חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איל קרן – צלם קולינארי – צילום יין ואלכוהול זה מקצוע !

מאחורי כל כתבה על יין חדש, או משקה אלכוהולי חדש, עומדת לא אחת מערכת של יחסי ציבור, שמתפקידה לתת במה, להציג, לחשוף, לקדם, לדחוף, את המוצר וליצור חשיפה וסיקור תקשורתי חיובי, שהוא כולו מכוון מטרה, ללכוד את עינו וליבו ולבסוף את כיסו של הצרכן. כאשר הלקוח, קריא היקב או היבואן, מצידו, נהנה מהחשיפה התקשורתית, שמסייעת למינוף פעילותו העסקית ולשיפור ומיתוג תדמיתו ותדמית מוצריו.

לעיתים, אני כל כך עסוק בכתיבה, ובהגייה ובמהות התוכן, שאני מוצא את עצמי, מעלה תמונות יפיפיות של אותם מוצרים הנלווים לכתבה ואינני מקדיש רגע מחשבה שמאחורי התמונה, עומד בעל מקצוע, שתפקידו להעניק למוצר ערך מוסף. וזאת, עוד בטרם לגמתי את הטעימה הראשונה מהמשקה ובקשתי לחוות את דעתי האובייקטיבית עליו, לטוב או לרע.

בתקופה האחרונה, עולה וצץ יותר ויותר, שמו של צלם, שהקרדיט לתמונות שייך לו.

לצלם הזה קוראים אייל קרן והבמה כאן היא שלו ובשבילו. 

צילום יין ואלכוהול זה מקצוע, לא כל מי שמצלמה בידו ואפילו לא כל צלם מקצועי יכול לגשת לצילום מסוג זה  ולהצליח להגיע לתוצאה שתגרום לנו לרצון בלתי נשלט לפתוח בקבוק עכשיו!

איל קרן מעיד על עצמו כעל, "צלם ייין ואלכוהול". בסטודיו הממוקם ביהוד הוא מוקף בקבוקי יין, ויסקי, בירה,  כוסות , ארגזים ליין ושלל אביזרים שיכולים למלא כל בר יין או פאב אירי ממוצע…

איל ( 43) הוא צלם טכני שמתמחה בתחום המזון בכלל ויין ואלכוהול בפרט.  והוא אומר : "צברתי המון ידע טכני וניסיון בתחומי הצילום התעשייתי לפני שהעזתי להיכנס לתחום המזון והמשקאות ולהפוך אותו לנושא העיקרי בו עוסק הסטודיו בשנים האחרונות".

"רק בצילום אוכל ואלכוהול אני מצליח להביא את עצמי אל הצילום, ויחד עם היכולות הטכניות ליצור את האימאג' שאני רואה בעייני רוחי, ולגרום לו לקום לתחייה על המסך.”

צילום בקבוק משקה, הוא אחד האתגרים שמציבים בפני הצלם, שלל בעיות טכניות של החזרי אור, שקיפות, צבעוניות המשקה ועוד.

לאחר שכל אלו נפתרו, הצילום אמור להעביר למתבונן, את אותה התחושה שאמור להעניק לו המשקה… ופה מסתתר האתגר האמתי.

צריך לדעת לשתות, להבין יין, להיות פתוח לטעמים וניחוחות של משקאות שונים ולהעביר את כל זה לצילום.

בין לקוחות הסטודיו של איל קרן, תוכלו למצוא חברות משקאות, יבואני אלכוהול ויין, מבשלות בירה מקומיות ועשרות יקבים ישראלים שמפקידים אצל איל את היצירות שלהם לצילום. ביניהם תוכלו למצוא, יקבים מסחריים גדולים, בינוניים, וגם יקבי בוטיק קטנים שמבינים שצילום יין זה עסק  שצריך לתת לידיים ועיניים מיומנות ואוהבות.

"אני אוהב לשוחח עם היינן או מבשל הבירה על כוס המשקה, להבין אותו ואת היצירה שלו ורק אז לגשת לצילום" . מוסיף ואומר איל.

יינן משקיע את נשמתו ביצור היין, תהליכים של חודשים ושנים, ניסיון וידע ובינינו, גם מזל צריך והרבה משאבים עד שאפשר "לברך על המוגמר".

בדיוק כמו ההשקעה בבחירת עיצוב גראפי לתוויות כך חשוב לבחור צלם היכול להביא את הבקבוק למופע אפטימלי אל מול עיניי הלקוח הפוטנציאלי.

והוא מסכם :

"התפקיד שלי הוא להיות חלון הראווה של היקב, או מבשלת הבירה, אני נהנה להיות חלק מענף היין והאלכוהול הישראלי המתפתח.”

אז, אם פתאום נזכרתם שכבר ראיתם את התמונות ואהבתם אותן, עכשיו גם תזהו את טביעת העין ועבודת האמן הנמצאת מאחוריהן והאמינו לי, יש עוד עשרות יפות כמותן בסטודיו של איל קרן.

אז מי אנחנו שלא נפרגן.

ליצירת קשר עם איל קרן – 

נייד : 050-4618486  בסטודיו : 03-6323105     

[email protected]

www.eyal-keren.com

איל קרן -צילום בע"מ
רח' מוהליבר 2 ב' יהוד
בית השחף
מען למכתבים- ת.ד. 1316 יהוד 56238
03-6323105 טלפקס
050-4618486 נייד 

רשימת לקוחות מעודכנת:

יין   – ברקן, של סגל, אלכסנדר, מרגלית, עמק האלה, רמות נפתלי, מילס, רימון, גינתון, ארזה, ציון, טוליפ, ויתקין, עגור, פיוז'ן, אור הגנוז, מיה לוצ'ה

בירה  –  באטרפליי, פיסטה

יבואנים – מ.ר.ש., טמפו (אבסולוט,שיבס),ורדה משקאות

יצרני אלכוהול מקומיים  -טמפו, ורדה משקאות(וודקה פרפקט), יקב לביא(ליקרים)

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top