חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כרם מונטיפיורי היינות המומלצים לחג הפסח

יקב "כרם מונטיפיורי" הוקם על מנת להנציח את הקמת שכונת משכנות שאננים ע"י משה מונטיפיורי לפני 150 שנה. יקב זה מהווה אבן פינה של ירושלים המודרנית. היקב חוגג את חזונו של משה מונטיפיורי, את אהבתו ליין, ואת אהבתו לירושלים. היקב משלב את שורשיו של היין הישראלי ואת משפחת מונטיפיורי שמהווה חלק אינטגרלי מסיפורה של ישראל ושל תחום היין בישראל. היינות של יקב כרם מונטיפיורי הם יינות אלגנטיים עם תמונת מחיר שוות תמורה.

מונטיפיורי לבן 2015

בלנד מאוד לא שגרתי שעשוי מ 65% ענבי פרנץ' קולומברד, 25% ענבי שרדונה ו 10% סמיון באף, ניחוח פרחוני ורכות מבשמת בארומות של פירות טרופיים יין רענן שכיף ללגום, יין לבן יבש השומר על חומציות גבוהה, וקמצוץ תפוח ירוק וליים. חומציותו של הפרנץ’ קולומבר, מתמזגת עם הפירותיות של השרדונה והסמיון. הסיומת לימונית מרעננת. התאמה לאוכל: דגים, עוף ומעולה גם כאפרטיף לפני ארוחה. 12% אלכוהול.

מחיר כ 70 ₪

מונטיפיורי קברנה סוביניון 2014

היין מיוצר מ 90% ענבי קברנה סוביניון ו 10% פטיט ורדו. היין יושן בחביות עץ כ 8 חודשים. ליין ניחוחות של פירות אדומים ודובדבן עם רמז וניל ברקע, הגוף בינוני, החומציות טובה. חשתי גם ברכות ובקטיפתיות ובנוכחות טובה של פרי. הסיומת מאוזנת, נעימה ומתמשכת. היין ילווה בהנאה רבה מאכלי בשר כגון: המבורגר ועוף צלוי. 13.5% אלכוהול

 מחיר כ 85 ₪.

יקב כרם מונטיפיורי

 [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top