חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההפתעות של החיים יעקב אוריה – מאורח בהשקה הראשונה ב-2004 ועד ליינן ראשי ביקב עמק האלה.

יקב עמק האלה אירח בתחילת השבוע כתבי יין ואלכוהול לטעימה מודרכת על ציר הזמן של יינות היקב, הטעימה הונחתה על ידי יעקב אוריה, היינן הראשי החדש של היקב, ולצידו ועזר כנגדו יעל סנדלר, אלון לוי המנכ"ל, ארנון הראל היועץ, ונבט ניצן מנהלת השיווק. ונטעמו מגוון רחב של יינות מבצירים שונים על ציר חייו של היקב. בין היינות שנטעמו היו שרדונה UNOAKED 2007, קברנה סוביניון 2003, קברנה סוביניון 2011, מרלו 2004, מרלו 2012, E משנת 2006, מבעבע 2009, מוסקט 2002 ועוד, חלקם ניתנים לרכישה במסגרת היינות המתיישנים של היקב.

תאריך הטעימה יצא בתזמון מושלם כיון שסוביניון בלאן 2016 התחיל את דרכו השבוע בבציר ידני ולילי בכרם בנס הרים, ולמעשה הוא היין הראשון שיעקב ייצר ביקב, יחד עם הייננית יעל סנדלר.

אלון לוי – מנכ"ל היקב שהגיע מניהול חברות גדולות במשק, הודיע "שהחזון שלו כמנכ"ל צפוי להכשל, כיון שבעל היקב מעדיף איכות על פני חסכון בעלויות, והוא מוכן לממן את ההפרש כל עוד היקב מקפיד על ESTATE WINERY, בצירה לילית ידנית, חביות איכותיות מצרפת והשקעה מקסימלית בכל פרט". "אין לי מנדט להתפשר על איכות" טען המנכ"ל אלון לוי ורק לאחרונה הוא השקיע מאות אלפי דולרים בנטיעה חדשה ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה, אך מאידך הוא נחוש להצליח במשימה שנטל על עצמו – להביא את היקב לאיזון תקציבי.

בעל היקב, איש עסקים יהודי שחי בחו"ל, טוען שיין הוא לא רק ביזנס, הוא בעיקר אהבה. הרצון שלו להשקיע ביקב היא תשוקה המלווה אותו משחר ילדותו ומבחינתו זו גם ציונות. הוא גאה בהשקעה שלו באזור בעל היסטוריה מפוארת בתחום היין. הגתות העתיקות שנמצאו באזור זה בחפירות ארכיאולוגיות מוכיחות כי גם בעבר הכירו בעובדה שהאזור אידיאלי לייצור יין.

בדיוק כפי שטען פטריק ליאון, יועץ בינלאומי המלווה את היקב מאז הקמתו, ומשמש כיינן ראשי של יקב רוטשילד: "טרואר אזור עמק האלה הנו אופטימלי עבור יינות ישראלים". זו הסיבה לחכירת האדמות לגידול הכרמים בכרם נס הרים ובכרם אדרת כבר לפני 18 שנה על ידי בעלי היקב.

ארנון הראל – יועץ חיצוני ביקב, סיפר בחיוך כי "מי שרוצה להיות מיליונר מיקב, שיבוא מיליארדר". כנראה שזו האמת. ולמרות זאת הוא בטוח שיש עתיד לשוק היין הישראלי. לטענתו, "למרות שמפת היקבים בארץ עמוסה ב – 300 יקבים, יקב עמק האלה מצליח לשמור על בולטות בזכות האיכות וההשקעה בכל פרט."

שתי הסדרות EverRed ו –L  מתאימות לצרכנים שרוצים ליהנות מיין איכותי במחיר נגיש, לעומת זאת סדרת 'עמק האלה' וסדרת "Vineyards Choice" הן סדרות המתאימות לאנשים שאוהבים להתפנק ולפנק עם יין איכותי במיוחד. היינות נמכרים במגוון חנויות היין, ברשת טיב טעם ובמרכז המבקרים של היקב.

יקבי עמק האלה

כתובת: קיבוץ נתיב הל”‬ה, 9985500‬    דוא”ל: [email protected] 

  טל:972-2-9994885+     פקס:972-4-9994876+    היקב כשר

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top