חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב מורד עם שיכר וליקרים מפתים טעימים ומשכרים אחד זוכה במדליה ואחד הוא בכלל הפתעה

מהו שיכר? "משקה אלכוהולי, משכר, חריף. שגורם לתחושת התעלות וכוח." כאשר היין אינו מכיל ענבים, הוא יקרא בדרך כלל שיכר. מהו ליקר? Liqueur ליקר הוא משקה אלכוהולי בעל אחוזי אתנול גבוהים יותר בהשוואה ליין או לשיכר, ומפיקים אותו מפירות, עשבים ומירקות שונים, באמצעות השריה בתזקיק אלכוהולי ומיצוי טעמים ולא על ידי התססת הסוכרים אלא הוספתם או ממתיקים אחרים. 

ביקב מורד שביקנעם, למרגלות הרי הכרמל, הופך הפרי, שנאסף מהטבע
ליינות (שיכרים) ולליקרים מהטובים ביותר בעולם. ביקב מורד משתמשים בפירות, עשבי תבלין ואפילו ירקות בכדי לייצר יינות אקזוטיים בקשת רחבה של טעמים – מפרי הפסיפלורה ועד לרימון. יינות מורד מיוצרים בקפידה תוך שמירה על איכות גבוהה ביותר.בשנת 1999 פתחו אתי ויעקב מורד את יקב מורד בו מייצרים יינות ערבים לחך, בהשראת המתכונים המשפחתיים שעברו מדור לדור. בשנת 2009 הצטרפה משפחת בודנר למשפחת מורד ויחד הם מפעילים יקב בוטיק ברמה עולמית וחולקים את האהבה המשותפת ליין, תוך מחויבות עמוקה לשלמות. מאז מיזוג המשפחות הייצור גדל באופן משמעותי, הוכנסו מכונות מודרניות לייעול העבודה והגדלת כושר הייצור. יקב מורד מייצא למספר מדינות בארצות הברית באמצעות חברת ROYAL WINE CORP. בימים האחרונים, טעמתי 3 משקאות של יקב מורד, שיכר וליקרים מפתים טעימים ומשכרים אחד האמרטו, זוכה במדליה כפולה של זהב, ואחד האתרוג, הוא בכלל הפתעה.

יקב מורד שיכר ליצ'י:

אז מה יש לנו כאן? מצננים את הבקבוק. חולצים את הפקק, מוזגים אל תוך הכוס. עוצמים את העיניים, ומקרבים את הכוס לאף. ומה מקבלים? ארומה טרופית משגעת של המזרח הרחוק ושפע של טעם מפנק עם נגיעות של מתוק. פרי הליצ'י  Litchi chinensis הוא פרי טרופי שמקורו בסין. פרי הליצ'י עתיר בויטמין C, בזרחן ובוויטמינים מקבוצת B.

בארצנו הליצ'י גדל בעיקר באזור הגליל

לליצ'י תכונות וסגולות בריאותיות רבות.

הרפואה הסינית מאמינה כי הליצ'י תורם לשיפור

כח הגברא, מסייע לתפקוד הכליות, מפתח שרירים

ועשוי לגרום לתחושה של אופוריה.

14% אלכוהול.

כשרות: רבנות, חתם סופר בני ברק, OK וכשר לפסח כל השנה.

 מחיר לצרכן:  בקבוק 750 מ"ל – 95 ₪

 יקב מורד ליקר אמרטו Amaretto :

מקור המשקה Amaretto באיטליה. הוא נגזרת של המילה"amaro" באיטלקית שפירושה מר. זהו משקה ליקר בטעם מריר מתוק שריחו וטעמו מזכירים שקדים. בסיס הארומות והטעמים מושתת על חרצני אפרסק ומישמש תמציות שקדים או שקדים אליהם מוספים תבלינים כמו וניל ומחזקים בקרמל סוכר תבלינים ייחודיים ובאלכוהול. לליקר אמרטו של יקב מורד, יש טעם וארומה מיוחד, והם הצליחו לדמות את הליקר לפחות בתחושות האף והפה, למקור. אהבתי. תגישו קר. תשתו ככה. או בקוקטייל. תתענגו.

זוכה מדליית זהב כפול בתחרות היין THERRAVINO 2015

20% אלכוהול.

כשרות: רבנות, חתם סופר בני ברק, OK וכשר לפסח כל השנה.

מחיר לצרכן: בקבוק 750 מ"ל – 99 ₪

                   בקבוק 375 מ"ל – 55 ₪

יקב מורד ליקר אתרוגים:

מיץ האתרוג, אינו מיץ אותו ניתן לסחוט היישר מהפרי ולשתות אותו כמו שהוא, ולו בשל "עוקצניותו" וחריפותו" הייחודית. האתרוג, נזכר בתורה כ"פרי עץ הדר". לאתרוג בשל היותו בן ארבעת המינים מיוחסות לו סגולות בריאותיות, כמו ניקוי המערכת החיסונית, מערכת הדם והעיכול ובעיות עור, ומכאן שמורות לו לאתרוג זכויות ביהדות של חיזוק פיריון אצל נשים הרות, וחיזוק כוח גברא אצל גברים, וסגולות חיזוק ומרפא. וואו זה טעים. תגישו קר. תשתו ככה. תתענגו. או בקוקטייל. איזו ייחודיות.

הליקר אתרוג, של יקב מורד, עשוי מקליפת האתרוגים.

הליקר הינו, בעל טעם כובש ומיוחד וארומה מבושמת.

ליקר האתרוג, הינו המוצר הכי חדש של יקב מורד

28% אלכוהול

כשרות: רבנות, חתם סופר בני ברק, OK, כשר לפסח כל השנה.

 מחיר לצרכן: בקבוק 375 מ"ל – 55 ₪.

ליקב מרכז מבקרים, אשר מארח מידי שנה אלפי מבקרים מרחבי הארץ והעולם.

יקב מורד

הייטק פארק מרכז ת.ד 319 יקנעם עילית 20692 טלפון : 04-9597125

 [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top