חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב תשבי – ממליץ לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח על סירה סינגל ויניארד 2011

יקב תשבי הינו יקב בוטיק משפחתי וכשר. הסיפור המשפחתי עם יין החל כאשר ב-1882  מיכאל תשבי (חמילצקי) נבחר ע"י הברון רוטשילד לטעת כרמים באזור. מכאן החל הקשר בין המשפחה לאדמה ולכרם. בשנת 1984 הקים יונתן תשבי את היקב המשפחתי, בו עובדים כיום כל בני המשפחה, גולן בנו הינו היינן וסמנכ"ל היקב ואחראי גם לעשיית הברנדי של תשבי, אושרה בתו פתחה עבור היקב את השוק העולמי, ייסדה את בית הקפה והיין בזיכרון יעקב ואת סדרת מוצרי המזון "Fine Food by OshraTishbi", בנו הבכור מיכאל, עורך דין במקצועו, עוסק גם הוא בגידול כרמי המשפחה.

ליקב שלוש סדרות: "תשבי", "תשבי אסטייט" ו"יונתן תשבי ספישל ריזרב". היינות זכו בפרסים רבים בתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם, כולל הברנדי הצעיר הטוב בעולם בתחרות IWSC בלונדון, ומיוצאים למדינות רבות באירופה, ארה"ב וקנדה.

ליקב מרכז מבקרים המציע סיורים וטעימות יין ושוקולד, וכן מסעדת שף כשרה, ומסעדה בזיכרון יעקב. היקב הוא היבואן הבלעדי של מותג השוקולד הצרפתי VALRHONA. יקב תשבי – ממליץ לכבוד ראש השנה וחגי תשריי שבפתח על סירה סינגל ויניארד 2011. 

יקב תשבי סירה סינגל ויניארד 2011

רשמי טעימה שלי: אהבתי את המורכבות של היין ואת מאפייני הזהות הזנית והטרוארית שלו. מצאתי אף, של פרי יער אדום ושחור, שזיף בשל ודובדבן כהה, תבלינים מתוקים, אדמתיות ורמיזה לטבק לקלייה ולעישון לצד שוקולד מריר. הגוף מלא, בפה, טעמי פרי עסיסיים, מאוד נעימים. הסיומת ארוכה ומהנה. אהבתי את היין.

יין סירה 2011 מסדרת SINGLE VINEYARD, הוא יין זני אדום יבש  המיוצר מ 100% ענבי סירה.

הענבים נבצרו מאזור מגדל עוז. האדמה סלעית ובסביבה צומחים עשבי פרא בניחוחות מנטה וזעתר המשרים מניחוחותיהם על הענבים.

הענבים מהאזור בעלי ליבה מאוד דחוסה של טעמים המקנה עוצמה מרוכזת ליין פוטנציאל יישון ארוך במקום חשוך וקריר.

התיישנות היין שהה 12 חודשים בחבית עץ אלון למשך 12 חודשים.

יין עשיר וקטיפתי בעל  איזון בין ארומות וטעמים של פטל, קסיס, תות שדה, שזיפים בשלים וטופי.

14% אלכוהול

כשר.

מחיר לצרכן– 130 ₪

יקב תשבי

יקב תשבי – אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652,

טל': 04-6288195 

 



 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top