חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יֶקֶב אָסְתָר – היקב של שמרית נחמיאס – משווק ע"י "שיין שיווק מוצרי פרימיום בע"מ" – ככה בונים הצלחה

צריך להיות "עם ביצים" גדולות, הון כספי, חזון, רצון, מערך ייצור, כרמים, ידע והבנה כיצד לעשות, ומערך שווק, כדי לעשות יקב. צריך גם לדעת, ולהכיר את שוק היין התחרותי בארץ, כדי לדעת שלמכור יין זה לא קל. והנה, מגיעה עלמת חן בשם שמרית נחמיאס, שהחלה את דרכה ביקב רימון שלה חיבור משפחתי מקורב מאוד לבעלים, ומכאן הרחיבה את פעילותה ליקב אדיר וליקב לביא (מייצר ליקרים), והקימה חברת שווק והפצה בשם SHIINE שווק מוצרי פרימיום בע"מ, והכול על כתפיים מאוד עדינות ואם תרצו גם מאוד מחמיאות ונאות. ועושה לה יקב, וסדרות של יין, בהיקף ייצור של 10.000 בקבוקים בשנה. ביקב שהוא כולו הומאג' לאסתר סבתה. במחיאות כפיים וים של פרגון, קבלו חברות וחברים את יֶקֶב אָסְתָר.

בערב השקה רב משתתפים שמיזג אירוע עיתונאים מקדים ולתוכו בהמשך הצטרפו אורחים רבים ובתוכם אנשי חנויות היין "שר המשקאות", "אליאסי", "בית המשקאות של נפתלי", בני משפחה, אוהבים וחברים של שמרית, שבאו לחלוק לה כבוד ולחגוג עימה את השקת היינות ולהסיר ממנה בחיבוקים נשיקות והמון חום ואהבה את ההתרגשות הרבה והמובנת, שלוותה אותה לכל אורך הערב.

אודה ואתוודה, שקשה היה לטעום את 5 היינות שהושקו, טעימה מקצועית שקטה בלתי מופרעת נכונה ורגועה ולו בשל העובדה שהאירוע היה אירוע מינגלינג משמח, מרובה משתתפים, לצד כיבוד קל ומטעמים וזה לא בדיוק התנאים למדוד את היינות ולתת ציונים.

את אירוע ההשקה, בחרה שמרית לעשות ברחבת הכניסה לאולם התיאטרון "צוותא" 2, בתל אביב, ולשלב השקה וקבלת פנים ומכאן עם אירוח בהצגה "הוראות הפעלה", זהו מחזה מקורי שהוא דרמה קומית מאת שירלי בייטל נתיב בבימוי דניס שמע. זוהי דרמה קומית על עולם הגברים בלבד, אליו מגיע מוצר חדש "אישה" בצירוף הוראות הפעלה. דרך הצפייה במחזה (ניהנתי מאוד אני חייב לציין) בקשה שמרית פעם נוספת, ליצור חיבור וקשר עם ה"אישה", השפעתה ועוצמתה גם על עולם גברי בלבד שדרך הבנתה של האישה את העולם הסגור החדש הזה, היא בהדרגה משפיעה עליו ואף מושפעת ממנו…  

יֶקֶב אָסְתָר, מייצר יינות מענבים הגדלים במרומי הרי הגליל והרי יהודה, היקב קרוי על שם אסתר, שהייתה אישה ייחודית, חלוצה, אוהבת אדם ואדמה. היא גידלה, דור שני של כורמים וכעת נכדתה שמרית, דור שלישי בשושלת, לאחר שעולם היין קסם לה, מוכר לה משחר ילדותה, עובדת בתחום, למדה לימודי יין, משמרת את זכרה, השפעתה ועצמתה דרך היינות של היקב. יקב אסתר בהווייתו, מקדש העצמה נשית. שביל מסען של הנשים ביצירת היין, באה לידי ביטוי על ידי 3 סדרות היקב הקרויות על שמן של קבוצות הכוכבים CASSIOPEIA, ANDROMEDA, ו – VIRGO. קבוצות כוכבים ייחודיות אלה, סימלו הן את היצירה והן את הפריון של אימא אדמה. יקב אסתר, צרף למסע עשיית היין, את נשות "הופכות את היוצרות" שתופרות בעבודת יד שקיות מעוצבות ליינות היקב. יקב אסתר, עושה זאת מתוך אמונה והכרה בחשיבותה של העצמה הנשית וכתרומה לקהילה.

סדרת ANDROMEDA – קבוצת כוכבים הקרויה על שם נסיכה, בתה של קסיופאה, היא סדרת יינות קלילה ופירותית. בסדרה רוזה עשוי מענבי קברנה סוביניון ושיראז. 13% אלכוהול. היין השני הואלבן חצי יבש שהנו בלנד של שרדונה, סוביניון בלאן וגוורצטרמינר. ליין 12% אלכוהול.

סדרת CASSIOPEIA  – קבוצת כוכבים בולטת בשמי הצפון הקרויה על שם מלכה שנודעה בשל יופייה הרב. (אימה של אנדרומדה) והיא סדרת יינות אלגנטיים. בסדרה M.C.S. בלנד שלענבי מרלו, קברנה סוביניון ושיראז. יין זה התיישן 14 חודש בחביות עץ אלון צרפתי. ליין 13.9% אלכוהול. היין השני הנו מרלו יין זני עשוי ענבי מרלו. היין התיישן 14 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. ליין 13.9% אלכוהול.

סדרת VIRGOקבוצת כוכבים שמכסה שטח ניכר בשמים. מסופר ביהדות על מלאכים שירדו לארץ לפתות בתולה, כתמורה, היא בקשה את כנפיהם, כשאלו נתנו לה, היא ברחה השמימה וכשכר, האל הפך אותה לסממן מזל. היין, הנו יין הפרימיום של יקב אסתר, M.S.M. עשוי מענבי מרלו, קברנה סוביניון, ומלבק. היין התיישן 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. ליין 14% אלכוהול.

יֶקֶב אָסְתָר נמצא במושב אֶבֶן מְנַחֵם השוכן בגליל המערבי כ-6- קילומטר צפונית למעלות תרשיחא בגובה 620 מטר מעל פני הים.

יֶקֶב אָסְתָר משווק ע"י שיין שיווק מוצרי פרימיום בע"מ 0546350021

יֶקֶב אָסְתָר 

שתפו!

Facebook
WhatsApp
Scroll to Top