חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שני יינות של יקב רמת הגולן התברגו ברשימת ה- 'TOP 100' של מגזין Wine Enthusiast ירדן שרדונה 2011 זכה לציון 92 ודורג ברשימת ה-'TOP 100' חרמון אדום 2012 נבחר לדירוג 'TOP 100 BEST BUYS'

כמדי שנה, עורך מגזין היין הנחשב Wine Enthusiast את בחירתו ל- 100 היינות הטובים בעולם. השנה בלטו שתי יצירות מבית היוצר של יקב רמת הגולן – ירדן שרדונה 2012 בקטגוריית 'TOP 100' והר חרמון אדום בקטגוריית – BEST BUYS 100. את הרשימה המלאה תוכלו למצוא באתר המגזין ובגרסתו המודפסת של גיליון דצמבר.

רשימת ה – TOP 100  מציגה את בחירת 100 היינות הטובים ביותר בעולם על פי עורכי מגזין היין הנחשב. ירדן שרדונה 2011, אשר קיבל את הציון המכובד 92, גדל בצפון רמת הגולן בחלקות המתנשאות לגובה של עד כ- 1,200 מטר מעל פני הים. כרמי השרדונה מניבים באופן עקבי ענבי שרדונה באיכות יוצאת דופן, המבוקבקים עם סיום תהליך ההתססה ותהליך היישון בחביות עץ אלון צרפתי במשך 7 חודשים.

הר חרמון אדום, אשר זוכה לציון 91 נמנה בין 100 היינות שהוגדרו על ידי Wine Enthusiast כ-BEST BUYS.  הר חרמון אדום נחשב לסמל בהתפתחות היין בישראל ומזה שנים נושא את תוית רב המכר של עולם היין הישראלי. הר חרמון אדום מוביל את נתוני המכירות בישראל ונחשב ליין הפופולארי ביותר. הציון הגבוה לו הוא זכה מעידים מעל לכל ספק, כי למרות היותו נחשב כמתאים ונגיש לכל, מדובר ביין איכותי במיוחד-הקוצר שבחים גם ברמה הבינלאומית.

ענת לוי, מנכ"לית יקב רמת הגולן: " כבוד גדול עבורינו להיבחר ברשימת top 100 בשני יינות אלו במיוחד. ירדן שרדונה, אחד היינות הטובים ביותר שלנו והאהוב עליי אישית לאורך שנים המקבל הכרה בינלאומית והר חרמון, שלכל הדעות במחיר שווה לכל נפש. גם "יקב רמת הגולן תומךבקידום תרבות היין בישראל ופתיחת חוויית עולם היין בפני קהלים רחבים יותר בישראל, לכן חשוב עבורנו להנגיש ולהעניק יין איכותי גם לקהל הרחב ולא רק לקהל המקצועי ולחובבי היין המתקדמים.ההוקרה הבינלאומית והציונים הגבוהים להם זכתה סדרת הר חרמון, אשר עולה על שולחנם של ישראלים רבים כל כך, הם ההוכחה לעמידה במטרה חשובה זו ותעודת כבוד לכל אנשי היקב העושים במלאכה".

מגזין Wine Enthusiast, נחשב לאחד משני מגזיני היין המפורסמים ביותר בעולם.

יקב רמת הגולן

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top