חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ביקבי רקנאטי "טועמים את העתיד" הנכם מוזמנים לטעימת יינות חדשים ומכירת יינות עתידיים ("En Primeur") באירוע השנתי שיתקיים ביום שישי 29/05/15 בין השעות 09:30-14:30. רשמתם? התרשמתם? נרשמתם? לעצמכם זמן ומקום שריינתם? ואל תגידו לי אחר כך שלא ידעתם !

חודש מאי מביא את אחד האירועים המהנים ביותר לחובבי היין: האירוע השנתי של יקבי רקנאטי – 'טועמים עתיד'. באירוע ייפתחו לטעימה יינות היקב מכל הסדרות, יוגשו גבינות נהדרות של 'יעקבס' והמאפים המופלאים של 'אגדת לחם'. יינות עתידיים יוצעו למכירה בהנחה של כ-35% ממחירם הצפוי כאשר ייצאו לשוק: סדרת הרזרב בציר 2014, ספיישל רזרב אדום 2013 וספיישל רזרב לבן 2014.

כבכל שנה, ביום שישי האחרון של חודש מאי יתקיים האירוע השנתי הגדול של יקבי רקנאטי. באירוע המיועד ללקוחות ולחובבי יין ייפתחו יינות היקב לטעימה ותינתן הזדמנות לטעום מיינות שטרם יצאו לשוק, מספר חודשים לפני השקתם, והם יוצעו למכירה עתידית במחיר זול בכ-35% ממחירם לכשייצאו לשוק. בעקבות הצלחת השנים הקודמות, יקבי רקנאטי מציעים השנה למכירה עתידית את היינות מסדרת הרזרב הים תיכונית מבציר 2014 (קריניאן, מרסלאן וסירה) וכן את יינות הדגל של היקב: ספיישל רזרב אדום 2013 וספיישל רזרב לבן 2014 (רוסאן/מרסאן).

 מכירה עתידית של יינות (En Primeur) הוא נוהג מקובל המתקיים כבר שנים בבורגון, בבורדו ובעמק הרון. היתרון לצרכן חובב היין היא האפשרות לטעום ולהתרשם מיין איכותי ומיוחד, טרם יציאתו לשווקים, ולרכוש אותו בהנחה משמעותית למדי. היינות העתידיים שיוצעו לטעימה ומכירה, הם בעיקר יינות שלהם יש ביקוש רב אך זמינים בכמויות קטנות בלבד. הם יוצעו, כאמור באופן חד פעמי באירוע בלבד, בהנחה של כ-35% ממחירם כשייצאו לשוק.

 עוד באירוע, טעימת יינות מסדרת היינות הזניים "גליל עליון", יינות מסדרת הרזרב והפתעות נוספות.

לצד היינות יוגשו גבינות משובחות ממשק 'יעקבס' ומגוון לחמים ממאפיית 'אגדת לחם'.

עלות הכניסה היא 25 ₪ לאדם והיא כוללת כוס יין איכותית במתנה.

עלות הכניסה תקוזז ברכישת יין מעל 200 ₪.

האירוע יתקיים ביקבי רקנאטי, רחוב גשר העץ 16, פארק תעשיות עמק חפר. 

מספר המקומות מוגבל.

לפרטים נוספים והרשמה:

יקבי רקנאטי בע"מ
ת.ד. 12050 אזור תעשיה עמק חפר
טלפון: 04-6222288, פקס: 04-6228828
[email protected]

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top