חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקבי ירושלים חוגגים את השנה החדשה ומזמינים אתכם לבחור את היין המתאים ביותר לשולחן החג

כמה נכונה היא הבחירה להגיש לכם 3 יינות לשולחן החג נתונים באריזת מתנה מהודרת עם תמונת מחיר שוות ערך ותמורה של כ- 45 ₪ לבקבוק, מיקב המכוון לציבור רחב של לקוחות, הגומאים את יינותיו זה שנים, בארוחות של ערב שישי וחג. מה יותר מנכון להציע מארז יינות זה הכולל יין לבן ושני יינות אדומים, שלושתם, עומדים תחת הקטגורייה של יינות זניים, אחד מהם נושא בתואר זוכה מדליית הזהב בקטגוריית יינות סירה בתחרות "אשכול הזהב 2015", גם למשפחה מרובת ילדים, המבקשת להעלות על שולחנה יינות מהודרים, כשרים, עם תמונת מחיר נוחה לכיסם ולתקציבם. חגי תשרי וראש השנה במיוחד, מהווים חגיגה שלמה של ארוחות משפחתיות ומפגשים עם חברים ואנשים היקרים לנו. במיוחד לקראת החג, "יקבי ירושלים" מהוותיקים והמוערכים בישראל, מציע הישר ממרתפי היקב בעיר הבירה, את סדרת יינות הפרמיום שיהוו חלק בלתי נפרד מארוחת החג עם ניחוחות נפלאים וטעמים מושלמים.

יקבי ירושלים הוקמו בשנת 1976 ונרכשו ע”י משפחת גואטה בשנת 2006. היקב, שהינו היקב היחיד הפועל בבירת מדינת ישראל, שוכן בחלקה הצפוני של ירושלים ומייצר יינות שונים, במגוון סדרות איכות.
בשנים האחרונות עבר היקב תנופת ההתחדשות – הושקעו בו משאבים רבים, נרכשו מיכלי נירוסטה חדישים, חביות יין צרפתיות וציוד מתקדם נוסף. ורק לאחרונה, התחדש היקב במערכת משוכללת למיון וקליטת ענבים ואף שודרגה מערכת הקירור של היקב.
יינות יקבי ירושלים משווקים בארץ ובעולם וזכו להכרה ולפרסים בתחרויות יין שונות.

סדרת הפרמיום "3400" – משלבת ענבים מכרמים הגדלים במורדות הר הכרמל ועד למורדות הרי יהודה. בשנת 3400 לבריאת העולם, פרסם כורש הגדול את הצהרתו, בה התיר לעם ישראל לשוב אל ארץ אבותם ולבנות מחדש את בית המקדש החרב. תקופת שיבת ציון התאפיינה בחידוש תעשיית היין ברחבי ארץ ישראל, ואף בייצוא התוצרת לחו"ל.

יקבי ירושלים "פרמיום 3400" – קברנה סובניון  2012 – היין מכיל 85% ענבי קברנה סוביניון ו- 15% ענבי מרלו. הענבים נבצרו בשיאם בבציר ידני מוקפד בשני אזורי גידול מובחרים: נחל שילה וגבעת ניל"י. בזכות התיישנות היין עם עץ אלון במשך 10 חודשים, ליין ניחוחות של דובדבן, פטל, וניל ומעט טבק. היין ניחן בגוף מאוזן וסיומת מהנה.

היין ילווה היטב מנות בשר על האש, תבשילי קדירה, גבינות קשות

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

יקבי ירושלים "פרימיום 3400" שיראז 2012 זוכה מדלית זהב ב"אשכול הזהב 2015" לקטגורית סירה. היין עשוי מ- 85% ענבי שיראז, 10% ענבי קברנה סוביניון ו-5% ענבי מרלו.

הענבים נבצרו בשיאם מכרמים מובחרים באזור גבעת ניל"י ושפלת יהודה. התיישנות היין עם עץ אלון במשך 10 חודשים, העניקו ליין ניחוחות של דובדבן אדום, אסנה, בשר מעושן ותבלינים אקזוטיים. היין ניחן בגוף מאוזן וחומציות מהנה.

יין שיראז יהיה מושלם לצד מגוון בשרים על האש, דגים בגריל ופסטות ברוטב עגבניות עשיר.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪

יקבי ירושלים "פרימיום 3400" אמרלד ריזלינג  2013 – יין חצי יבש, מכיל 85% ענבי אמרלד ריזלינג ו-15% ענבי שרדונה, שנבצרו בשיאם בבציר ידני מוקפד בשני אזורי גידול מובחרים – גבעת ניל"י ושפלת יהודה. שילוב הזנים העניק ליין ניחוחות וטעמים של אגסים בשלים, פומלית רעננה, נגיעות אגוז ופריחה אביבית.

היין יהיה במיטבו כאפריטיף וגם לצד מנות קלות מהמטבח החלבי.

מחיר מומלץ לצרכן: 45 ₪.

יקבי ירושלים

אגודה חקלאית שיתופית בע"מ

טלפון: 02-5836875

פקס: 02-5839789

הזמנות: 050-4153000

(יין יין 1700)  1700-554-554

דוא'ל: [email protected]

יינות יקבי ירושלים כשרים למהדרין בהשגחת בד”ץ איגוד הרבנים מנצ'סטר, בד"ץ בית יוסף והרבנות הראשית לירושלים.

את המארזים ניתן להשיג בחנויות היין המובחרות, בטלפון 050-4153000, באתר או בעמוד הפייסבוק. 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top