חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יקב פסגות ממליץ לשולחן החג וחגי תשרי על קברנה פרנק 2011

אחת התכונות החשובות של יקב טוב, הם מקור הענבים שלו, עבודת כורם קפדנית, עבודת יינן מקצועית, ושנות בציר טובות לצד עקביות באיכות. ליקב פסגות יש את נתוני הפתיחה המצוינים הללו והוא שומר עליהם בקנאות רבה."פסגות" ( על פי ויקיפדיה): "פסגות היא התנחלות וישוב קהילתי בהרי בנימין, השוכן ליד אל בירה, על הר גבוה ("ג'בל טוויל") המתנשא לגובה 906 מטר מעל פני הים ושולט על סביבתו. כיום, מתגוררים ביישוב כ- 300 משפחות, כולן דתיות, והוא מוגדר כיישוב דתי". יקב פסגות התחיל את הדרך בשנת 2003 כתחביב עם כ- 3,000 בקבוקים והיום הוא מייצר קרוב ל- 200,000 בקבוקים. כ– 70% מסך היקף הייצור של היקב מיועד לייצוא ובעיקר לשוק האמריקאי. המסר של הבעלים והיינן יעקב ברג הוא ברור : "ביינות הסדרות הגבוהות אנחנו בהחלט מוכרים מוצר מצוין שבהחלט יכול להתחרות בכל יין עולמי טוב ואיכותי". יקב פסגות ממליץ לשולחן החג וחגי תשרי על קברנה פרנק 2011 . היין, נמצא בסדרה הגבוהה והוא ניצב שם בזכות.

יקב פסגות קברנה פרנק 2011 – "כשאני עושה יין זני, אני רוצה שמאפייני הזן יבואו לידי ביטוי. בקברנה פרנק שלי תמצא הרבה פלפל ירוק וזהו קברנה פרנק קלאסי" אומר יעקב ברג היינן.

רשמי טעימה: ואכן בקברנה פרנק של פסגות תמצאו הרבה ירוק של פלפל ועלים יבשים עשבי תיבול ירקרקים ונגיעות של טבק לצד שזיפים ודובדבנים שחורים הוא פירותי, הוא רך, הוא עשיר והוא מפגין עומק ורוחב מעניינים. אם אתם מחובבי הרמיזה הירוקה של הקברנה פרנק (אני אישית כן) תאהבו את היין.

פסגות – קברנה פרנק 2011
יין זה הופק על טהרת ענבי קברנה פרנק הגדלים במושב מטע שבדרום הרי ירושלים.
היין יושן בחביות עץ אלון צרפתיות למשך 13 חודשים והנו קברנה פרנק קלאסי במיטבו.
היין מתאפיין ברמיזות פלפל בתיבול עדין ובארומות ירוקות ובוסריות האופיניות לזן זה.
לדברי יעקב ברג, הקברנה פראנק מהווה בד"כ מרכיב מרכזי ביינות בלנד וכשטועמים את היין מבינים מדוע – זהו יין מאוד ספייסי ופיקנטי אך  לצד הפיקנטיות, זהו יין קליל ורענן שישתלב מצוין עם ארוחות עיקריות קלות של ימי הקיץ החמים כגון:ארוחות דגים , חזה עוף ופירה, פרגיות אורז וסלט וכד'.

יין זה, זוכה מדליית זהב בתחרות אשכול הזהב לשנת 2009

אלכוהול : 14.3%

מחיר : 110 שקלים.

יקב פסגות

ישוב פסגות
ד.נ.מזרח בנימין 90624
טלפון: 02-9979333 /פקס. 02-9974503, 02-5835583

 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top