חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מה נשתה בחג פסח השנה ? הנה כמה הצעות מ'שקד':

יקב טריו הוקם בשנת 2006 מתוך השאיפה לייצר יין ישראלי איכותי מהכרמים הטובים בישראל. ביקב מקפידים על שימוש בציוד מודרני ושיטות ייצור מתקדמות במטרה לייצר יינות הרמוניים, פירותיים ומאוזנים. יינות היקב מיוצרים מענבים המגיעים מכרמים בהרי ירושלים, הגליל ועמק אלונה הסמוך לזכרון יעקב.  מושב היקב ברמות נפתלי שבגליל העליון וכיום מייצר היקב יינות כשרים נהדרים.

טריו סיקרט 2013

אלכוהול :  15%
הרכב : 63% קברנה סוביניון, 27% מרלו, 10% מרסלן.
כרמים : הקברנה והמרלו מגיעים מכרמיםבקדיתא וכרם בן זמרה (750-900מ) ואילו ענבי המרסלאן מגיעים מעמק יזרעאל.
הענבים נבצרו ידנית ולאחר מיון קפדני הותססו במיכלי נירוסטה והתיישנו בחביות אלון צרפתי במשך 12 חדשים.
מחיר לצרכן: 110 ₪

יקב אבידן הוקם ב-2001, כהגשמת חלום: יקב בוטיק משפחתי בו שלמה וצינה אבידן ייצרו יין ישראלי ייחודי במסורת פרובנס, שם התגורר אביה של צינה. החזון היה ליצור יינות ייחודיים, מרגשים, שלא דומים לאף יין אחר. היקב חזר לפעילות לפני כשנהכשיתוף פעולה של שלמה ושירה אבידן, בעלה ובתה של צינה, יחד עם עמית טולדו, יינן יקב טריו. שיתוף הפעולה הייחודי מתבצע להוקרת פעילות של צינה אבידן, ולהגשמת חזונה: זנים לא שגרתיים, עשיה ייחודית, יינות איכותיים במחירים סבירים שנותנים תמורה טובה למחיר.

אבידן תג אדום 2014

אלכוהול :14.5%
הרכב : 82% קברנה סוביניון, 12% סירה ו6% פטיט ורדו.
כרמים : הקברנה והפטיט ורדו מגיעים מבנימין והסירה מכרם בן זמרה.
היינות התיישנו בחביות צרפתיות שאינן חדשות ובמיכלי פלקס קיוב כדי לשמור על רעננות וטעמי הפרי.

מחיר לצרכן: 60 ₪

יינות דרך ארץ – ברחבי הארץ נטועים כרמים איכותיים ומענבים אלה מייצרים את יינות 'דרך ארץ' – קברנה סוביניון, אמרלד ריזלינג, שיראז ומרלו, כל זן מאזור הגידול האידיאלי לו, בלעדית עבור 'שקד'. לכבוד חג האביב, יינות דרך ארץ התחדשו בתווית חדשה ובמארזי שי צבעוניים וחגיגיים: מארז יחיד, מארז זוגי, וארגז עץ מהודר ובו ששה בקבוקים. יינות 'דרך ארץ' מאופיינים בטעמי פרי רענן והם קלים, מאוזנים ומוכנים לשתיה. שאיפת יוצרי 'דרך ארץ' הינה ליצור יינות אשר נותנים תמורה נהדרת בכל לגימה.

דרך ארץ קברנה סוביניון 2015

אלכוהול :12.5%
יין זני מכרמים בגליל התחתון. על אדמת חרסית בזלת וגיר גדלים ענבי הקברנה סוביניון שמשמש את יוצרי 'דרך ארץ'. כדי לשמר את רעננות היין וטעמי הפרי, הענבים נבצרו בלילה והיין עבר תסיסה מבוקרת במכלי נירוסטה ולא בחביות עץ. צבעו של היין אדום-עמוק עם גוונים של אדמה האופייניים לזן. ליין ניחוחות דובדבן שחור ונגיעות של אוכמניות, דומדמניות וקינמון מתובלן.

מחיר לצרכן : 30 ₪ בלבד.

להשיג ברשת 'דרך היין' ובחנויות היין המובחרות.

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top