חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב נטופה מזמין אתכם לסדנאות העשרה בעולם היין והגפן.

ההתעניינות בעולם הקסום של היין הולכת וגוברת. מצד אחד מוצף הקהל בהיצע אדיר של יינות במגוון מחירים ואיכויות ומצד שני חסרים לאנשים רבים הכלים והידע שינחו אותם בבחירת היין הנכון. הבנה בסיסית של עולם היין מסייעת להרבה יותר מאשר התאמת יין לארוחה מסוימת: היין היווה מאז ומעולם נושא לשיחה במפגשים חברתיים, מתנה מוערכת המוקירה את הנותן והמקבל כאחד ובשימוש נכון, היין תורם לבריאות ולהרגשה כללית טובה.

הקיץ מציע יקב נטופה סדנה בת שלושה מפגשים הלוקחת את המשתתפים לסיור בשביליו הקסומים של עולם מופלא זה. שחר מרמור מנהל כרמי נטופה (בעל תואר בלימודי ייננות באוניברסיטת curtin אוסטרליה, יינן במקצועו ובעל ניסיון של כ-10 שנים בעשיית יין בארץ ובעולם) ינחה את סדרת המפגשים המרתקים המציעה לחובבי היין ואלה שרוצים להיות, להכיר את עולם היין מקרוב, להבין מה עומד מאחורי המשקה המסתורי והחי וללמוד עוד כמה דברים חשובים ומעניינים שיגרמו להם ליהנות מיין, מהיום-יותר.

המפגש הראשון בנושא-"מהמשתלה ליקב" יתקיים בכרמי היקב בקיבוץ עין דור, המפגש השני- "עולם היין וייצור יין" יתקיים בחדר היין של היקב כמו גם המפגש השלישי-"טעימת והערכת יינות".

הסדנאות יתקיימו בימי חמישי ה- 23/07,16/07,09/07  בחדר היין בין השעות- 20:00-22:00 ובכרם בין השעות- 17:30-19:30. עלות שלושת המפגשים 350 ₪. (מפגש אחד 150 ₪).

 לפרטים והרשמה: 04-6786454 [email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top