חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב רמת נגב חוגג את חג הביכורים, עם יינות אביביים והפרחת הנגב עם סיורים וטעימת יינות לקראת חג השבועות, יום שישי 22.05.15

חג השבועות בפתח ויקב "רמת נגב" מזמין את המטיילים, המבקרים, חובבי ואוהבי היין לביקור ביקב והיכרות עם הגפנים והיינות המדבריים של היקב, טעימת יינות מיוחדים לחג השבועות, ביניהם נווה מדבר לבן 2014, רוזה 2014 , נווה מדבר אדום 2012, קברנה פרנק 2011 ועוד.

סיפורו של יקב רמת נגב הוא סיפור של שליחות ואהבת הארץ. בשנת 1997 בני הזוג צדוק הקימו את היקב. שמו של היקב היה 'יקב קדש ברנע' והבציר הראשון הניב פרי לכדי 3000 בקבוקים. אופי היין, מושפע מאזור הגידול הייחודי למדבר. ניתן להגדירו כשילוב של עולם חדש עם עולם ישן. עם השנים, ובעקבות ניסיונו הרב בחקלאות ובתהליכים מול מנהל מקרקעי ישראל, הקים אלון יישובים נוספים בנגב: כמהין, באר מילכה, עזוז ומרחב עם.

במשך השנים, לצד התפתחות היקב והצטרפות בני משפחה נוספים לעבודה, התרחבה פעילות היקב ומיקב קטן המייצר 3000 בקבוקים, מייצר כיום היקב כ-100,000 אלף בקבוקים בשנה, המשווקים בארץ ובחו"ל. התפתחות זו הובילה להחלטה לשנות את שם היקב, ליקב אזורי ושמו שונה שמו ליקב "רמת נגב", שם המייצג תפיסה ושאיפה לפיה  היקב ירכז את כל התוצרת החקלאית של הענבים ויהווה מרכז אזורי /יקב אזורי.

אלון צדוק מקים ומייסד היקב: "שם היקב נובע מתוך הרצון לתת ביטוי לאזור הגידול המיוחד של הגפנים, המצויים ברמת הנגב, ומתוך כוונה לייצג את כל אזור רמת הנגב. היקב שואף  לייצר יין מכרמי הנגב ולאפשר לחובבי היין, טעימה נדירה של אזור גידול שונה ומיוחד. בנוסף, יקב רמת נגב הינו היקב הראשון שהוקם ברמת נגב ומראשוני נוטעי הכרמים, מתוך תפיסה חדשנית של מסורת עתיקה, הוחלט לגדל כרמים בנגב ולתת ביטוי לטרואר הזה.

מהסיור ביקב "רמת נגב" השוכן במושב קדש ברנע (ניצני סיני) , ניתן להמשיך לטיול מגוון באזור: במושב קדש ברנע ביקור בכרם בסמוך ליקב, בית הדבש, חממות העגבניות וקטיף תות שדה ישר מהשדה לישובי הסביבה: כמהין, באר מילכה, ניצנה ומצפה עזוז. טיולי טבע בחמוקי ניצנה, מערת ניצנה ודיונות החול הנפלאות . בערים הנבטיות תל ניצנה ושבטה .

למבקרים ביקב, מובטחת טעימה של מבחר היינות במחיר 15 ₪.

לרוכשים יין, תוענק הנחה של 15 שקלים החזר על הטעימה, ליין הראשון.

  RNWINERY.CO.IL

דף הפייסבוק – https://www.facebook.com/www.ramatnegevwinery.co.il         

לקביעת סיור אנא תאמו מראש בטלפון: 08-6555849

יוגב צדוק, (יינן היקב): 054-4774917 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top