חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לכבוד בוא האביב וחג הפסח יקב תשבי עם 2 יינות חדשים רוזה גראנש קברנה סוביניון 2015 וסירה "אסטייט" מבציר 2012 שניהם עם תמונת מחיר שוות ערך ותמורה.

יקב תשבי הינו יקב בוטיק משפחתי וכשר. הסיפור המשפחתי עם יין החל כאשר ב-1882  מיכאל תשבי (חמילצקי) נבחר ע"י הברון רוטשילד לטעת כרמים באזור. מכאן החל הקשר בין המשפחה לאדמה ולכרם. בשנת 1984 הקים יונתן תשבי את היקב המשפחתי, בו עובדים כיום כל בני המשפחה, גולן בנו הינו היינן וסמנכ"ל היקב ואחראי גם לעשיית הברנדי של תשבי, אושרה בתו פתחה עבור היקב את השוק העולמי, ייסדה את בית הקפה והיין בזיכרון יעקב ואת סדרת מוצרי המזון "Fine Food by OshraTishbi", בנו הבכור מיכאל, עורך דין במקצועו, עוסק גם הוא בגידול כרמי המשפחה.

ליקב שלוש סדרות: "תשבי", "תשבי אסטייט" ו"יונתן תשבי ספישל ריזרב". היינות זכו בפרסים רבים בתחרויות יוקרתיות בארץ ובעולם, כולל הברנדי הצעיר הטוב בעולם בתחרות IWSC בלונדון, ומיוצאים למדינות רבות באירופה, ארה"ב וקנדה.

לכבוד בוא האביב וחג הפסח, יקב תשבי והיינן גולן תשבי, משיקים וממליצים על 2 יינות. הראשון יין רוזה בלנד קיצי וקליל צעיר יבש וארומאטי שילך נפלא עם מנות ראשונות קלות ולבטח עם גבינות פסטות ופיצות ושקיעות של בין ערביים. השני יין סירה אדום יבש זני, שיתאים לכם למנות העקריות וילווה כל מנה טובה. תמונת המחיר של היינות שוות תמורה וערך.

יקב תשבי רוזה גראנש קברנה 2015 

גראנש קברנה 2015 הנו יין רוזה יבש, העשוי בלנד של 60% קברנה סוביניון ו- 40% גרנאש, היין צעיר, פירותי וארומטי, שילוב הזנים, מעניק ליין טעמים עזים של תות שדה, קסיס, אפרסק, מלון ואף ארומאטי המזכיר אננס. ענבי היין גדלו באזור הרי יהודה הנמצאים בגובה של 900 מטר מעל פני הים, האזור נמצא מתאים במיוחד לגידול זן ייחודי זה בשל הקור העז בחורף. באזור שטחים פתוחים הפונים לכיוון מערב ורוחות אחה”צ מאפשרות בציר מאוחר בין אמצע לסוף אוקטובר, האדמה סלעית שחורה ובסביבה צומחים עשבי פרא בניחוחות מנטה וזעתר.

כפר תבור – הכרם ממוקם בגובה של 400 מ' מעל פני הים למרגלות הר הר תבור, האזור יבש עם שינויי טמפרטורה גבוהים בין יום ללילה המשביחים את איכות הענבים.

היין אביבי וקליל ומתאים ללווי מאכלים קלים כמו גבינות רכות, פסטות, פיצות ועוד.

אלכוהול: 13%

מחיר לצרכן: 42 ₪

יקב תשבי סדרת "אסטייט" סירה 2012

אסטייט סירה 2012 זהו יין זני שעשוי מ- 100% ענבי סירה. היין יושן 12 חודשים בחביות עץ אלון אמריקאית, הענבים נבצרים מהכרמים בזיכרון יעקב, כרמים אלו נבחרו בקפידה על ידי המומחים של הברון רוטשילד לפני יותר ממאה שנים. הכרמים ממוקמים למרגלות רכס הכרמל, בקרקע המורכבת מאדמת סחף אדומה ושחורה ואדמת סיד לבנה.  מיקום הכרם  בגובה של 50 מטר מעל פני הים  חושף אותה לבריזות מהחופים הסמוכים.

על היין: זהו  יין עשיר וקטיפתי, בעל איזון בין ארומות וטעמים של פטל, דובדבנים, שזיפים בשלים, טופי מתוק וניחוח של פולי קפה ומוקה.

על הייצור: היין עובר תהליך טבעי לחלוטין, יוצר מהמיץ הראשוני והאיכותי של הענבים וכן מתוצרי הסחיטה העדינה, עבר תסיסה הדרגתית ומבוקרת, בוקבק ללא סינון או הצללה וימשיך להשביח בשנים הבאות.

פירוט:

זנים – ענבי סירה 100%

בציר – 2012

אלכוהול – 15%

מחיר לצרכן: 85 ₪

ניתן להשיג – בחניות היין המובחרות

ובמרכז המבקרים ביקב.

יקב תשבי  

היינות כשרים בהשגחת בד"צ בית יוסף, OU ורבנות זיכרון יעקב.

אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652, טל': 04-6288195

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top