חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"arte" אמנות הגלידה" גלידרית בוטיק איטלקית gelato italiano אמיתית במדרחוב נחלת בנימין בתל-אביב – תענוג!

טוב. אתם לא מאמינים!  מסתבר שלא צריך להרחיק טיסה עד לגלידריות המשובחות שבאיטליה כדי לחוות ממקור ראשון ובלב הצנטרום של מדרחוב נחלת בנימין בתל-אביב גלידה איטלקית אמיתית. אבל רגע. תחכו. זה עוד לא הכול. גלידרית בוטיק איטלקית gelato italiano אמיתית נפתחה והיא נקראת "arte" אמנות הגלידה", אתם טבעונים? צמחונים? מטעמי בריאות חשוב לכם לאכול גלוטן free? שומרים על הגיזרה והפיגורה ומחפשים מתוק וטעים אבל עם סוכר מופחת? כאן תמצאו את עצמכם גם שומרי הדיאטה! סיסי ומרקו זוג ממוצא איטלקי, מקסימים, עם הרבה טוב בעיניים, ידע ומקצועיות ושאיפה לאיכות בידיים, יטעימו לכם גלידה איטלקית בייתית אמיתית מחומרים טבעיים בלבד! לא תעשייתי! לא חצי תעשייתי! בייתי אמיתי! רוצים לטעום גרניטה סיציאלנית מקורית? לטעום סורבטים? לטעום italy specials!? וללקק את האצבעות, רק תבואו! כבר בימי רומא העתיקה מסורת ה- GELATO העשירה מקררת ומפארת את חיכם של האיטלקים. זה מתוק, זה טעים, זה עשוי מחומרי גלם איכותיים, טבעיים, לא תעשייתיים קרמי, עשיר, ובעבודת יד.

הזוג הגיע מאיטליה לתל אביב בנובמבר 2014. הם למדו הכנת גלידות בטוסקנה באיטליה ועבדו במספר גלידריות מקומיות. תמצאו כאן גלידות עם שוקולד בלגי מובחר עם פירות טבעיים ואתם תחושו ותרגישו את הטעם האמיתי.

הגלידרייה פתוחה מאז אפריל 2015 עם בוא האביב המבשר את הקייץ. בגלידריית הבוטיק המקסימה הזו, תמצאו פינות הסבה בפנים ופינות ישיבה בחזית. הגלידריה נותנת במה לאמנות ועל הקיר תלויות יצירות של ציירים מקומיים.

טווח המחירים של הגלידות נע מ- 2 טעמים ב- 15 ₪, עד 3 טעמים תשלמו 21 ₪ ל"בינוני" ולארבע טעמים "הגדול" תשלמו 25 ₪. 1/2 קילו בקופסת קל-קר נוחה לקחת הביתה תעלה לכם 47 ₪ ולקילו 87 ₪.

"arte" אמנות הגלידה" – גלידה טבעית בייתית שנעשית על ידי משפחה עם הרבה אהבה וכשתגיעו ותטעמו מהגלידה תרצו לחזור הביתה לכאן.

 "arte" אמנות הגלידה" גלידרית בוטיק איטלקית gelato italianoמקדימים את השעון ומחזירים את הקיץ!

סיסי ומרקו, בני הזוג, בעלי הגלידריה האיטלקית המשובחת במדרחוב נחלת בנימין בתל אביב, מחזירים מוקדם מהצפוי את טעמי הגרניטה הסיציליאנית המסורתיים ומשיקים בימים אלה טעמי גורמה חדשים!

Arte- אמנות הגלידה הינו בית לאומנות ולגלידה אמתית שתהליך ייצורה בצורה טבעית הינו אומנות איטלקית עתיקה ומפוארת.

במקביל לתהליכי ייצור טעמי הגלידה הטבעית הייחודיים בגלידריה שקדו בני הזוג במקביל גם על תהליך הפקת גרניטה אמתית איכותית ומשובחת בטעמים מסורתיים וכן טעמים יצירתיים ששילבו בעצמם.

דרישות הקהל ומזג האוויר סייעו להם להקדים את ייצור הגרניטה הסיציליאנית המשובחת שלהם לפני הזמן ויחד עם טעמי הגרניטה המסורתיים (לימון, שקדים, תותים, שוקולד) ניתן להתענג בימים אלה גם עם טעמי גרניטה גורמה חדשים שבניהם: קמפרי ובליני (אפרסק ויין לבן).

סיסי ומרקו למדו את סודות ייצור הגרניטה המסורתית המקורית הסיציליאנית באוליברי בסיציליה בשנת 2013 מהמקומיים ששומרים על סודות המסורת משנת 1400 בקירוב.

בעבר ייצור הגרניטה נעשה בחורף עם שלג אמתי ומיץ פירות וסוכר שגורדו לתוך שלג ועורבבו יחד עם סוכר בקערות שמוקפות אף הן בשלג ולאחר ייצורן נשמרו עד לאביב בסליקים מתחת לאדמה.

כיום משקאות הגרניטה נמכרים כמשקאות מצננים בימות החום והשנה החליטו בעלי Arte- להתחיל את הייצור מוקדם מהצפוי ומשיקים טעמים חדשים שניתן לטעום כבר היום.

ייצור הגרניטה מתחיל בשלב הפקת המיץ מחומרי הגלם הטבעיים (פירות /קפה/ שוקולד וכד') והפיכתם לעיסה אחידה עם סוכר פרוקטוז, מים וקירור הדרגתי עד לקבלת מרקם שלגי באמצעות מכונה.

על תהליך הפקת המיץ, כמויות הסוכר והמים ,הטמפרטורות והמהירות להפקת השלג של הגרניטה, כמובן שומרים בני הזוג בסוד כמוס!

מרבית משקאות הגרניטה (כמו גם טעמי גלידה רבים) טבעוניים!

ניתן ומומלץ לשלב מנת גלידה עם משקה גרינטה שמוגש עם קש וכפית יחד לשילוב מושלם של מרקמים טעמים וטמפרטורות.

כל המוצרים ב- Arte – מיוצרים ללא גלוטן וניתן לרכוש גם גביעים ללא גלוטן שנשמרים בוואקום.

 הגלידריה פתוחה בכל יום א-ש,  בין השעות: 11:00-23:00

בימי חמישי  בשעה 20:00 מתקיימת ב Arte- הופעה חיה של להקת Arte Jazz Ensemble באווירה ייחודית.   ללא תשלום !

 בואו לחגוג יחד את חזרתה של הגרניטה ולהביא יחד את הקיץ כבר עכשיו.

ארטה

מדרחוב נחלת בנימין 11 – תל אביב

טל 055-8954868

f  Arte Glideria

 

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top