,  גאה על כך ואינו מנסה להסתיר את העובדה, שהוא מייצר את היינות הלבנים שלו במיכון המודרני ותחת ההשגחה המקצועית והכשרה במתקני היקב החדישים והמודרניים של יקב מוני ואת היינות האדומים הוא מייצר במשק תמיר שבגבעת ישעיהו. כל היינות של יקב MORELI נמצאים תחת השגחת הכשרות של הרבנות מטה יהודה ובד"צ בית יוסף. אם יש משהו חשוב, שאלי למד כסוכן וכיום כסוחר של יין, זה מה מחפש ומבקש הלקוח ולדברי אלי אלה הם "יינות נגישים ונעימים לחך, עשויים ללא דופי והנותנים תמורה מצוינת להשקעה" והוא גם ממליץ "ליהנות מהיינות שלו, בחברת אנשים אהובים". וזו גם הסיבה, שאת היינות של יקב MORELI, אני פותח תמיד עם בני המשפחה. לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח יקב MORELI  ממליץ על 3 יינות אדומים יבשים קברנה סוביניון, מרלו, ו-קברנה פרנק מסדרת "אלברטו" שהנה סדרת מחווה לאחי אמו של אלי, אברהם (אלברט) מורלי בן מזל טוב ואליהו הי"ד, שנפל בקרב במלחמת ששת הימים בן 22 בנופלו. כולם מבציר 2014. 

יקב MORELI מרלו 2014

רשמי טעימה שלי: צבע אדום ארגמני. באף פירות אדומים ושחורים בשלים. טבק וקפה. רמיזה לאלון. בפה, הגוף בינוני נוטה למלא, נוכחות.עגלגלה ורכה, מצאתי בו סוג של, קטיפתיות אלגנטית. יין ללא עומס רב. עם פרי נעים, איזון טוב, וגם טעים. אני יודע שחוקי השוק, ידועים היטב אצל אלי פרץ והוא עושה את היינות שלו כאלה. פרי טוב. חמיצות טובה. קצת חנפנות והמון קומיוניקטיביות עם צרכן היין. 

רשמי טעימה שלי: 

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב: יין זני עשוי 100% ענבי מרלו שנבצרו מכרמים מובחרים בהרי ירושלים

התיישנות: זמן יישון 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי

היין אינו מסונן

טמפרטורת הגשה מומלצת 18 מעלות.

אלכוהול 13.5%

כשרות כשר למהדרין בד"צ בית יוסף

מחיר לצרכן: 99 ש"ח.

יקב MORELI קברנה סוביניון 2014

רשמי טעימה שלי: באף, פרי יער אדום, ושחור בשל, שזיף כהה, קאסיס, רמיזה למנטוליות קלה, תבלינים, טבק ונגיעות וניל. בפה, עמוד שדרה נוכח, פירותי מאוד וטאנינים רכים יחסית. עץ נוכח אבל מאוזן ובחמיצות טובה ולא מוחצן. סוג של מתיקות "חנפנית" משהו, מאוד ידידותית, אופי זני מובחן. יין שבנוי היטב, עם סיומת ארוכה ופירותית. אני יודע שחוקי השוק, ידועים היטב אצל אלי פרץ והוא עושה את היינות שלו כאלה. פרי טוב. חמיצות טובה. תקופת יישון בהתאם. קצת חנפנות והמון קומיוניקטיביות עם צרכן היין. 

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב: יין זני עשוי 100% ענבי קברנה סוביניון שנבצרו מכרמים מובחרים בהרי ירושלים

התיישנות: 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי

היין אינו מסונן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18 מעלות.

אלכוהול: 13.5%

כשרות: כשר למהדרין בד"צ בית יוסף

מחיר לצרכן: 99 ש"ח.

יקב MORELI קברנה פרנק 2014

רשמי טעימה שלי: באף, פרי יער אדום ושחור, פלפל שחור, שוקולד וקינמון, עשבוניות ירקרקה, תה ותיבול, לצד מאפייני הפירזיניות המזכירה פלפל ירוק של זן הקברנה פרנק נוכחים במלא הדרם, בפה, היין נעים מאוד, מתובל, נגיש ותיקשורתי, עם עוצמת פרי. חומציות טובה. עץ נוכח. קברנה פרנק מתון ולא מוחצן. עם סיומת מהנה. אני יודע שחוקי השוק, ידועים היטב אצל אלי פרץ והוא עושה את היינות שלו כאלה. פרי טוב. חמיצות טובה. תקופת יישון בהתאם. קצת חנפנות והמון קומיוניקטיביות עם צרכן היין. 

סוג היין: יין אדום יבש

הרכב: יין זני עשוי 100% ענבי קברנה פרנק שנבצרו מכרמים מובחרים בהרי ירושלים

התיישנות: 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי

היין אינו מסונן

טמפרטורת הגשה מומלצת: 18 מעלות.

אלכוהול: 14%

כשרות: כשר למהדרין בד"צ בית יוסף

מחיר לצרכן: 99 ש"ח.

את היינות של MORELI תמצאו בחנויות היין הנבחרות

יקב MORELI

נוסד: 2007

מנכ"ל: אלי פרץ

טלפון: 050-3333625
פקס: 02-9927927
[email protected]
כתובת: מושב ישעי משק 72

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top