חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

"חג היין"- פסטיבל היין של ישראל – חול המועד סוכות במתחם התחנה-תל אביב בימים ב' – ג' 14-13 באוקטובר 23:00 -17:00 לראשונה בישראל – "איש הענבים", "אלי לוי הפקות" ו"המחלקה למופעים של עיריית תל-אביב יפו" מציגים – "חג היין"

בואו תרשמו, תתרשמו, מהפנינג יין ענקי ביומיים של חגיגת יין שמחה אשר תציג בפני המבקרים את התקדמות ענף היין הישראלי, ואת האבולוציה יוצאת הדופן של המשקה האצילי. עולם היין הישראלי עבר מהפכה נרחבת בעשור האחרון. רבות ומגוונות הן הסיבות לחוש גאווה על מצב ענף היין במדינה, ובראשו השיפור העצום ברמת הייננות, הכורמות והיינות המיוצרים בישראל.

 נעים להגות בנושא זה לקראת פתיחת חג היין הראשון של ישראל שמטרתו להביא בפניכם, שוחרי היין ואוהבי החיים הטובים, את מיטב  יינות ישראל בשנה האחרונה, עם מבט קדימה לקראת שנת היין החדשה.

'חג היין' מתקיים זו השנה הראשונה ולוקחים חלק בהפקתו

מרכז איש הענבים ואלי לוי הפקות.

בשיתוף עיריית תל – אביב יפו ,המחלקה למופעים

ובכוונתם להפוך את החג למסורת שנתית.

חגיגת היין תסמל את תחילת השנה החדשה, ואת סיום הבציר ,

והשנה  בסימן –  עבר הווה עתיד

יקבים אייקונים אשר שמו את תעשיית היין הישראלית על מפת היין העולם, לצד היינות המובילים כיום.

לראשונה תוצג במסגרת "חג היין" תערוכת צילומים- "ימי היין"

התערוכה תעסוק בהיבטים השונים של תרבות היין, בשפה החזותית של הצילום, החל מצילומים היסטוריים ועד לצילומים תיעודיים, אמנותיים, ספונטניים ומבוימים, של צלמים ישראליים מהשורה הראשונה כגון עדי נס ודוד עדיקא.

את התערוכה תוביל האוצרת לולה וילנקין.

לדברי חיים גן: "יין קיים בתרבותנו מימי קדם, בטקסים, באירועים, בחגיגות וביום יום, זוהי הזדמנות פז להיחשף לאופי החזותי של החושים בעולם היין."

ב"חג היין" תפגשו את היקבים המובילים והיבואנים הגדולים בישראל, לצד יצרני הבוטיק. במתחם הבירות והכהלים ימזגו ויגישו המציגים למבקרי הפסטיבל את עידית תוצרת הארץ והכל בלווי הופעות חיות להשלמת החוויה.

לצד היין ולהשלמת הטעמים ייהנו המבקרים מדוכני אוכל מגוונים, דוכני גאדג'טים וכל מה שנחוץ לאוהבי היין.

בואו ללמוד על העבר, לחוות את ההווה, ולחלום ביחד על היין של המחר!

חג היין של ישראל!

הפסטיבל יתקיים במתחם התחנה בתל אביב, בחול המועד סוכות, בימים  ב'-ג' 13 – 14 באוקטובר 2014 מהשעה: 23:00-17:00 בערב.

מחיר השתתפות בפסטיבל: 79 ₪. וברכישה מוקדמת: 65 ₪

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים:

http://www.grape-man.com/wine-fest

כרטיס הכניסה כולל – גביע יין וטעימת יינות חופשית ללא הגבלה
(הכניסה מגיל 18 ומעלה).

ממכירת כל כרטיס ל"חג היין" תועבר תרומה למען ילדי עמותת Make-A-Wish Israel, אשר מגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלה מסכנת חיים.

עמותת Make-A-Wish Israel הנה חלק מארגון בינלאומי, שייעודו הגשמת משאלות לבם של ילדים בין הגילאים 18-3 החולים במחלה מסכנת חיים.הגשמת המשאלה מהווה תרופה רבת עוצמה, והעמותה שואפת להעניק לילד ולמשפחתו חוויות מיטיבות של תקווה, כוח ושמחה בתקופה הקשה בחייהם.

לפרטים אודות העמותה: makeawish.org.il

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top