חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היין מירון 2012 של יקב הרי גליל נבחר להיות בתפריט החדש של מחלקות היוקרה באל-על

חברת אל- על בחרה ביין מירון 2012 של יקב הרי גליל כאחד מהיינות שיוצגו בתפריט הסתיו – חורף החדש במחלקת העסקים והמחלקה הראשונה. היין נבחר מבין 200 יינות שונים שנשלחו לטעימה ולאחר תחרות קשה אותה הוביל איש היין יאיר היידו, נבחרו היינות שהוצבו כיינות ברמה גבוהה ביותר ויינות בעלי מבנה המתאים לטעימה בתנאים היבשים השוררים במטוס.

מירון 2012 מיינות הדגל של היקב, מורכב מבלנד של ענבי סירה, פטיט ורדו וקברנה סוביניון, אופי היין המיוחד המשלב אופי עוצמתי מלא טעמי פרי ואדמה לצד סגנון עשייה רך ומרקם קטיפתי מבטא בצורה הטובה ביותר את אזור גידול ועשיית היין – הגליל העליון.

בעבר זכה יין אחר של היקב- גליל אלה, להיות בתפריט של מחלקות היוקרה של אל-על והיה שותף בזכייה במדליית ברונזה בקטגוריית היין הטוב ביותר המוגש במחלקת עסקים.

אייל פרנקו, מנהל השיווק של יקב הרי גליל ברך על הזכייה: "זו זכות גדולה לה זכינו בשנית להיות כחלק מהתפריט היוקרתי שבטיסות אל-על. אנו גאים לספק לנוסעים חווית יין ישראלית מצוינת עם יין מירון שהוא אחד מיינות הדגל שלנו. אנו מודים לחברת אל- על וליאיר היידו על הבחירה בנו ומקווים לשתף פעולה גם בעתיד- לחיי היין הישראלי "

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top