חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לראשונה בישראל: "יין בקופסה". המותג הצרפתי המצליח BiBoViNo המציע יינות פרימיום באריזת Bag In Box עושה עלייה לישראל. חנות הדגל הראשונה תיפתח החודש בתל אביב.

BiBoViNo הנו מותג יינות צרפתי המאגד סלקציה מובחרת של יינות בוטיק, ארוזים בטכנולוגיה חדשנית לשמירה מושלמת של יין – Bag in Box.

מי שמוביל את המותג הוא היינן הבינלאומי ברונו קניו (Quenioux) ואחד המומחים הגדולים בתחום, אשר אחראי ליצירת אוסף היינות של המותג. האוסף כולל כ 25 יינות שונים, אשר אותרו ונבחרו בקפידה מתוך מבחר יקבי בוטיק באזורי היין המשובחים ביותר בצרפת. האוסף מתחדש ומתעדכן באופן קבוע, וצפוי להתרחב גם ליקבים נוספים בעולם.

תפיסה חדשה בצריכת יין

על פי שיטת ה Bag In Box היין נארז באריזת וואקום חכמה בעלת ברז מזיגה, השומרת על היין בצורה אידיאלית לאורך זמן בדיוק כמו במרתפי היין הקלאסיים. הטעמים והריחות נשארים ללא שינוי למשך כחודש. ניתן למזוג בדיוק את הכמות הרצויה, המחיר לצרכן מוזל בכ-30 אחוזים, המארז קל למחזור ונוח לנשיאה ולאחסון.

חנות הדגל הראשונה של BiboVino תיפתח בתל אביב ברחוב אבן גבירול ותציע את כל סוגי היינות של המותג באריזות של 3 ליטרים (שווה ערך לכמות של 4 בקבוקים). החנות המעוצבת בסגנון פריזאי בדומה לשאר חנויות הרשת, תכלול כ- 30 מקומות ישיבה ותציע טעימות של כל סוגי היין ומגוון סוגי גבינות צרפתיות משובחות.

גודל המארז 10x17x22 ס״מ ומשקלו 3 ק״ג בלבד למיכל של שלושה ליטרים.

טווח מחירים: 199 – 350 ₪  למארז.

BiBoViNo ייצור ומכירת יינות פרימיום באריזות בשיטת Bag in Box

אבן גבירול 48 תל אביב. שעות פתיחה א-ה 11:00 – 23:00  שישי 10:00- 15:00

www.bibovino.co.il, Bibovino בפייסבוק 

www.bibovino.fr (האתר הבינלאומי)

מאוסף הליבה של BiboVino:

  • אזור סנט אמיליון, בורדו,

שאטו לאלין (Cateau Laline)

בלנד מבוסס מרלו (80%)

יין אדום

  • אזור מוסקדה

דומיין דו הו פלאנטי (Haut Planty)

100% מלון דה בורגון

יין לבן

  • אזור בוז׳ולה – שרדונה קלאסיק

ז׳אן פול בראן (Brun)

100% שרדונה

יין לבן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top