חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מיזם פיוז'ן (Touch by Fusion) וה"יינן המעופף" דורון יצחקי משיקים "רוזה קוט דה רון 2014 ROSE" צרפת – פרובאנס

מיזם פיוז'ן (Touch by Fusion) וה"יינן המעופף", מתבסס על רעיון ייחודי בתעשיית היין, שמטרתו לייצר את היין הטוב ביותר מזן הענבים המוביל במדינה הנבחרת. דורון יצחקי, יינן המיזם, מאתר ובודק את הטובים שביקבי אותה מדינה, בוחר את החביות המובחרות של אותו יקב ורוקח בלנד ייחודי מאותן חביות, המותאם לחיך הישראלי, במחירים נוחים. "החזון שלנו הוא יצירת והפצת יינות איכותיים בעלי בסיס טוב בניחוח גלובאלי, עם התאמה מוחלטת לחיך הישראלי, במחירים מיוחדים לחובבי היין בעלי רגישות ליינות טובים", אומר דורון יצחקי, שותף ויינן המיזם. Touch by Fusion וה"יינן המעופף" דורון יצחקי, משיקים "רוזה קוט דה רון 2014 ROSE" צרפת – פרובאנס. ויש לכם כאן יופי של יין. עם תמונת המחיר והמושג value for money. העונה כאן, הן לסכום הכסף שהוצאתם על היין. והן על מבחן התוצאה. קריא ארומה הנאה וטעם.

על היין:

יין רוזה יבש המתאפיין ברעננות, חיות וארומות של פריחת פירות אדומים.

 מוצא: קוט דה רון, פרובאנס, צרפת

הרכב זנים: בלנד פרחוני וארומטי, המורכב מ-4 זני ענבים שונים מאותו אזור: מורבדרה, סירה, גרנאש וסנסו.

הכרמים: כרמים בוגרים, עם יבול נמוך מאזור קוט דה רון בפרובאנס.

שנת ומועד בציר 2014: בציר קלאסי מבחינת כל הפרמטרים, ללא קיצוניות. מה שהוביל ליצירת רוזה באיכות יוצאת דופן עם שילוב בין פרי איכותי ורעננות מובהקת.

 תהליך הייצור: הענבים נבצרו באופן ידני. היין תסס על שמרים טבעיים. המגע של התירוש עם הקליפות התרחש במכלי נירוסטה תוך בקרת הטמפרטורה של התהליך. כשרמת הצבע והמורכבות הפנולית השביעו את רצון היינן הועבר התירוש למיכל אחר בו החל תהליך התסיסה וגם זאת בטמפרטורה מבוקרת של 18 מעלות, וזאת כדי למנוע תסיסה מלולקתית! לאחר גמר התסיסה, היין סונן קלות והועבר לבקבוק.

הגדרת היין: יין רוזה יבש

אחוז אלכוהול: 13%

חומצה: 4.91 גרם/ליטר = TA

סוכר שאריתי: 1 גרם/ליטר.

דורון יצחקי – יינן  ישראלי :"התשוקה שלי היא לאתר בעולם הרחב את היקבים עם חומרי הגלם המצוינים ביותר……מזני הענבים המייצגים את ארץ המוצא בצורה מושלמת……ואשר מהם ניתן ליצור את היין המענג ביותר……

היות ואני מאמין, שכמו בכל תבשיל איכותי חייב להיות יותר ממרכיב עיקרי אחד (גם סטייק טוב דורש תיבול….), כך גם ביין איכותי – נדרש זן דומיננטי אשר לו אני מוסיף מרכיבים נוספים כדי ליצור את היצירה הסופית.

ב Touch by Fusion הזן הדומיננטי מאפיין את ארץ המוצא ומתובל בזנים נוספים, במינונים שונים וזאת כדי להגיע לשלמות המענגת הנכספת….."

Touch by Fusion Rose קוט דה רון 2014

המסע של דורון נמשך….לאחר יצירות יין בספרד, אוסטרליה, ישראל, איטליה , גרמניה ואלזס – דורון הגיע לקוט דה רון שבפרובנס צרפת ליצור את "הרוזה המושלם", יין קיצי המתאפיין ברעננות, חיות וארומות של פריחת פירות אדומים.

במסגרת שיתופי הפעולה של Touch by Fusion , דורון חבר לקסאבייר וינון (Xavier Vignon) אשר התנסה גם הוא , כמו דורון, ביצירת יינות מאזורים נרחבים בעולם ובמהלך 20 השנה האחרונות מתמקד ביקבים מאזור דרום הרון.

הטוב מ 2 העולמות:

יצירת היין של קסבייאר וינון, מאד מזכירה את זו של דורון. שניהם "מעופפים" בעולם, נפגשים עם ייננים מעולמות שונים ויוצרים יצירה חדשה בשיתוף פעולה  "השלם עולה על סך חלקיו"……

כבר כמעט 20 שנה שקסבייאר מנחה ומייעץ לעשרות ייננים ביקבים של דרום בקעת הרון שבפרובאנס. המעקב לאורך 2 עשורים על גידולי הגפן בטרוארים השונים מאפשר לקסבייאר, למצות את המיטב מכל אזור. כתוצאה מקשריו ההדוקים עם מגדלי הענבים יש לו את הגישה לענבים המובחרים, שבדרך כלל שמורים לבעלי האחוזות בלבד.

קסבייאר, התנסה בעשיית יין באוסטרליה, ניו-זילנד, קליפורניה ודרום אפריקה ודורון באוסטרליה, גרמניה, ישראל, איטליה, ספרד ואלזס (צרפת).

שיתוף הפעולה של 2 הייננים הניב  עד כה 2 יינות חדשים: רוזה 2014 ו GSM 2012.

שיתופי הפעולה העתידיים – עוד לפנינו…….

אתר האינטרנט של היקב הצרפתי

הזמינו לכם יין, תקררו, תמזגו, תתלהבו ותתחילו להינות 

מחיר לצרכן  69.00 ₪.

Touch by Fusion

דורון יצחקי, טל. 054-4730430
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top