חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

Rosé du Castel 2015 איזה יין נפלא של קיץ!

זהו הבציר החמישי שיקב קסטל מוציא תחת ידיו יין רוזה. האביב במלוא פריחתו נפתח לקראת הקיץ ויודעי דבר מספרים שהולך להיות לנו חם. אין משהו הולם יותר להתפנק כשחם, במשקה שמוגש צונן ומרגיש מרענן, בדמותו של יין רוזה סמוק, המגיע מבית טוב, יקב קסטל.

אמרתם קסטל אמרתם איכות ולפיכך הרוזה מבציר 2015 של היקב עומד על רף מחיר של 94 ש"ח ואין זה מעט. מאידך, תמורת המחיר, אתם מקבלים יין ארומאטי קיצי פשוט מקסים, רענן, שופע פרי אדום כפטל ותות שדה, צבעו של היין כעין הנחושת צלול נקי וחד והשוליים מבריקים. החמיצות תומכת ומאוזנת היטב. הפה נעים, עם נוכחות מסוימת של "גוף".

זהו יין נעים לשתייה, מעורר ברעננותו וחַיּוּתו החיננית. ליין, סוג של מעטפת טרופית משהו, המשלבת פרחוניות, לצד מינראליות, נגיעות של ליים, וטעמים מסיימים עם מרירות נעימה של הדרים.

צאו אל המרפסת, קחו אתכם אל שפת הים, תפתחו בבוקר יום העצמאות כיין פתיחה לפני האוכל הכבד של המנגל.

תצננו את היין בטרם הגשה אבל אל תקררו יתר על המידה בכדי לשמור את הארומאטיות הטבעית.

היין עשוי מבלנד של ענבי מרלו, מלבק, וקברנה פרנק שנבצרו במיוחד עבור יין זה בטרם הבשילו במלואם. צבע היין, מעיד על הליך סחיטה מהירה ומגע קצר של התירוש עם הקליפות למיצוי צבע עדין. התסיסה קרה ואיטית ארוכה מאוד בטמפרטורות נמוכות תוך שימוש במשקעים הטבעיים ובשמרים והמנעות מחימצון והתוצאה היא יין מרענן וקליל עם מורכבות יחסית בנוסף לפירותיות הבולטת ונוכחות מרשימה.

תאריך מילוי: אפריל 2016

כשרות: היין כשר לפסח ולכל ימות השנה, ללא חשש טבל וערלה. על פי היתר מכירה שע"י הרבנות הראשית לישראל.

אלכוהול: 14%

Rosé du Castel 2015 יופי של רוזה!

יקב קסטל

Domaine du Castel

יד השמונה, הרי יהודה
E-mail: [email protected]

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top