חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב אדיר משיק לקראת חג הפסח, שני יינות חדשים בסדרת ה A, סדרת הממסך של היקב.

בפארק תעשיות רמת דלתון, הנמצא מצפון לצפת, 5 ק"מ מצומת עין זיתים, במורדות הר אדמון, שוכן היקב המשפחתי "יקב אדיר" שהוקם בשנת 2003. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו. יינות אדיר מיוצרים מענבים הגדלים בכרם בן זימרה. כרמים אלו נשתלו במהלך שנות ה-80 ו-ה-90 , בחלקה מובחרת בגליל העליון והם נהנים משילוב מיטבי של אדמות איכותיות ותנאי מזג אויר אופטימאליים המעניקים להם את טעמם המשובח והמפורסם. אבי רוזנברג הוא היינן והמייסד של יקב אדיר ומקור ההשראה שלו. אבי סיים לימודי ייננות במסלול CELLAR MASTER במכללת תל חי וכבן למשפחת חקלאים הוא מביא עמו ידע מעמיק וניסיון מעשי רב. המוטו של אבי ושל יקב אדיר "איכות היין נקבעת לפי איכות המקור."  בניגוד לסדרת כרם בן זמרה המתארת זן ספציפי באזור גידול זה הנקרא כרם בן זמרה סדרת ה a מייצגת את היקב ועל כן נבחר שמה שכן a היא האות הראשונה של אדיר. האות " a ", היא האות הראשונה באותיות וככזו עליה להוכיח את עצמה כמו היין הנבחר והוא משדר ראשוניות ואמונה מלאה של יינן היקב ביין. הבחירה בתווית עם אות " a ",  קטנה,  נובעת מתפיסתו של היקב את עצמו כיקב צעיר, מתמחה, שחובת ההוכחה חלה עליו כל שנה מחדש. יקב אדיר משיק לקראת חג הפסח, שני יינות חדשים בסדרת ה a, סדרת הממסך של היקב. בסדרה זו 2 יינות בלבד. האחד אדום והשני לבן .

לדברי יוסי רוזנברג מנכ"ל היקב: " אנו ערים לשינוים הקיימים היום בארץ ובעולם ולביקוש  ליינות ממסך.לאחר הצלחתו של אחיו הגדול מבציר 2009 הבנו שהרף שהצבנו לעצמנו עולה משנה לשנה וחובת ההוכחה היא עלינו כול שנה מחדש. להעמיק ולהתמקצע, לחדש, ולהעניק לקהל שוחרי היין בארץ ובעולם יינות איכותיים השומרים על ייחודם "

היינות החדשים הם:

יקב אדיר a לבן 2014 – יין לבן יבש עשוי מ- 90%  ענבי שרדונה, ו – 10%, ענבי סוביניון בלאן. ליין גוון בעל צבע זהוב, כעין הקש עם שוליים מבריקים וצלילות בוהקת. באף, ריחו אלגנטי ומורכב עם רמזים לשפע תבלינים, פריחת הדרים, אשכולית אדומה, וניל ולחם קלוי. טעמו רענן עם חומציות טובה, איזון הרמוני בין עץ לפרי. הסיומת ארוכה ומענגת. זהו יין אלגנטי המשתלב היטב עם  אוכל.

התיישנות : היין התיישן 12 חודשים בחביות עץ אלון.

מחיר מומלץ לצרכן:   120 ש"ח.

יקב אדיר – a אדום 2013 – יין אדום יבש. היין מורכב מ- 60% ענבי שיראז, 30% ענבי קברנה סובניון ו – 10%, ענבי קברנה פראנק. הגוון, הינו אדום סגול, כהה ואטום. במתקפה ראשונה באף מורגשת "התפרצות" של פירות אדומים ושחורים, תבלינים ירוקים, פלפל שחור, ציפורן טרי, בהמשך, ריחות אנימאליים של נקניק מעושן, אספרסו, סיגר וטבק. הפה, חש בחומציות טובה ותומכת. הגוף, בינוני עד מלא. וברקע נוכחותו של עץ דומיננטי, אך לא משתלט. ככל שהיין שוהה בפה, ניתן לחוש בסוג של מתיקות נעימה. הסיומת ארוכה, פירותית ומתמשכת.

התיישנות: היין התיישן 20 חודשים בחביות עץ אלון.

מחיר מומלץ לצרכן:   120 ש"ח.

יקב אדיר – יין כמו שהטבע התכוון

בליבו של הגליל העליון, במורדות הר אדמון, שוכן יקב משפחתי
מעורר השראה, אשר העלה את הסטנדרט של היין הישראלי
לרמה חדשה. יקב אדיר מייצר יינות איכות המשקפים את
התנאים המיטביים בהם ענביהם גדלו ונבצרו.יינות אדיר מצטיינים בארומה, בטעם ובגוף. הם מתנה אמיתית מן הטבע שצמחו באהבת האדמה ויוצרו בהשגחה יתרה ומתוך מחויבות לאיכות בלתי מתפשרת

מרכז המבקרים פתוח
בימים א- ה בין השעות 9:00-17:00
בימי שישי 9:00-14:00
סגור בשבת
המקום כשר בהשגחת הרב אלמשעלי – מועצה אזורית מרום הגליל

דוא"ל: [email protected]
[email protected]

http://www.adir-winery.co.il/

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top